تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813257055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار همدان: توجه ويژه اي به زيرساخت هاي ورزش استان داريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار همدان: توجه ويژه اي به زيرساخت هاي ورزش استان داريم
همدان- استاندار همدان تاكيد كرد: توجه ويژه اي به زيرساخت هاي ورزش اين استان به ويژه در شهرستان ها داريم.


"كرمرضا پيريايي" روز يكشنبه در گفت گويي اختصاصي با ايرنا افزود: سفرهاي شهرستاني بهترين فرصت براي ارزيابي ورزش است و در تمامي سفرها ضمن بازديد از طرح هاي عمراني ورزشي در حال احداث، وضعيت زيرساخت ها را مورد بررسي دقيق قرار داده ايم.

وي بيان داشت: خوشبختانه ورزش استان همدان رشد خوبي داشته و در اغلب رشته هاي ورزشي هم حايز عنوان هاي موفقيت آميز شده ايم.

پيريايي در پاسخ به اين سووال كه به رغم خواسته ورزشكاران، چرا اخيرا در ميادين ورزشي حضور رسمي نداشته است، گفت: حجم برنامه هاي اجرايي استان بسيار فشرده و پرشمار است, به همين دليل فرصتي دست نداده تا در ميادين مهم ورزشي حضور داشته باشم.

وي تصريح كرد: البته علاقه وافري به ديدن افتخارآفريني تيم هاي استان در ميادين مهم ورزشي دارم, با اين حال اگر فرصتي فراهم شود به طور حتم در مسابقات حضور خواهم يافت.

پيريايي با قدرداني از عوامل اجرايي نمايندگان كشتي استان در ليگ برتر كشور گفت: تاكنون حمايت هاي لازم را در راستاي حضور اين دو تيم در ليگ برتر داشته ايم و خوشبختانه نتايج خوبي هم كسب كرده اند.

وي با بيان اينكه حمايت ها مالي لازم از تيم پاس همدان نيز صورت گرفته است، گفت: به هر حال براي تامين بودجه و حمايت از ورزش استان نياز به زمان بود و انتظار داريم تمامي دست اندركاران عرصه ورزش نيز صبر و تحمل لازم را داشته باشند.

وي گفت: پيشرفت هاي ورزش استان در ميادين مهم بين المللي نظير قايقراني، دوچرخه سواري، زورخانه اي، كشتي، شمشيربازي و ديگر رشته هاي ورزشي نشان از تلاش وافر مديريت، ورزشكاران، مربيان و ديگر عوامل اجرايي ورزش استان دارد و اين موفقيت ها انگيزه را براي حمايت ها دو چندان مي كند.

استاندار همدان با تاكيد بر اتحاد و همدلي ورزش نويسان استان همدان گفت: داشتن انجمن ورزش نويسان همداني لازم است, چرا كه اكنون نويسندگان با تجربه اي در اين عرصه فعاليت دارند.

وي افزود: تمامي عواملي كه به هر نحو با ورزش ارتباط دارند بايد در راستاي توسعه و پيشرفت ورزش اين استان گام بر دارند.

7520/551/320

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30743740

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن