تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سه دهه حضور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سه دهه حضور
مهلت ارسال آثار به جشنواره حماسه سه دهه حضور تا 25 فروردين ماه 88 تمديد شد.


به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري، اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل حوزه هنري اين جشنواره به مناسبت بزرگداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با هدف ثبت دستاوردهاي انقلاب اسلامي از ديد هنرمندان براي ارايه به جوانان و نسل هاي آينده در چهار بخش فيلم، عكس، داستان، خاطره برگزار مي شود.

قوانين و مقررات ارسال آثار از سوي دبير خاه اين جشنواره نيز به اين شرح اعلام شد:

در رشته فيلم: علاقمندان مي توانند آثار خود را با موضوع سي سال انقلاب در ابعاد مختلف با حداكثر زمان سي دقيقه در قالب DVD.VCD.DV دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

در رشته عكس: علاقمندان مي توانند هفت اثر در بخش تك عكس و 5 تا 7 عكس در بخش مجموعه عكس با موضوع دستاوردهاي سه دهه حضور را در ابعاد مختلف با فرمت JPEG-DPI300 و با اندازه آ3 بر روي سي دي به همراه پرينت آ4 به صورت رنگي، سياه و سفيد، آنالوگ و يا ديجيتال به اين جشنواره ارسال كنند.

در رشته داستان و خاطره نيز علاقمندان مي توانند حداكثر سه اثر خود را با موضوع تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي، به صورت تايپ شده در يك طرف كاغذ آ4 به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

در تمامي رشته ها شركت براي همه رده هاي سني آزاد است و علاقمندان تا زمان تعيين شده فرصت دارند آثار خود را به نشاني: تهران تقاطع حافظ و سميه، حوزه هنري، اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل، دبيرخانه جشنواره حماسه سه دهه حضور و يا با پست الكترونيكي [email protected] ارسال كنند و يا در شهرستان ها به مراكز استاني حوزه هنري تحويل دهند.

همچنين علاقمدان مي توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 84172150 و 88918293 تماس بگيرند.

پيش از اين مهلت ارسال آثار 25 اسفند ماه اعلام شده بود كه با يك ماه تمديد به 25 فروردين ماه تغيير كرد.

زمان و مكان برگزاري جشنواره به زودي از طريق پايگاه خبري حوزه هنري به نشاني اينترنتي www.hhnews.ir اعلام مي شود.

*آغاز دوره هاي آموزش حرفه اي انيميشن در حوزه هنري

كلاس هاي موردي دوره هاي آموزشي حرفه اي انيميشن از امروز در مركز مطالعات و توليدات فيلم انيميشن حوزه هنري تشكيل مي شود.

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري در كلاس هاي موردي اين برنامه آموزشي، پيشه هايي چون دوره هاي انيميشن عروسكي مقدماتي و پيشرفته، مباني طراحي، طراحي فضا، طراحي انسان، طراحي حيوان، طراحي كاراكتر، طراحي استوري بورد، نقاشي ديجيتال، مياني انيميشن، مباني فيلم نامه نوييسي انيميشن، دوبله در انيميشن ، متحرك سازي دو بعدي ، متحرك سازي سه بعدي ، مدل سازي سه بعدي، بازيگري در انيميشن كارگرداني انيميشن مقدماتي، كارگرداني انيميشن پيشرفته، مقدماتي تري‌دي‌مكس، پيشرفته تري‌دي‌‌مكس، مفقدماتي مايا، پيشرفته مايا، combusition ، z brush، adobe after effect، animo، animo ،studio، toons، vegas آموزش داده مي شوند و تعداد جلسات هر كدام از اين حرفه ها از 6 تا 12 جلسه متغير است.

گفتني است، حسين مرادي زاده، عبدالله عليمراد، حسن تبريزي، سهيل دانش اشراقي، اميرحسين داوودي، احمد عرباني، بزرگمهر حسين پور، بابك نكويي، آرش رادكيا، هرمز حقيقي، كيارش زندي، اميرمسعود علمداري، مهرداد رئيسي، مسعود شاكري، سامان خرم، كيومرث مرادي، بهرام عظيمي، ناصر گل محمدي، ايمان خانچي، عليرضا معراجي، سجاد فرامرزي، علي احمدي، فرشيد رمضاني، رفاعي، شهرام مير صادقي، بهنود نكويي و محمد جمال محمدپور كار تدريس يك يا چند شاخه از حرفه هاي ياد شده را در اين كلاسها عهده دار هستند.

درباره كلاسهاي ترمي كاربردي دوره هاي آموزش انيميشن نيز كه از ده ارديبهشت 88 آغاز مي‌شود بايد گفت: هنرجويان در اين كلاس ها سه رشته انيميشن، كاراكتر آرتيست، و enviroment را در مدت سه ترم آموزش خواهند ديد و در پايان به آنها گواهي معاونت آموزش حوزه هنري و دانشگاه سوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان براي ثبت نام در كلاسهاي موردي و ترمي اين برنامه آموزشي مي توانند به مركز مطالعات و توليدات فيلم انيميشن حوزه هنري واقع در خيابان فاطمي، روبروي وزارت كشور، خيابان دوم، پلاك 5 مراجعه كنند و براي كسب اطلاع بيشتر در اين باره با شماره هاي 88973309و 88977602 تماس بگيرند.

گفتني است، مركز مطالعات و توليدات فيلم انيميشن حوزه هنري كه در سال 87 بيش از 980 دقيقه فيلم انيميشن توليد كرده و يكي از اين توليدات موفق به دريافت جايزه ويژه خانه سينما شده است كلاس هاي ياد شده را با همكاري موسسه پيل بان پويا نما برگزار مي‌كند.

*برگزاري شب شعر مولود النبي در استان گلستان

شب شعري مولود النبي به مناسبت فرا رسيدن سالروز ميلاد حضرت رسول اكرم و آغاز هفته وحدت 19 اسفند ماه در حوزه علميه نور اهل سنت سيمين شهر گلستان برگزار ميشود.

محمدرضا خاكپور رئيس حوزه هنري استان گلستان در گفتگو با پايگاه خبري حوزه هنري با تاييد اين خبر گفت: اين مراسم با مشاركت حوزه هنري استان و مسوسه فرهنگي و هنري گرگان زمين برگزاري مي شود و شاعران استاني، اشعاري با مضامين ديني و معنوي را در رثاي ائمه و خصوصا حضرت محمد قرائت مي كنند.

خاكپور، توجه به قوميت ها در ارائه و خلق آثار هنري را با اهميت خواند و افزود: در كنار هم قرار گرفتن شيعه و سني و مشاركت هنرمندان اين دو مذهب در خلق آثار مختلف هنري باعث خواهد شد تا وحدت ملي تقويت شده و اثر توليد شده نيز تاثير گذاري بيشتري داشته باشد.

*آغاز شمارش معكوس براي بازگشايي سينما اكسين اهواز

شمارش معكوس براي بازگشايي مجدد سينما اكسين اهواز پس از 234 روز بازسازي كلي آغاز شد.

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري، اين سينما كه 29 تير سال جاري براي بازسازي كلي تعطيل و در طول 234 روز به كوشش حوزه هنري و مشاركت موسسه سينما شهر بازسازي شده است بيست اسفند بار ديگر فعاليت خود را از سر خواهد گرفت.

از اقدامات انجام شده در زمينه بازسازي مي توان به تعويض صندلي‌ها، آپارات ها، صداي دالبي ديجيتال، بازسازي كلي سالن انتظار،‌سقف سالن اصلي و نمادهاي بيروني به طور صد در صد اشاره كرد.

مراسم گشايش اين سينما روز ياد شده از ساعت 19 با حضور مسولان سياسي، فرهنگي و هنري كشور و استاني برگزار مي‌شود.

*چاپ دوم جشن حنابندان منتشر شد

كتاب جشن حنابندان نوشته محمدحسين قدمي توليد دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري در انتشارات سوره مهر براي دومين بار منتشر شد.

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري، اين كتاب مجموعه اي از دو گزارش جنگي به همراه روايت خاطراتي از وضعيت جبهه و حاشيه ميدان هاي نبرد در دو عمليات كربلاي 5 و بيت المقدس 4 است.

بازنگري و اضافه شدن مطالب جديد، چاپ عكس هاي رنگي و‌ آوردن مدارك به جا مانده از رزمندگان دسته ايمان در شبهاي عمليات و لحظه هاي تنهايي همراهاني مانند صادق آهنگران و شهيدان بهروز فلاحت پور و مرتضي آويني و طرح جلد جديد، اين كتاب را از چاپ نخست آن متمايز مي‌كند.

محمدحسين قدمي نويسنده كتاب درباره چگونگي شكل گيري اين اثر گفت: سال 65 مسول صفحه جبهه و جنگ روزنامه صبح آزادگان بودم. تشويق و ترغيب دوستان نويسنده، مرا وادار به نوشتن خاطرات و گزارش هاي مستمر كرد تا جاييكه توسط اين نوشته ها با شهيد مرتضي آويني آشنا شدم و به سفارش ايشان اين مطالب در قالب كتاب جشن حندابندان در سال 68 به چاپ اول رسيد چاپ دوم جشن حنابندان در 415 صفحه منتشر و در اختيار علاقمندان قرار گرفته است.

* در تداوم معرفي چهره هاي انقلاب منتشر شد؛ كتاب به سختي فولاد، به نرمي لبخند

كتاب به سختي فولاد، به نرمي لبخند به كوشش ساسان ناطق توليد دفتر ادبيات هنر مقاومت حوزه هنري به زودي در انتشارات سوره مهر منتشر مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري حوزه هنري كتاب به سختي فولاد به نرمي لبخند از مجموعه كتابهاي داستان مردان انقلاب زندگي نامه شهيد اسدالله لاجوردي است كه براي گروه سني نوجوانان نوشته شده است.

اسدالله لاجوردي از چهره هاي فعال انقلاب تهران شد و در اين سمت به مبارزه جدي با عوامل گروهك منافقين پرداخت و سرانجام به وسيله دو نفر از اعضاي اين گروهك به شهادت رسيد.

ساسان ناطق پيش از اين كتاب آوازهاي نخوانده را بر اساس خاطرات آزاده محمود امين پور در هشت فصل با موضوع دوران كودكي، انقلاب، جنگ، و اسارت تدوين كرده است. كتاب آوازهاي نخوانده خاطرات اين آزاده جانباز كه در سال 85 بر اثر شدت عوارض شيميايي به شهادت رسيد از توليدات سال جاري دفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري است./ز

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن