تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار فيروزكوه:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فيروزكوه:
خبرگزاري فارس: فرماندار شهرستان فيروزكوه گفت: بايد فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر همگاني شود و ظرافت‏هاي خاص آن مدنظر قرار گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شرق استان تهران، سعيد افشارنادري ظهر امروز در همايش احياي فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر به درس‏هاي قيام عاشورا اشاره و اظهار كرد: واقعه عاشورا از ابعاد مختلف قابل بررسي و تامل بوده و اين واقعه بيش از حرف داراي درس و عبرت است.
وي با بيان اينكه واقعه عاشورا منشا حركت در مسلمانان شده است، افزود: منشا و خاستگاه همه تحولات مانند انقلاب اسلامي عاشورا است.
فرماندار فيروزكوه افزود: دشمنان به اين باور رسيده‏اند كه استقامت و ظلم‏ستيزي شيعيان به واسطه واقعه عاشورا و باور به انتظار فرج است.
افشارنادري ادامه داد: واقعه عاشورا سبب مي‏شود كه روحيه نشاط، ايثار و فداكاري در جامعه ايجاد شود.
وي تاكيد كرد: اعتقاد و باور به ظهور امام زمان (ع) عامل پيروزي و موفقيت شيعيان است.
فرماندار فيروزكوه تصريح كرد: دشمنان تمام سعي و تلاش خود را به كار گرفته‏اند تا اين فرهنگ‏ها را در جامعه اسلامي كم‏رنگ كنند و حركاتي كه در سال‏هاي اخير صورت گرفته در همين راستا بوده است.
افشارنادري ادامه داد: رسالت ما اين است كه ايام عزاداري امام حسين (ع) را با نشاط برگزار كنيم و حضور فعال در اين مراسم داشته باشيم.
وي افزود: بايد علاوه بر وجود فعال در اين مراسم مواظبت كنيم تا اين عزاداري‏ها دچار آسيب نشوند.
فرماندار فيروزكوه همچنين با اشاره به فرهنگ بسيجي گفت: خاستگاه تفكر بسيجي عاشورايي است و با ترويج تفكر بسيجي موفق مي‏شويم كه همه عرصه‏ها را تصاحب كنيم.
افشارنادري ادامه داد: دشمنان توطئه و تهديد مي‏كنند اما در آن واحد تمام ادعاهاي خود را پس مي‏گيرند و اگر مي‏بينيد كه هجمه‏اي عليه بسيج صورت مي‏گيرد به اين خاطر است كه از آن وحشت دارند.
وي با تاكيد بر اهميت امر به معروف و نهي از منكر گفت: همه ما بايد براي سازندگي جامعه و خودمان تلاش كنيم.
فرماندار فيروزكوه ادامه داد: در مبادي اسلامي هدف از آفرينش انسان تعالي روح است و هر كجا كه احساس تكليف شد بايد همه وظايف خود را به خوبي در راستاي سازندگي ايفا كنند.
افشارنادري تصريح كرد: همان طور كه ضرورت امر به معروف و نهي از منكر بر همه مشخص است احياي اين فرهنگ داراي ظرافت‏هايي است كه اگر به اين ظرافت‏ها توجه نكنيم عملكرد ما ممكن است نتيجه عكس داشته باشد.
وي بيان كرد: بايد به اين موضوع توجه كنيم كه خودمان بايد در زمينه انجام كارهاي خوب و مثبت پيشرو باشيم و سپس ديگران را امر به معروف و نهي از منكر كنيم.
فرماندار فيروزكوه اظهار كرد: نبايد در امر به معروف و نهي از منكر از تندي و عصبانيت استفاده شود و بايد در كمال مهرباني و عطوفت صورت گيرد.
افشارنادري افزود: اگر بناست در جامعه‏اي امر به معروف و نهي از منكر صورت گيرد بايد همه جوانب آن را در نظر بگيريم و بايد مصاديق آن را بشناسيم.
وي اظهار كرد: تا زماني كه اشراف كامل بر امر به معروف و نهي از منكر نداشته باشيم نمي‏توانيم اين كار را انجام دهيم و اين تكليف محقق نمي‏شود.
فرماندار فيروزكوه تاكيد كرد: امر به معروف و نهي از منكر نبايد در ملاعام انجام شود زيرا اثربخشي ندارد و بايد در خفا صورت گيرد.
افشارنادري ادامه داد: بايد فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر همگاني شود و ظرافت‏هاي خاص آن مدنظر قرار گيرد.
وي با بيان اينكه دستگاه‏هاي اجرايي و دست‏اندركاران آن تابلوي نظام هستند و آنها اگر كارهاي خود را به خوبي انجام دهند و آداب اسلامي را رعايت كنند توانسته‏ايم به خوبي نظام اسلامي را معرفي كنيم.
فرماندار فيروزكوه با بيان اينكه دستگاه‏هاي اجرايي بايد رفتارهاي خود را اصلاح كنند، گفت: خدمت‏رساني به مردم مهم است و ما بايد اين اهتمام را داشته باشيم و تا جايي كه در توانمان است به مردم خدمت كنيم.
افشارنادري تاكيد كرد: برقراري نظم، رفت و آمدهاي به موقع و انجام دادن صحيح كارها عرصه را بر منكر تنگ مي‏كند.
وي ادامه داد: ما مرجع مراجعه مردم هستيم و بهتر است كه تابلوي خوبي را در معرض ديد مردم قرار دهيم.
انتهاي پيام/ج10

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن