تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد فاطمه رجبي از اعتماد و صداي عدالت


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: انتقاد فاطمه رجبي از اعتماد و صداي عدالت
حريم ائمه(ع) مهم‌تر است يا حريم چند چهره سياسي؟
فاطمه رجبي با طرح بر اين سوال كه حريم ائمه(ع) مهم‌تر است يا حريم چند چهره سياسي، گفت: تخريبگران و افرادي كه حرام و حلال الهي را با منافع سياسي گره مي زنند، اميدوارم بتوانند پاسخگوي خداوند و امام زمان باشد كه البته قطعاً نمي توانند.

فاطمه رجبي در گفت و گو باخبرنگار سياسي برنا، در باره اقدام اخير روزنامه صداي عدالت در تحريف مقاله‌اش، گفت: در تاريخ 3/12/87 روزنامه صداي عدالت در صفحه اول با درج عكس بزرگي از بنده تيتري زد: "همسر الهام: حكم اعدام خاتمي را بدهيد تا متشرعان اجرايش كنند" اين در حالي بود كه محتواي مقاله‌ام كه در سايت شخصي خود خود منتشر كرده بودم، دقيقاً خلاف اين بود و آن آمده بود: ادعاي ترور خاتمي كذب محض است و مهم ترين دليلش هم اين است كه متشرعان تروريست نيستند و كسي هم فتواي قتل خاتمي را نمي دهد و دليل ديگر هم اين است كه اساساً كسي را ترور مي كنند كه ارزش داشته باشد مثل احمدي نژاد كه اسراييل و آمريكا مي گويند بايد ترور شود در حالي كه خاتمي ارزش ترور شدن هم ندارد.

وي اظهار داشت: روزنامه صداي عدالت همان مقاله را در صفحه دوم چاپ كرده بود ولي با يك تيتر كاملاً كذب.

اين فعال سياسي ادامه داد: جوابيه اي براي آن ها فرستادم و در آن نوشتم بنا بر قانون مطبوعات موظف هستيد تكذيبيه را در همان صفحه و با همان حروف و در كنار همان عكس چاپ كنيد.

وي تصريح كرد: بعد از اين كه تكذيبيه براي اين روزنامه ارسال شد، دريافت آن را با فاصله چند روز اعلام كردم و تكذيبيه نيز بدون عكس و در يك مستطيل به اندازه تقريبي 7×4 چاپ شده بود. همچنين تيتر تكذيبيه اين بود: "جوابيه فاطمه رجبي به مقاله‌ خودش"؛ جالب اينكه در متن تحريريه من هم تحريف به عمل آوردند و آن جمله اي كه من نوشتم مبني بر اينكه "در كنار عكسي در كنار همان عكس" را حذف كردند و در ذيل آن نيز يك مقاله بسيار طولاني چاپ شد كه آسمان و ريسمان عليه بنده به هم بافته شده بود.

رجبي خاطرنشان كرد: امروز هم روزنامه اعتماد خبري كه هجويه اي بوده كه يكي از اصلاح طلبان به‌صورت طنز در وبلاگش عليه من نوشته بود چاپ كرده مبني بر اينكه يك هنرپيشه هاليوودي با فاطمه رجبي ديدار كرد.

وي تصريح كرد: جواب من به روزنامه اعتماد و همه اصلاح طلبان اين است كه اگر قرار باشد هنرپيشه هاليوودي با كسي ديدار كند، جز با شخص محمد خاتمي ملاقاتي نخواهد داشت. چرا كه مردم ايران در طول 8 سال گذشته و به خصوص اين 4 سال شاهد بودند كه هنرپيشه هاي زن و مرد دور اين فرد مي چرخند؛ چه در شب هاي يلدا و چه براي دعوتش به رياست جمهوري مجدد و چه ملاقات و مذاكره.
اين استاد دانشگاه تاكيد كرد: من نه از نظر پوشش و روش و نه مشي و تفكرم هيچ جاذبه اي براي هنرپيشه ها نداشتم كه دور من جمع شوند.

وي در ادامه با اشاره به اينكه روزنامه اعتماد منبع خبرش را فارس اعلام كرده، در حالي كه چنين خبري اصلاً در اين خبرگزاري منتشر نشده، به طرح اين سوال پرداخت كه اگر از اصلاح طلبان دروغ و تخريب انتظار نداشته باشيم، چه چيز بايد انتظار داشته باشيم؟

رجبي بيان داشت: البته من فكر مي كنم اقدام روزنامه صداي عدالت و هجويه اي كه امروز روزنامه اعتماد چاپ كرده، هر دو نتيجه سانسور و خفقاني است كه كميته فيلترينگ سايت براي من پيش آورده است، يعني اول آن ها سايت شخصي بنده را فيلتر كردند.

وي ادامه داد: شكايتم اول به خدا و دوم به مردم ايران اين است كه بايد در بين اين همه سايت مستهجن، ضد شيعي و ضد انقلاب، سايت فاطمه رجبي را بدون هر دليلي توقيف كنند.

اين فعال سياسي در بخش ديگري از اظهاراتش گفت: آقاياني كه تخريب عليه شخصيت هاي نظام را حرام اعلام مي كنند، واقعاً اگر تخريب حرام است، فقط بايد براي شخص هاشمي و خاتمي حرام باشد و در مقابل شهروندي مثل من كه هيچ قدرت دفاعي برايش نمي گذارند و با اختناق كامل با بستن سايت مواجهش مي كنند، اشكال ندارد؟

وي خاطرنشان كرد: من اگر مطلبي عليه اين آقايان مي نويسم، يك كلمه دروغ و افتراء در آن نيست و همه مستند به گفتار و رفتارشان و آن هم نه گفتار و رفتار خصوصي‌اشان بلكه بر اساس همان چيزهايي است كه در خطبه‌هاي نماز جمعه و تريبون ها مي گويند.

رجبي ادامه داد: وقتي امثال شبستري و آغاجري براي چندمين بار عصمت ائمه را زير سوال مي برند و نفي مي كنند، آقاياني كه اعلام تخريب مي كنند، كجا هستند؟

وي با طرح بر اين سوال كه حريم ائمه(ع) مهم‌تر است يا حريم چند چهره سياسي، گفت: تخريبگران و افرادي كه حرام و حلال الهي را با منافع سياسي گره مي زنند، اميدوارم بتوانند پاسخگوي خداوند و امام زمان باشد كه البته قطعاً نمي توانند.

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن