تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813259983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با هفته منابع طبيعي؛احداث بوستان عقابكوه ـ تامهر در تفت وارد فاز جديدي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با هفته منابع طبيعي؛احداث بوستان عقابكوه ـ تامهر در تفت وارد فاز جديدي شد
خبرگزاري فارس: مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد گفت: در نخستين روز از هفته منابع طبيعي، بوستان عقابكوه ـ تامهر در تفت با حضور مسئولان محلي، استاني و تشكل‌هاي مختلف درختكاري شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، محمدرضا عالم امروز در مراسم ويژه روز درختكاري در شهرستان تفت اظهار داشت: با كاشت يك درخت توسط هر يك از شركت‌كنندگان از اقشار مختلف دانشجويان، مسئولان استاني و محلي، نماينده ولي فقيه در استان، تشكل‌هاي غيردولتي، اعضاي جمعيت هلال احمر،‌ دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم يزد در اين بوستان، احداث بوستان عقابكوه ـ تامهر وارد فاز جديدي شد.
وي افزود: ايجاد يك هكتار فضاي سبز و كاشت انواع گونه‌هاي درختان مختلف امروز در بخشي از اين بوستان انجام شد و احداث ميدان و آب‌نما نيز به زودي در اين مكان طبيعي گردشگري آغاز مي‌شود.
در اين مراسم معاون عمراني استاندار يزد نيز حفظ منابع طبيعي در استان يزد را حائز اهميت دانست و اظهار داشت: استان يزد در كوير مركزي ايران واقع شده و در بسياري از مناطق از وجود مناظر سبز و ريه تنفسي درختان محروم است، از اين رو توسعه فضاي سبز و حفظ و نگهداري از فضاهاي موجود ضروري است.
سيدمحمد ميرسعيدي با تاكيد بر همكاري تمام دستگاه‌هاي استان يزد براي صيانت از عرصه‌هاي طبيعي افزود: همه ارگان‌ها و تشكل‌هاي دولتي و غيردولتي، توسعه فضاي سبز را در برنامه خود قرار دهند و تلاش كنند يزد نيز مانند ساير استان‌هاي كشور از اين نعمت خدادادي بهره‌مند شود.
وي از تلاش‌هاي منابع طبيعي استان يزد براي توسعه و نگهداري از فضاي سبز در اين استان تقدير كرد و بيان داشت: منابع طبيعي به تنهايي قادر به ايجاد فضاي سبز در استان نيست و مردم،‌ مسئولان و تشكل‌ها نيز بايد در اين امر مهم آن را ياري كنند.
ميرسعيدي درختان را ريه‌هاي تنفسي هر شهر خواند و عنوان كرد: صيانت از عرصه‌هاي طبيعي در شرايطي نظير استان يزد امري حياتي است و تلاش فعالان در اين عرصه قابل تقدير است.
در اين مراسم نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد نيز به صورت نمادين اقدام به كاشت يك نهال كرد.
انتهاي پيام/ص20

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن