تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804138069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه:
خبرگزاري فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه گفت: كارخانه توليد خودرو سمند تا بهمن‌ماه سال 91 در كرمانشاه به بهره‌برداري خواهد رسيد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، محسن رستمي عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال جاري 31 واحد صنعتي و معدني و طرح توسعه‌اي در استان كرمانشاه به بهره‌برداري برسد كه مهم‌ترين آن‌ها پتروشيمي پليمر كرمانشاه بوده با اعتبار 42 ميليارد تومان كه زمينه اشتغال 2هزار و 538 نفر را فراهم مي‌كند.
وي ادامه داد: امسال 764 ميليون دلار كالاي صنعتي، 102 ميليون دلار محصول كشاورزي و 5 ميليون دلار صنايع دستي از گمركات استان كرمانشاه صادر شده و اين علاوه بر 626 ميليون دلار كالاي صادر شده از ساير گمركات كشور است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه تاكيد كرد: واحدهاي صنعتي استان كرمانشاه در 8 ماه نخست سال جاري 247 ميليون دلار صادرات داشته‌اند كه نسبت به سال قبل 92 درصد رشد داشته است.
اين مقام مسئول تصريح كرد: اين رشد دو برابري صادرات به دليل راه‌اندازي واحدهاي بزرگ صنعتي و به صرفه‌بودن صادرات از پايانه‌هاي مرزي استان كرمانشاه است.
رستمي به ميزان صادرات واحدهاي بزرگ صنعتي استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت: در سال 90 پتروشيمي كرمانشاه 105 ميليون دلار، پتروشيمي بيستون 25 ميليون دلار، سيمان غرب 25 ميليون دلار، سيمان سامان 29 ميليون دلار، جهان فولاد 10 ميليون دلار و چيني كرد يك ميليارد و 340 ميليون تومان صادرات داشته‌اند.
وي سرمايه‌گذاري‌ را عامل پيشرفت و توسعه استان عنوان كرد و گفت: در سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه توجه به طرح‌هاي در حال اجرا در سطح استان چند برابر شد؛ به طور مثال براي پروژه پالايشگاه آناهيتا 3 ميليارد يورو سرمايه‌گذاري شد و اقدامات لازم به صورت كنسرسيوم توسط سه بانك كشور در دست پيگيري است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه خاطرنشان كرد: پروژه كارخانه خودرو‌سازي با اعتباري بالغ بر 700 ميليارد تومان از ديگر مصوبات سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان كرمانشاه بوده كه 100هزار خودرو سمند را در 2 فاز توليد مي‌كند.
اين مقام مسئول خبر داد: 36 هكتار زمين براي ساخت كارخانه خودروسازي استان كرمانشاه فراهم شده كه اميدواريم تا بهمن‌ماه سال آينده محصول نهايي از كارخانه خارج شود.
رستمي ادامه داد: بر اساس مصوبه سفر رهبري سازمان گسترش و نوسازي صنايع موظف به اجراي 3 طرح در استان كرمانشاه بوده كه توليد بيواتانول از الياف گياهي از جمله اين طرح‌هاست كه 80 ميليارد تومان براي آن پيش‌بيني شده كه مي‌تواند 400 نفر را شاغل كند.
وي بيان كرد: طرح توليد قير پليمري از گوگرد با اعتبار 5 ميليارد تومان و اشتغال‌زايي 15 نفر و طرح بيوايمپلنت با 10 ميليارد تومان سرمايه از ديگر طرح‌هاي سازمان گسترش و نوسازي صنايع در استان كرمانشاه خواهد بود كه تا هفته دفاع مقدس سال 91 به بهره‌برداري مي‌رسد.
انتهاي پيام/ص20

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن