تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813471699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهرابي عنوان كرد:پرداخت غيرحضوري بيش از 50 درصد قبوض آب در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شهرابي عنوان كرد:پرداخت غيرحضوري بيش از 50 درصد قبوض آب در كشور
پرداخت غيرحضوري بيش از 50 درصد قبوض آب در كشور
قم - خبرگزاري مهر: معاون منابع انساني و بهبود مديريت شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور گفت: به طور ميانگين بيش از 50 درصد مشتركان شهري و روستايي كشور قبوض آب خود را غيرحضوري پرداخت مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شهرابي ظهر يكشنبه در دومين همايش استاني خدمات پيشخوان دولت كه در تالار آب قم برگزار شد، با تصريح اين مطلب كه 61 درصد قبوض آب شهرهاي صنعتي و بزرگ به صورت الكترونيكي و غيرحضوري پرداخت مي‌شود، افزود: با توجه به اينكه 30 درصد جمعيت كشور را روستائيان تشكيل مي‌دهند، پرداخت 24 درصدي قبوض به صورت غير حضوري نشان دهنده رشد فرهنگ خدمات الكترونيكي در روستاهاست.

ارائه خدمات غير حضوري به نيمي از مشتركان كشور

وي با اشاره به اينكه 50 درصد شهرهاي كوچك كشور از خدمات الكترونيكي استفاده مي كنند، عنوان كرد: با احتساب ميانگين پرداخت هاي غير حضوري شهري و روستايي مي توانيم ادعا مي كنيم، بيش از نيمي از مشتركان آب و فاضلاب كشور از خدمات غير حضوري استفاده مي كنند.

معاون وزير نيرو از ارائه هفت خدمت شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور به دفاتر خدمات پيشخوان دولت خبر داد و گفت: خدماتي مانند: صدور قبوض، اعلام رقم كنتور، اصلاح قبوض، خرابي كنتور، استعلام تركيدگي لوله، اطلاع يابي از طريقه نوع مصرف و.. ازجمله خدماتي است كه اين شركت به دفاتر خدمات پيشخوان دولت برون سپاري كرده است.

40 نوع خدمت برون سپاري خواهد شد

شهرابي با تاكيد براينكه بيش از 40 خدمت قابل واگذاري را شناسايي و احصا كرده ايم، افزود: تمام 21 خدمتي را آبفاي قم به دفاتر خدماتي پيشخوان دولت واگذار كرده است توسط شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور شناسايي و ايجاد سازوكار و بسترسازي شده است.

وي با عنوان اين مطلب كه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور 70 شركت آب وفاضلاب روستايي و شهري را مديريت مي كند، بيان داشت: اين شركت در نظر دارد با ارائه خدمات خود به صورت الكترونيكي آسايش و رفاه اجتماعي، اقتصادي و رواني مشتريان خود را ارتقا بخشد.

راه اندازي طرح جامع اطلاعات آبفاي كشور

معاون منابع انساني و بهبود مديريت شركت مهندسي آب و فاضلاب، با اعلام اين خبر كه پياده سازي طرح جامع اطلاعات آبفاي كشور در حال راه اندازي و تكميل طرح است، بيان داشت: كليه فرايندها و روش هاي اين طرح بازنگري و اصلاح شده است و مراحل آخر تصويب و اجرا را مي گذراند.

قم رتبه هفتم فناوري اطلاعات در آبفاي كشور

شهرابي با تاكيد براينكه آبفاي قم رتبه هفتم فناوري اطلاعات و IT را در ميان شركت هاي آب و فاضلاب كشور كسب كرده است، گفت: اين مساله نشانگر اين است كه آبفاي قم از لحاظ خدمات رساني الكترونيكي و برون سپاري خدمات خود درست و حرفه اي عمل كرده است.

دفاتر خدمات پيشخوان دولت بايد به كوچك سازي دولت كمك كنند

وي با انتقاد از مديران برخي از دفاتر خدمات پيشخوان دولت كه اعتقاد دارند، بايد دولت تسهيلات و خدمات كافي به آنها ارائه دهد، اظهار داشت: اين نوع درخواست‌ها و پيشنهاد‌ها با مكانيزم‌ و سازو كارهاي دولت كه درصدد چابك سازي و كوچك كردن دولت و كاهش هزينه هاي خود است، سازگاري و همخواني ندارد.

معاون وزير نيرو با تاكيد براينكه دفاتر خدماتي بايد به دنبال فضاي رقابتي و تجاري سازي خدمات خود باشند، افزود: اين دفاتر بايد درصدد تنوع و گستردگي خدمات خود باشند و در قبال خدماتي كه ارائه مي‌دهند بايد از مردم پول دريافت كنند و به اميد ارائه تسهيلات خاص از سوي دولت نباشند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن