تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان بايد با فرهنگ شهادت انس بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: جوانان بايد با فرهنگ شهادت انس بگيرند


خبرگزاري آريا- جانباز بالاي 70 درصد و از روايان دفاع مقدس تاكيد كرد: جوانان سرمايه‌هاي اصلي معنوي كشور هستند كه بايد به فرهنگ شهادت آشنا شوند و انس بگيرند.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي بابكي در اولين جشنواره خاطره نويسي دفاع مقدس استان قم كه در تالار آويني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم برگزار شد، در سخناني گفت: امروز سرمايه‌هاي هر كشوري به دو نوع تقسيم مي‌شود يك نوع سرمايه‌هاي مادي مانند امكانات نظامي و نفت و امكانات اقتصادي، علمي و پشتوانه‌هاي مالي كشور است.
وي ادامه داد: اما از طرف ديگر يك سرمايه معنوي و اصلي هم داريم كه جوانان هستند و بايد آنان را حفظ كنيم و دريابيم و با نگاه محبت آميز و با زباني خوش با آنان صحبت كنيم.
وي با تاكيد بر انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس به نسل جوان اظهار داشت: بايد با زباني شيوا و محبت آميز ارزشهاي دفاع و مقدس را براي آنان بازگو كنيم تا بدانند آرامش امروز كشور مديون خون شهدايي است كه همه هستي خود را در راه حفظ اين كشور اهدا كردند و بدن‌هاي خود را در مقابل سرب داغ دشمن قرار دادند.
بابكي اضافه كرد: نسل جوان بايد بداند كه كشور با چه سرمايه هايي كه شهدا هستند و بدن‌هاي خود را در مقابل دشمن قرار دادند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند به پيشرفت‌هاي امروز رسيده است.
وي تاكيد كرد: شهدا اين درس را در مكتب امام حسين(ع) و دانشگاهي كه امام‌(ره) تأسيس كردند آموختند.
جانباز دفاع مقدس ادامه داد: بايد ياد شهدا همواره گرامي داشته شود و جوانان كه نياز زيادي به محبت ما دارند با فرهنگ شهادت انس بگيرند و ما آنان را دريابيم زيرا اگر ما آنان را درنيابيم ديگران آنان را به سمت انحراف خواهند برد.
بابكي همچنين به ذكر خاطراتي از دفاع مقدس پرداخت و گفت: در همه وصيت نامه‌هاي شهدا چند نكته مشترك وجود دارد و از جمله آنها اين است كه پشتيبان ولايت فقيه باشيد لذا همه بايد مراقب باشيم مبادا كاري كنيم كه در دقيقه 90 از قطار انقلاب پياده شويم.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن