تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816595892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه‌هاي نوروزي راديو ايران و راديو تجارت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ويژه‌هاي نوروزي راديو ايران و راديو تجارت
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***ويژه برنامه هاي ايام عيد راديو ايران اعلام شد:

به مناسبت بهار طبيعت و ايام نوروز ‌٨٨ ويژه برنامه از راديو ايران پخش مي شود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي راديو ايران، اين شبكه راديويي در سال جديد قرار است با ‌١٨ ساعت برنامه جديد و ‌١٥ ويژه برنامه ميهمان خانه‌هاي مردم شود. اين برنامه‌ها از ‌٣٠ اسفند تا ‌١٥ فروردين پخش مي‌شود و برنامه سازان مجرب اين شبكه راديويي در تلاشند تا ساعاتي مفرح و لحظاتي دلپذير را براي مردم خوب ايران فراهم كنند. برنامه پرواز(‌٨٨-13) ويژه تحويل سال نو ‌١٣٨٨ هجري شمسي مي باشد كه از ساعت ‌١٤:30 راديو ايران روي موج FM رديف ‌٩/٩٣ و موج AM رديف ‌٩٠٠ ايام عيد را به هموطنان ايراني تبريك مي گويد. پرواز ‌٨٨-13 برنامه اي شاد از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه در موقع تحويل سال نو زوجهاي هنرمندي كه مردم از شنيدن صدايشان خوشحال مي شوند در دور سفره هفت سين راديو ايران مي نشينند و از عيد و آرزوهاي قشنگشان مي گويند.

نگاهي به پيشرفتهاي سال گذشته كشور و نظر به چشم انداز آينده و ارتباط مستقيم با گزارشگربرنامه

احمد رضا صدر كه در حرم امام رضا (ع) مستقر است . اجراي نمايش و گفتگو با مسئولين كشور از مهمترين بخش هاي اين برنامه است كه به سردبيري لقمان يدالهي و تهيه حسن آقاجاني تا ساعت ‌٢٠ شب پخش مي شود.

ويژه برنامه (سالنماي سياسي) كاري از گروه سياست اين شبكه راديويي است كه از ساعت ‌٢٠:30 به مدت نيم ساعت به سردبيري ابوالفضل نوروزي و تهيه كنندگي محمد طارمي پخش مي شود.

بررسي ‌١٤ بحران اساسي جهان نظير بحران مالي غربي، بحران جنگ ‌٢٢ روزه غزه، بحران گرجستان، بحران لبنان، بحران افغانستان، بحران حملات انتحاري بمبئي و... توسط كارشناساني همچون سعدا.. زارعي، دكتر حسن لاسجردي و دكتر حسين هاني زاده از بخشهاي مهم اين برنامه است.

ويژه برنامه (واما بعد) كاري از گروه فرهنگ اين شبكه راديويي است كه از ساعت ‌٢٣ شب به مدت يك ساعت به سردبيري زينب برومند و تهيه كنندگي مهدي ساعي پخش مي شود. گفتگو: هنرمندان سينما، فرهيختگان، نقاشان، بازيگران، كارگردانان مشهور همچون محمدهادي كريمي، رضا رويگري، پوران درخشنده، عليرضا خمسه، محمود فرشچيان، محمود كلاري، جهانگير الماسي، بهزاد افخمي، رويا تيموريان و.. از مهمترين بخش هاي برنامه است كه در شبهاي عيد تقديم شنوندگان مي شود. ويژه برنامه (جنگ علمي ، اجتماعي، صنعتي و اقتصادي) به مدت نيم ساعت در ‌١٤ برنامه به سردبيري عاطفه بنايي و تهيه فريبا فاضل از ديگر برنامه هاي عيد اين شبكه راديويي است كه به بررسي مهمترين اتفاقاتي كه در حوزه هاي ياد شده در سال گذشته در ايران روي داده مي پردازد. همچنين تبعات و پيامدهاي اين رويدادها در سال جديد دستاوردهاي علمي سال ‌٨٧ توسط كارشناسان برنامه پوريا ناظمي، ايمان بيك و مهردادخدير بررسي مي شود.

ويژه برنامه (نشانه) كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه به تامل و تعمق در آيات و نشانه هاي خداوند با توجه به آيات و روايات مي پردازد. اين برنامه پلي است از سير و سفر و سلوك جسماني و مسافرت به سير و سلوك عرفاني و دروني هر شخص كه از ساعت ‌٦:30 صبح به مدت نيم ساعت از ‌٢٩ اسفند تا ‌١٤ فروردين هر روز به سردبيري احمد دهنوي و تهيه حسن آقاجاني و گويندگي سعيده سلطاني و كارشناس مجري مهندس عليرضا فتحي پور پخش مي شود. در آيتم (زيباترين نغمه ها) اوج هاي تلاوت اساتيد مختلف پخش مي شود با توضيح و ترجمه مهندس علي رضا فتحي پور.

مي شود. همچنين حجت الاسلام علي سرلك به ارائه يك راهكار قراني مي پردازد.

ويژه برنامه (ورزش با طعم بهار) برنامه اي كاملا متفاوت ورزشي از رادويو ايران و از گروه ايران و جامعه است كه تقديم شنوندگان مي شود. اين برنامه هر روز از ساعت ‌٧ تا ‌٨ صبح به سردبيري محمدرضا احمدي موحد، تهيه: مريم بانو فطرتي و اجراي محمدرضا احمدي موحد و سعيده سلطاني پخش مي شود.

اين برنامه به حضور چهره هاي ورزشي كشور اختصاص دارد با اين تفاوت كه از طريق شغل آنها وارد زندگي خصوصي آنها مي شويم. گفتگو با اعضاي خانواده چهره ورزشي و دعوت از خواننده هاي مطرح كشور با اعضاي خانواده از ديگر بخشهاي اصلي گفتگو هاي روزانه ماست.

احسان قائم مقامي استاد بزرگ شطرنج ايران، حسين شمس سر مربي تيم ملي فوتسال كشور، عزيز مهدي رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران، دكتر مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي فوتبال و بازيكنان خارجي تيمهاي استقلال و پرسپوليس و ساير ورزشكاران نام آشناي كشور در تمامي رشته هاي مختلف از ميهمانا ورزش با طعم بهار هستند.

ويژه برنامه (ترنم) كاري از گروه فرهنگ راديو ايران است كه به سردبيري و تهيه مهدي ساعي هر روز از ساعت‌٨:30 صبح به مدت نيم ساعت پخش مي شود. اين برنامه شامل ‌٣ بخش است كه يك بخش از آن به موسيقي يا بهتر بگوييم موسيقي ملي ايران اختصاص دارد. بخش ديگر ازآن به نواهاي فولكلور يا محلي ايران زمين مي پردازد. و بخش ديگر از آن هم به موسيقي پاپ ايراني اختصاص دارد. در اين برنامه سعي شده براي هر نوع مخاطب موسيقي مناسب پخش شود تا همه شنوندگان برنامه بتوانند از اين موسيقي ها استفاده لازم را ببرند درحقيقت اين برنامه به ارائه موسيقي هاي فاخر ايران زمين مي پردازد تا شنوندگان را به شنيدن موسيقي خوب عادت دهد.

ويژه برنامه اي از گروه جامعه به نام" راديو در سرزمين عجايب" هر روز از ساعت ‌١٤:30 به مدت ‌١٥ دقيقه از راديو ايران پخش خواهد شد كه به معرفي روستاهاي شگفت انگيز ايران مي پردازد. اين برنامه به سردبيري و تهيه ندا رادمهر و گويندگي اردشير صالح پور از اول فروردين تا پانزدهم فروردين پخش مي شود. دراين برنامه اين روستاها معرفي مي شوند:

ـ روستاي (چنشت) درخراسان جنوبي معروف به سرزمين رنگها كه‌٦ ماه از سال همه امورات آن را زنها برعهده دارند.

- روستاي (ماخونيك) از هفت روستاي شگفت انگيز جهان معروف به سرزمين لي لي پوت هاي ايران كه همه آدمهاي آن قدهاي كوتاهي دارند و در خراسان جنوبي واقع است.

- روستاي (زنوزق) يكي از شگفت انگيز روستاهاي ايراني در آذربايجان شرقي كه درجشنواره روستاهاي شگفت انگيز به خاطر ساختار پلكاني آن برگزيده شده است.

- روستاي (قوري قلعه) نزديك جوانرود شگفت انگيزترين غار آبي آسيا كه نزيك به كرمانشاه است.

- روستاي( سورت )واقع درشهرستان ساري به خاطر واقع شدن دو چشمه شگفت انگيز با آبهاي كاملا متفاوت از لحاظ رنگ و بو و مزه كه يكي كاملا شور و ديگري ترش است.

- روستاي (سپيد چادران) در استان اصفهان نزديك ورزنه كه هنوز زنان آن به سنت قديم چادر سفيد بر سر مي كنند. و به شهر ملائكه شناخته شده است.

- روستاي (غلعه رودخان) درنزديكي شهرستان فومن در استان گيلان كه بناي نظامي ايران در آن واقع شده است.

- روستاي( شاه كوه) كه به عنوان دهكده جهاني و نمادي از موفقيت فناوري و اطلاعات دركشور شناخته شده است. اين دهكده كه در استان گلستان واقع شده كاملا ديجيتالي و اينترنتي مي باشد و به همه سيستمهاي به روز دنيا متصل است.

- روستاي (ابيانه) در ‌٤٠ كيلومتري شمال غربي نطنز در استان اصفهان به علت معماري شگفت انگيزي كه دارد و آتشكده هاي قديمي آن معروف است.

- روستاي (اشتبين )كنار رود ارس در استان آذربايجان شرقي كه به حق جايي شبيه بهشت مي باشد.و حياط هر خانه پشت بام خانه ديگر است.

- روستاي (برف انبار) در استان اصفهان كه هميشه سال برف دارد.

- روستاي (بق بقو) در خراسان شمالي كه پر از كبوتر است.

- روستاي (جوراب) و( پول) و( فيل آباد) به خاطر ويژگي هاي اسمي شان.

- از ساعت ‌١١ تا ‌١٢ ظهر" ويژه برنامه خانواده "كه يك مستند گزارشي و راجع به پارامترهاي عيد همچون خريد، هفت سين، سفره عيد، ديد و بازديد، آرزوهاي سال نو، خانه تكاني و .. است از ‌٢٩ اسفند از آنتن راديو ايران به سردبير و گزارشگري مهديه فلاح نژاد و گويندگي حوريه صداقتي پخش مي شود.

هدف از اين برنامه ارزش گذاري نيست بلكه هركس سبك و سياقي دارد و سعي بيان نمودي از اصالت عيد و جويا شدن نظرات قديم ترها جديدترها است.

در "ويژه برنامه صبحگاهي "كه هر روز از ساعت ‌٩ صبح به مدت دو ساعت به سردبيري مهرآسا معصومعلي پخش مي شود، عوامل برنامه هر روز ميهمان يك شهر يا استان مي شوند و به شهرهاي مختلف سفر

مي كنند و از آداب و رسوم آنها صحبت مي شود. گفتن نكته هايي در خصوص مراسم سنتي عيد، عيدي دادن و عيدي گرفتن، گفتگو با هنرمندان محلي، پخش ترانه هاي محلي و پاپ و ايراني و اجراي مسابقه تلفني و نمايشي از ديگر بخشهاي اين برنامه زنده از گروه ايران و جامعه راديو ايران است.

به دوستاني كه سال گذشته برنامه عيد راديو ايران( گل بگيم، گل بشنويم) را شنيده اند اين مژده را بدهيم كه امسال هم همان عوامل برنامه ساز قرار است كه ويژه برنامه (عصرانه ) راديو ايران را از ساعت ‌١٨:30 به سردبيري محمد بخشايش روي آنتن بفرستد.

(جنگ عصرگاهي) كه با سفر به شهرها روستاهاي ايرانيان، با مردمان آن روستا به صورت كاملا ملموس و از نزديك آشنا خواهيم شد.

گفتگو با نوابغ و بيان آداب و رسوم شهرستانهاي مختلف ايران از ديگر بخشهاي اين برنامه است. سليمه قطبي، مهدي طهماسبي، امير زنده دلان و الهام ورتاختي گويندگي اين برنامه را بر عهده دراد.

در ويژه برنامه( گفتگو) كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي كه از بيست و نهم اسفند ماه از ساعت‌١٦ به مدت يك ساعت به سردبيري لقمان يدالهي و تهيه حسن آقاجاني پخش مي شود، با چهره هاي ماندگار گفتگو و در خصوص ويژگي اخلاق آنها، آشنايي مردم با فررانگان شخصيت هايشان برقراري ارتباط بهتر و محكمتر با اين قشر عالم، پرسيده مي شود. از ميهمانان اين برنامه مي توان به هوشنگ مرادي كرمان نويسنده ادبيات كودك و نوجوان، دكتر علي اكبر ولايتي متخصص طب اطفال، دكتر ميرجلال الدين كزازي استاد ادبيات فارسي ، سيد مهدي شجاعي نويسنده بهرام دوبلور اشاره كرد.

مجري اين برنامه ميرفخرايي پيشكسوت عرصه هاي گفتگوهاي راديويي و تلويزيوني است.

ويژه برنامه (روايت فرزانگان) كاري از گروه انديشه اين شبكه راديويي است كه از ساعت ‌١٢ ظهر به مدت نيم ساعت به سردبيري حسين معصومي و تهيه حسين فاطميان و گويندگي علي منافي مي پردازد.

در اين برنامه صحبتهاي بزرگان و عالمان دين در خصوص موضوعات اخلاقي و عرفاني پخش مي شود.

ويزه برنامه هاي (گلبانگ) و "جمعه ايراني" از ديگر برنامه هاي عيد است

********* راديو تجارت

نام برنامه: يامقلب­القلوب تاريخ پخش : ‌٨٧/١٢/٣٠ تايم برنامه: "180

برنامه يا مقلب القلوب ويژه برنامه­ تحويل سال نو گروه جهان و تجارت است كه در روز جمعه ‌٣٠ اسفند ماه ‌٨٧ از ساعت ‌١٤ الي ‌١٧ به روي آنتن شبكه راديويي تجارت خواهد رفت. از بخش­هاي اين برنامه مي­توان به سخنراني ويژه و تبريك مقام معظم رهبري، سخنراني ويژه و تبريك رياست محترم جمهوري اسلامي ايران، نمايش، موسيقي، كارشناسي و ... اشاره كرد.اين برنامه سه ساعت بصورت زنده از آخرين روز اسفند ماه تقديم علاقمندان مي شود . سردبير برنامه مهسا ميرچي و تهيه كننده آن منصوره كردي است .

نام برنامه: عيدانه تاريخ پخش :29/‌٨٧/١٢ الي‌٨٨/٠١/١٤ تايم برنامه: "120

عيدانه برنامه­ ديگري­ از گروه جهان وتجارت است كه از ‌٢٩ اسفند‌٨٧ لغايت ‌٨٨/٠١/١٤ از ساعت ‌٦ الي‌٨ صبح به صورت توليدي پخش خواهد شد.اين برنامه علاوه بر اطلاع­رساني درخصوص مسايل مختلف در حوزه­هاي اقتصادي در حوزه­هاي ديگري چون كارشناسي زيست محيطي، ادبي، فرهنگي و گردشگري نيز به تبادل نظر مي­پردازد.اين برنامه در طول سه ساعت ساعات مفرحي را براي شنوندگان به ارمغان مي آورد . مسئوليت سردبيري برنامه با مهسا ميرچي است . تاريخ پخش برنامه از ‌٨٧/١٢/٢٩ الي‌٨٨/٠١/١٤ تايم برنامه دوساعت است .

نام برنامه: بهار‌٨٨ مورخ:29/‌٨٧/١٢ الي‌٨٨/٠١/٠٣ تايم برنامه: "120

بهار‌٨٨ نيز ويژه­برنامه­ ديگري­ از شبكه راديويي تجارت در ايام نوروز است كه تهيه­ آن در تاريخ­هاي ‌٢٩ اسفند ‌٨٧ و اول تا چهارم فروردين­ماه ‌٨٨ به­عهده­گروه جهان و تجارت است. اين برنامه­ علاوه بر درنظر گرفتن رويكرد نوروزي برنامه­ها به بررسي مسايل متعدد در حوزه­هاي اقتصادي، بازرگاني، تجاري و ... پرداخته و از كارشناسان مختلفي جهت بررسي دقيق در اين حوزه­ها بهره مي­برد. سردبيري برنامه با حميد رضا كجوئي است . تايم برنامه دو ساعته و بصورت زنده است . ساعت پخش آن از ساعت ‌١٠تا ‌١٢ صبح است .

ويژه برنامه هاي نوروز «گروه ايران – تجارت»

نام برنامه: بهاريه مورخ: ‌٨٧/١٢/٢٩ الي ‌٨٨/٠١/١٤ تايم برنامه: "60

با توجه به ايام نوروز وشروع سفرهاي عيد اطلاع­رساني دقيق وسريع به مسافرين جهت استفاده بهتر از تعطيلات نوروز و معرفي جاذبه­هاي توريستي، نقاط ديدني و تاريخي استان­ها ، معرفي محصولات توليدي هر شهر، توصيه­هاي بهداشتي و ايمني از طرف كارشناسان امرذبربط ، آشنايي با پتانسيل­هاي اقتصادي و تجاري استان­ها، عملكرد ارگان­ها و سازمان­هاي اقتصادي كشور در سالي كه گذشت و چشم­انداز آينده ويژه برنامه بهاريه تقديم مي شود . برنامه بهاريه كاري از گروه ايران و تجارت است . ساعت پخش برنامه ‌١٥ تا ‌١٦ است. عوامل برنامه سردبير: آرمان ستوده تهيه كننده: سراب و گوينده: رضا كاشفي –جعفرپوراست .

نام برنامه: بهار‌٨٨ مورخ: ‌٨٨/٠١/٠٩ الي ‌٨٨/٠١/١٤ تايم برنامه: "120

ويژه برنامه بهار ‌٨٨ با هدف اطلاع­رساني موضوعات اقتصاد تجاري كشور و جهان، بررسي زواياي اقتصادي توسعه گردشگري در كشور، اقتصاد بين­الملل در سالي كه گذشت و نگاهي به مصوبات مجلس و معرفي طرح­ها و لوايح اقتصادي، وزارتخانه­هاي تجاري و اقتصادي ايران از ديد صادرات ارائه مي شود . با سردبيربرنامه الوندي و تهيه كننده حسين­ماكنعلي گوينده: خانم نيرومنداست . ساعت پخش آن از ساعت ‌١٠تا ‌١٢ صبح است .اين برنامه از تاريخ نهم تا چهاردهم فروردين ماه پخش مي شود .

ويژه برنامه هاي نوروز «گروه دانش – تجارت»

سبزينه ويژه برنامه عيدانه گروه دانش و تجارت است كه به ديدگاه هاي مردمي در خصوص مسايل روز اقتصاد ي و تجاري كشور مي پردازد . اين برنامه ‌٩٠ دقيقه اي از تاريخ ‌٢٩ اسفند ماه تا ‌١٤ فروردين سال ‌١٣٨٨ روي آنتن شبكه راديويي تجارت است . سردبير و نويسنده برنامه حسن بنائي كارشناس آن دكتر فرزاد هاشمي و گوينده شيرواني پور است . زمان پخش برنامه از ساعت ‌٨:30 تا ‌١٠ صبح است

بهار ‌٨٨ عنوان ويژه برنامه ديگري از گروه دانش و تجارت است كه از تاريخ چهارم فروردين ماه تا هشتم فروردين ماه پخش مي شود . بهار ‌٨٨ قصد دارد درباره اقتصاد فراغت ،استفاده مناسب از فرصت هاي تعطيلات براي خانواده ها را بررسي كند . ساعت پخش آن از ساعت ‌١٠تا ‌١٢ صبح است . سردبير تهيه كننده برنامه حسن بنائي و گوينده آن محمد رضا درويش است .

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 482]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن