تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816783414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
اينتر، اشنايدر را 25 ميليون مي‌فروشد

اينتر وسلي اشنايدر را با قيمت 25 ميليون پوند مي‌فروشد اما به خاطر حذف منچستر يونايتد از ليگ قهرمانان احتمالا اين تيم پا پيش نمي گذارد. ماسيمو موراتي رييس باشگاه ايتاليايي ضمن ملاقات با سورن لربي وكيل بازيكن هلندي تيمش گفت اگر باشگاهي مبلغ مورد درخواست را پرداخت كند وسلي مي‌تواند تيم را ترك كند. كلوديو رانيري مربي اينتر نمي‌خواهد اشنايدر را از دست بدهد اما موراتي قصد برنامه‌ريزي براي آينده باشگاه را دارد و تمايل زيادي براي جذب لوكاس ستاره برزيلي از خود نشان داده است. فروش اشنايدر دست اينتر را باز مي‌كند تا هافبك تهاجمي 19 ساله سائوپائولو را كه سابقه 10 بازي ملي دارد به خدمت بگيرد.شياطين سرخ در نقل و انتقالات تابستان خواهان جذب بازيكن هلندي بودند اما به خاطر دستمزد بالاي او منصرف شدند با اين حال انتظار مي‌رود با توجه به حذف چند بازيكن از تركيب تيمشان مجددا پا پيش بگذارند. با اين حال الكس فرگوسن تاكيد مي‌كند كه آنقدر تيمش قدرتمند هست كه نيازي به خريد بازيكن در ژانويه نداشته باشد.

چلسي در صدد شكار سولدادو

آندره ويلاس بوآس براي تقويت نيروي تهاجمي تيمش در صدد شكار روبرتو سولدادو ستاره والنسيا است. مربي چلسي ماموران شناسايي خود را روانه كرده تا مهاجم تيم اسپانيايي را زير نظر بگيرند. سولدادو 26 ساله كه 11 گل در لاليگا و 5 گل در ليگ قهرمانان زده تا انتهاي فصل زير ذره‌بين مربي پرتغالي خواهد بود. نيكلا آنلكا نيز قبلا اجازه مربي خود را براي پيوستن به تيم چيني شانگهاي شينوآ كسب كرده بود. آينده ديگرمهاجم تيم، ديديه دروگبا نيز به خاطر اتمام قراردادش در فصل تابستان در هاله‌اي از ابهام قرار دارد. مبلغ فسخ قرارداد سولدادو كه تا سال 2014 اعتبار دارد 30 ميليون پوند است اما به نظر مي‌رسد والنسيا پس از فروش داويد ويا، خوان ماتا و داويد سيلوا براي حفظ قدرت تيمش مقاومت نشان دهد. ليورپول، پاري‌سن‌ژرمن و بايرن مونيخ نيز علاقه وافري براي جذب مهاجم والنسيا از خود نشان داده‌اند. ويلاس بوآس همچنين خواهان جذب گونسالو هيگواين مهاجم رئال مادريد است.

بالوتلي در انديشه ترك سيتي

ماريو بالوتلي گفت براي ترك منچسترسيتي با نمايندگان اينتر و ميلان ارتباط برقرار كرده است. مهاجم پرحاشيه تيم ملي ايتاليا همچنين اعتراف كرد كه پيشنهادهاي ديگري از ليگ برتر، ايتاليا و اسپانيا او را وسوسه كرده.بالوتلي با 11 گلي كه براي سيتي زده و زندگي جنجالي‌اش توجه رسانه‌ها را به خود واداشته است. بازيكن 21 ساله سيتي گفت: «ماسيمو موراتي رييس اينتر گفت مرا با يك چشم بر هم زدن برمي‌گرداند. از او تشكر مي‌كنم اما نمي‌خواهم در حال حاضر منچستر را ترك كنم. اكنون در فكر برگشت به وطن نيستم گرچه با اينتر و ميلان تماس داشته‌ام.درباره ناپولي هم بايد بگويم شهر ناپل را دوست دارم.»

مصدوميت دي ماريا در آخرين تمرين فصل

آنخل دي‌ماريا بال آرژانتيني رئال‌مادريد در آخرين بازي تمريني تيمش دچار آسيب‌ديدگي عضله ران شد. رئال‌مادريد در مورد اينكه اين بازيكن 23 ساله چه مدت از تمرين‌ها دور خواهد بود يا اينكه به بازي رفت فردا شب مرحله يك هشتم جام حذفي برابر مالاگا در سانتياگو برنابئو خواهد رسيد يا نه، توضيحي نداده است. دي ماريا با به ثمر رساندن 4 گل در لاليگا و يك گل در ليگ قهرمانان و 12 پاس گل يكي از بازيكنان كليدي ژوزه مورينيو در اين فصل بوده. او ماه نوامبر نيز به علت آسيب‌ديدگي همسترينگ چند بازي تيمش را از دست داد. تيم آقاي خاص با اختلاف 3 امتيازي نسبت به بارسا مدافع عنوان قهرماني بر صدر جدول لاليگا تكيه زده و شنبه آينده در چارچوب مسابقات ليگ اسپانيا مقابل گرانادا بازي خواهد كرد.

مهاجم يونايتد در راه QPR

فدريكو ماكدا مهاجم منچستريونايتد به صورت قرضي در كويينز پارك رنجرز توپ خواهد زد.
بازيكن 20 ساله شياطين سرخ از زمان حضور قرضي در سمپدوريا در فصل گذشته حضور چنداني در تركيب يونايتد نداشته است. فرگوسن گفت كه بازيكن ايتاليايي تيمش بايد در بازي‌هاي بيشتري حضور داشته باشد تا پخته‌تر شود.
از قرار معلوم ويگان يكي از مشتريان ماكدا است اما جوواني بيا مدير برنامه‌هايش گفت حضور او در «لوفتوس رود» احتمال بيشتري دارد: «پيشنهاد رسمي از طرف ويگان مطرح نشده، QPR به موكلم نزديك‌تر است. او به احتمال 95 درصد راهي لندن مي‌شود چرا كه مي‌خواهد بازي كند و اين تنها پيشنهاد ترانسفري است كه تاكنون ارائه شده. فدريكو فقط يك دوره 6 ماهه قرض داده مي‌شود چرا كه فرگوسن به او اعتقاد دارد و مي‌خواهد در پايان فصل او را به تيم برگرداند. 5 درصد بقيه اين است كه ماكدا در منچستر مي‌ماند.»

روتن از PSV مي‌رود شايد هيدينك بيايد

فرد روتن مربي PSV آيندهوون در پايان فصل و پس از پايان قراردادش تيم هلندي را ترك مي‌كند. روتن به خبرنگاران گفت: «وقت خداحافظي من با باشگاه فرا رسيده اما با به ياد آوردن دوران خوبي كه در اين باشگاه داشتم دلم مي‌گيرد.»مربي 49 ساله كه قبلاً دستيار گاس هيدينك در آيندهوون بود پس از هدايت تيم‌هاي توئنته و شالكه، سال 2009 به اين باشگاه پيوست. آيندهوون با هدايت روتن جامي را بالاي سر نبرده اما در حال حاضر با يك امتياز اختلاف نسبت به تيم صدرنشين آلكمار، در رتبه دوم ليگ هلند قرار دارد و همچنان در ليگ اروپا و جام حذفي هلند حضور دارد. رسانه‌هاي هلند اعلام كردند گاس هيدينك كه پس از ترك تيم ملي تركيه بيكار بوده و ديك ادووكات مربي روسيه از جانشينان احتمالي روتن خواهند بود.

خيمنس مربي ساراگوسا شد

رئال ساراگوسا، مانوئل خيمنس مربي سابق سويا را جايگزين خاوير آگيره كرد.
آگيره دو روز قبل به‌خاطر نتايج ضعيف كه تيم را به قعر جدول لاليگا رساند، از كار بركنار شد. باشگاه ساراگوسا اعلام كرد مربي جديد تا پايان فصل هدايت تيم را بر عهده خواهد داشت. خيمنس كه از سال 2007 تا 2010 سكان سويا را در دست داشت و بازيكن سابق تيم اندلسي هم بود، ديروز رسما در حضور خبرنگاران معارفه شد. آگيره مربي سابق تيم ملي مكزيك نوامبر 2010 به ساراگوسا پيوست و تيم را از خطر سقوط در فصل گذشته نجات داد اما اين تيم از 16 بازي فصل فقط 10 امتياز كسب كرد. خيمنس سال 2010 از سويا اخراج شد و راهي يونان شد. او با تيم آاك آتن به مقام سوم سوپر ليگ و قهرماني در جام حذفي دست يافت.

فرمالن، مصدوم جديد توپچي‌ها

توماس فرمالن مدافع آرسنال به دليل كشيدگي ماهيچه پا تا 3 هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود.خروج لنگ‌لنگان ملي‌پوش بلژيكي از زمين در پيروزي صفر- يك تيمش برابر كويينز پارك رنجرز، داغ توپچي‌ها را تازه كرد چرا كه چهار مدافع ديگر آرسنالي‌ها نيز به دليل مصدوميت قادر به حضور در ميدان نبودند.آرسن ونگر گفت: «به مدت 2 تا 3 هفته فرمالن را در اختيار نخواهيم داشت بنابر اين بايد به دنبال بازيكن قرضي بگردم.» فرمالن يك مدافع مياني است اما به خاطر مصدوميت كايران گيبز و آندره سانتوز كه به ترتيب به خاطر كشيدگي كشاله‌ران و آسيب‌ديدگي مچ پا خانه‌نشين شده‌اند، اخيرا در نقش مدافع چپ به ميدان رفته بود.مربي توپچي‌ها پس از صعود تيمش به رده چهارم ليگ برتر اضافه كرد: «نبايد امتياز از دست دادن‌مان را به حساب نداشتن مدافع چپ بگذاريم، سه مدافع ما مصدوم هستند. فرانسيس كوكلين مدافع مياني است اما در پست دفاع چپ نسبتا خوب عمل كرد.» باكاري سانيا و كارل جنكينسون، دو مدافع راست ثابت آرسنال، نيز به خاطر آسيب‌ديدگي نمي‌توانند بازي كنند.

هافبك 19 ساله توپچي‌ها به ولور همپتون پيوست

ولور همپتون امانوئل فريمپونگ هافبك آرسنال را تا پايان فصل قرض گرفت. بازيكن 19 ساله توپچي‌ها از 11 سالگي در اين باشگاه حضور داشته و از زمان اولين حضورش در نيوكاسل در ماه آگوست 14 بار به ميدان رفته. بازي امشب ولور همپتون برابر چلسي مي‌تواند اولين بازي او براي تيمش باشد.

دوشنبه|ا|12|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن