تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821185789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه عرضه مستقيم فروش بهاره در اسلامشهر گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نمايشگاه عرضه مستقيم فروش بهاره در اسلامشهر گشايش يافت
اسلامشهر - نمايشگاه عرضه مستقيم فروش بهاره با هدف تامين مايحتاج ضروري مردم و حمايت از توليدكنندگان داخلي در شهرستان اسلامشهر گشايش يافت.


رييس اداره بازرگاني شهرستان اسلامشهر در مراسم افتتاح نمايشگاه عرضه مستقيم كالا فروش بهاره درگفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: بمنظور رفاه حال مردم اسلامشهر نمايشگاه فوق با مشاركت مجمع امور صنفي و اتحاديه هاي صنفي و توليدكنندگان داخلي داير و نمامي اجناس به قيمت مصوبه ارائه خواهد شد.
"محسن سبز علي" افزود: دراين نمايشگاه توليدكنندگان محصولات خود را در 240غرفه در رسته ها ي انواع پوشاك،كيف و كفش، شيريني،آجيل، خشكبار، ، ميوه و تره بار و فرآورده هاي لبني و پروتئيني ازجمله كالاهاي عرضه شده در اين نمايشگاه است.
وي خاطرنشان كرد: بمنظور كنترل قيمتها در سطح شهرستان تدابير لازم انديشه شد ه است و هم اينك تعداد 100بازرس از اتحاديه ها ي صنفي ، مجمع امور صنفي و اداره بازرگاني كار نظارت بر قيمتها را بعهده دارند.
سبز علي ادامه داد:كيفيت وقيمت اين كالاها توسط كارشناسان مجامع امور صنفي و سازمان بازرگاني استان تهران بررسي و تصويب شده است.
وي با اشاره به اينكه كالاهاي عرضه شده در نمايشگاه 15 تا 25 درصد كمتر از قيمت بازار به فروش مي رسد گفت: غرفه داران موظفند نمونه كالاي كارشناسي و پلمب شده را درمقابل غرفه ها و در معرض ديد خريداران نصب كنند.
وي افزود: شهروندان هنگام خريد به نمونه هاي نصب شده درمقابل غرفه ها توجه كنند، زيرا عرضه كالا به غير از نمونه هاي پلمب شده در نمايشگاه تخلف محسوب مي شود.
در ادامه افتتاح اين نمايشگاه فرماندار اسلامشهر نيز بر ارائه خدمات مطلوي و اجناس مرغوب با قيمت هاي عادلانه مصوب به مردم تاكيد كرد .
بهمن بني عامريان با بيان اينكه اكثر ساكنين اسلامشهر را اقشار كارمند و كارگر تشكيل مي دهند از اداره بازرگاني خواست در زمينه افزايش و توزيع كالاهاي يارانه اي در سطح شهرستان اقدام نمايند.
نمايشگاه عرضه مستقيم كالا فروش بهاره از امروز ز تا 25 اسفند ماه براي تامين كالاهاي ضروري مردم و حمايت از مصرف كنندگان در اسلامشهر خيابان صياد شيرازي جنب اتوبوسراني داير است.ك 3
تهرام / 687/ 1645

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن