تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك عراقي در استان دياله كشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: يك عراقي در استان دياله كشته شد
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 87/12/16
منابع امنيتي عراق روز پنج شنبه از كشته شدن يك غير نظامي به دست افراد ناشناس و نيز بازداشت يك عراقي كه كمربند انفجاري به همراه داشت در استان دياله خبر دادند.
يك منبع امنيتي شهر بعقوبه مركز استان دياله درشمال شرق بغداد اعلام كرد مهاجمان مسلح ناشناس يك شهروند عراقي را در منطقه مندلي واقع در نود كيلومتري شمال بعقوبه با شليك چند گلوله به قتل رساندند .
در پي اين حمله نيروهاي امنيتي عراق ان محل را به محاصره خود دراودرند و دستكم سه مظنون را بازداشت كردند .
اين منبع امنيتي ياداور شد نيروهاي ارتش و پليس عراق يك نفر را كه قصد داشت كمر بند انفجاري همراه خود را در منطقه التحرير در سي كيلومتري جنوب شهر بعقوبه منفجر كند ، بازداشت كردند .
به گزارش خبرگزاري شينهوا از بعقوبه ؛ منابع عراقي همچنين از انفجار بمبي در مسير گشتي ارتش امريكا در نزديكي منطقه الاغوات در شرق شهر الخالص در بيست و پنج كيلومتري شمال بعقوبه خبر دادند . اين منابع با تاكيد بر وارد امدن تلفات بر نيروهاي امريكايي ياداور شدند در پي وقوع اين انفجار نظاميان امريكايي همه مسير هاي منتهي به محل وقوع انفجار را بستند و به همين سبب ميزان دقيق تلفات وارده به نيروهاي امريكايي معلوم نيست .
منابع عراقي همچنين از وقوع انفجار ديگري در مسير گشتي ارتش امريكا در منطقه مندلي خبردادند ولي به جزيئات بيشتري درباره اين انفجار اشاره اي نكردند .ارتش امريكا تاكنون درباره اين دو انفجار بيانيه اي صادر نكرده است .
در حادثه اي ديگر مهاجمان مسلح ناشناس بمبي رادر يك مركز تجازي در منطقه جلولاء در هفتاد كيلومتري شمال بعقوبه منفجر كردند . بر اثر اين انفجار خسارات زيادي به واحد تجاري وارد امد ولي تلفاتي نداشت .
106//148/

جمعه|ا|16|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن