تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815282695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه سايتنظرسنجي جالب مشايي و جوانفكر/ چراغ‌سبز اوباما براي شكستن تحريم ايران!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار ويژه سايتنظرسنجي جالب مشايي و جوانفكر/ چراغ‌سبز اوباما براي شكستن تحريم ايران!
نظرسنجي جالب مشايي و جوانفكر/ چراغ‌سبز اوباما براي شكستن تحريم ايران!
ثبت نام 500 عضو جريان انحرافي در انتخابات، دفتر هاشمي سخنان زيبا كلام را تكذيب كرد، نماينده‌اي كه خبرنگار شد و... از خبرهاي ويژه امروز سايت هاي خبري هستند.

به گزارش سرويس ويژه مهر، سايت‌هاي خبري هر روز خبرهاي گوناگوني را منتشر مي‌كنند كه برخي از آنها صرفا در حد شنيده‌هاست و ممكن است چندان مبناي محكمي نداشته باشد. در عين حال برخي از خبرهاي امروز يكشنبه 11 دي ماه 1390 براي اطلاع خوانندگان مرور مي‌شود :

عهدنامه تركمنچاي در كاخ گلستان

فارس به نقل از مدير كاخ گلستان از رونمايي اسناد لغو عهدنامه ننگين "تركمنچاي" براي نخستين‌بار خبر داد. مسعود شريفي گفته است: براي نخستين بار اسناد ۸بندي لغو عهدنامه ننگين تركمنچاي در كاخ گلستان رونمايي مي‌شود. اين اسناد ۲۰دي‌ماه همزمان با مراسم بزرگداشت "اميركبير" رونمايي خواهد شد.

ثبت نام 500 عضو جريان انحرافي در انتخابات

حجت الاسلام احمد سالك سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفت وگو با سايت شفاف گفت كه يكي از اعضاي جريان انحرافي ادعا مي كند كه 500 نفر از اين جريان در انتخابات نام نويسي كرده اند.

منافق فوتبال كيست

سايت مشرق نوشت: چندي پيش علي كفاشيان صحبت از كساني كرد كه با فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) نامه نگاري داشته و آن‌ها را «منافق» خطاب كرد. گويا در اين نامه، اطلاعاتي درباره وقايع فدراسيون ايران به اين نهاد خارجي ارائه شده بود. براساس اخبار دريافتي، اين نامه توسط يكي از مديران سابق فدراسيون نوشته شده است. اين فرد كه سابق چندان خوبي نداشته و در دوران فعاليتش نيز ناكام بود، اين نامه را براي سپ بلا‌تر (رئيس فيفا) ارسال داشته كه البته، راه به جايي نبرده است. اين شخص كه سابقه اقداماتي عجيب هم در كارنامه‌اش دارد و همين نيز موجب بركناري غير مستقيمش شد، سابقه وابستگي به برخي مسائل را هم داشته كه در سفرهاي خارجي برايش مشكل ساز مي‌شده است!

پروژه انتقام رژيم صهيونيستي از شهيد طهراني مقدم

مشرق نوشت بعد از وقوع آتش‌سوزي در منزل يك دانشمند يهودي فرانسوي در مركز تل‌آويو چند سايت دست دوم عبري و عرب‌زبان نزديك به گروه‌هاي غرب‌گراي لبنان و فلسطين مانند 14 مارس و فتح و امثال آن، به نقل از منابع نامشخص، تصويري از يك اطلاعيه به زبان عربي و با آرمي مشابه آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و سازمان‌هاي جهادي فلسطيني منتشر كردند كه در سربرگ آن نام "گردان‌هاي شهيد حسن طهراني مقدم" ديده مي‌شود و برخي از اين رسانه‌ها هم اين خبرها را با عكسي از شهيد طهراني‌مقدم مزين كردند. اين گروه مشكوك كه هنوز هيچ منبعي هويت آن را شناسايي نكرده، اين آتش سوزي را يك "عمليات" در واكنش به ترور دانشمندان ايراني، بويژه انفجار بيدگنه از سوي موساد خوانده و مسؤوليت اين حادثه را پذيرفته است.

دفتر هاشمي سخنان زيبا كلام را تكذيب كرد

صادق زيباكلام كه روز گذشته در گفت‌و‌گو با فارس از نظر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مبني بر عدم شركت در انتخابات مجلس نهم خبر داده بود، طي تماسي با اين خبرگزاري اين خبر را تكذيب كرد و گفت:پيرو مصاحبه‌اي كه از اين جانب در تاريخ ۱۰دي‌ماه سال ۹۰با عنوان "نظر هاشمي رفسنجاني عدم شركت در انتخابات است" در خبرگزاري فارس منتشر شد، از دفتر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با حقير تماس گرفته شد و گفتند كه جناب ايشان اين خبر را تكذيب مي‌كند. اين نكته را اضافه مي‌كنم آنچه بنده در خصوص عدم شركت آقاي هاشمي رفسنجاني در انتخابات گفته بودم صرفاً نظر شخصي و برداشت خودم بوده است.

چراغ‌سبز اوباما براي شكستن تحريم جديد ! ايران

خبرگزاري فارس نوشت:"شبكه خبري يهوديان جهان" تلويحا اذعان كرد كه اوباما با قرار دادن كلمه "انعطاف‌پذير" در شيوه پياده‌سازي تحريمي كه به تازگي آن را امضا كرد، عملا تمهيدي براي دور زدن تحريم مزبور انديشيده است.

نماينده‌اي كه خبرنگار شد

به گزارش خبرنگار جهان "علي صالح آبادي" نماينده دور سوم مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه مشهد بود كه پس از آن نتوانست به مجلس راه يابد .وي چند سالي است كه هفته نامه ستاره صبح را راه اندازي كرده و مدير مسئول اين نشريه است. اين نماينده سابق مدتي است كه در راهروهاي مجلس تردد مي كند و بعضا هم با نمايندگان براي هفته نامه خود مصاحبه مي گيرد.

نظرسنجي جالب مشايي و جوانفكر در نشست هواداران دولت

خبرگزاري فارس نوشت: در حاشيه نشست انتخاباتي هواداران دولت كه با حضور احمدي‌نژاد در مجلس قديم برگزار شد تيم رسانه‌اي جريان انحرافي اقدام به نظرسنجي جالبي كرد.برخي گزينه هاي اين نظر سنجي عبارتند از:

- اعتماد مردم به اطرافيان امين رئيس جمهور به دليل تاثير پذيري از اخبار منتشر شده توسط رسانه‌هاي مخالف دولت مخدوش شده است.

-پايگاه اجتماعي حاميان رئيس جمهور به دليل تخريب‌هاي غير منصفانه اخير به شدت كاهش يافته است.

- با افشاگري‌هاي مستند رسانه‌هاي مخالف دولت (كيهان، فارس‌نيوز، مشرق و ...) ميزان اقبال و اعتماد عمومي به اين رسانه‌‌ها افزايش يافته است.

حسين فدايي: جريان فتنه و انحرافي با سناريوي مختلف فعالند

حسين فدايي عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان درمصاحبه با خبرگزاري فارس گفت: سادگي نكنيم و فريب نخوريم؛ زيرا جريانهاي فتنه و انحرافي با سناريوهاي مختلف،پيچيده و به موازات هم در صحنه انتخابات فعالند و بايد بيش از پيش استراتژي وحدت اصولگرايان را مدنظر داشته باشيم. بزرگ‌ترين مشكل اصلاح طلبان اين است كه انگ تحريم به آن‌ها زده شود.

وي ادامه داد:برخي عناصر فتنه و اصلاح طلب در تبيين عدم حضور گفته بودند؛ ما بايد كاريكنيم كه مشاركت كاهش پيدا كند، اگر مشاركت در انتخابات زير ۳۰درصد شود، ماموفق بوده‌ايم و اگر اين اتفاق بيفتد، دنيا مي‌تواند سياست‌هايش را درمورد ايران اجرا كند. ما راي نداريم و اگر يك انتخابات ديگر ببازيم، ديگراز هيچ كدام هم كاري ساخته نيست. نظام به ما نياز دارد و بايد امتيازبدهد، زماني كروبي و موسوي تندروي كردند ولي الان نظام به ما نياز دارد. ابراز نگراني از انگ تحريم دارند و گفته اند كه نبايد عدم حضور ما تحريم تلقي شود اگر ما بياييم غرب نمي‌تواند حقوق بشر را عليه نظام مطرح كند!

دادگاه «اعتماد ملي» برگزار شد
ايسنا نوشت: در ادامه رسيدگي به پرونده «محمدجواد حق‌شناس» دردادگاه مطبوعات، اين متهم در خصوص چهار مورد اتهامي به دفاع از خود پرداخت.بر اساس اين گزارش، رسيدگي به چند مورد اتهامي و اخذ آخرين دفاع به جلسه ديگر موكول شد.

هاآرتص:نيروهاي ويژه ارتش اسرائيل به محض سقوط بشار اسد حمله به سوريه را آغاز مي كنند

صراط نوشت: روزنامه صهيونيستي هاآرتض امروز در مقاله اي آورد: نيروهاي ويژه ارتش اسرائيل به طور مداوم در حال ارزيابي موقعيت سوريه هستند تا به محض سقوط رژيم بشار اسد، حمله به سوريه را آغاز كنند.

برنامه مشترك جريان انحراف و يك حزب تكنو كرات

نداي انقلاب آورد:رصد برخي فعاليت هاي جريان انحراف و يك جريان تكنوكرات بيانگر آن است كه اين دوجريان به دنبال پياده سازي يك راهبرد مشترك هستند. گفته مي شود تلاش ويژه اي در شرف تكوين است كه بر اساس آن كشور در شرايط انتقال قدرت قرار بگيرد.

روايت احمد توكلي از پشت پرده فساد مالي اخير

خبرگزاري فارس: احمد توكلي ظهر امروزدر نشست علمي دانشجويان دانشگاه شيراز با موضوع «كالبد شكافي تقلب 3 هزارميليارد توماني» با اشاره به نقص موازين شايسته‌سالاري در قالب‌هاي مختلف اظهار داشت: مهم‌ترين مشكل ملاك تصميم‌گيري در حكومت، رفيق بازي، تبارگرايي و گروه‌آرايي است.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: در جريان تاسيس بانك آريا كه با پشتيباني افرادي از درون بانك مركزي صورت گرفت، اين فرد 15 بار تلاش كرد با تقلب مجوز بگيرد اما نشد و نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد كه بار شانزدهم اين فرد موفق به گرفتن مجوز شد!

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن