تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه باشگاه استقلال /روزنامه الوطن: قهرمان ايران مي آيد / قرارداد حامي مالي نهايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه باشگاه استقلال /روزنامه الوطن: قهرمان ايران مي آيد / قرارداد حامي مالي نهايي شد
تيم فوتبال استقلال در حالي يكشنبه شب تهران را به مقصد عربستان ترك مي كند كه روزنامه الوطن با تيتر " قهرمان ايران مي آيد " به استقبال آبي پوشان رفته است.

به گزارش خبرگزاري مهر، روزنامه الوطن چاپ عربستان در شماره امروز خود با اشاره به جايگاه تيم فوتبال استقلال در ليگ برتر ايران نوشت استقلال بعد از اينكه صدرنشيني خود را در ليگ ايران تثبيت كرد به ديدار الاتحاد مي آيد.

اين روزنامه همچنين نوشت كالدرون سرمربي تيم الاتحاد برنامه ويژه خود را براي آماده سازي تيمش و رويارويي با استقلال از امروز به اجرا درآورد. وي تاكيد كرده هيچ يك از بازيكنان حق غيبت در تمرينات اين هفته الاتحاد را ندارند.

تيم الاتحاد هم اكنون با مصدوميت سه بازيكن خود مواجه است كه حضور آنها در ديدار مقابل استقلال در هاله اي از ابهام است. يكي از اين بازيكنان عدنان فلاته مدافع كليدي اين تيم مي باشد كه با مصدوميت مواجه شده است و به طور اختصاصي تمرين مي كند.

ميزان پاداش در عربستان مشخص مي شود
واعظي آشتياني و علي انصاري در عربستان براي ميزان پاداش موفقيت مقابل تيم الاتحاد عربستان تصميم خواهند گرفت. به دنبال حضور مديرعامل و اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال در سفر به عربستان مقرر شد طي جلسه اي در جده واعظي آشتياني و علي انصاري درباره ميزان پاداش پرداختي به بازيكنان در صورت برد و تساوي مقابل تيم الاتحاد عربستان تصميم گيري كنند.

استقلال در هتل هيلتون
تيم فوتبال استقلال در هتل هيلتون شهر جده اسكان مي يابد. هتل هيلتون (5 ستاره) كه در يكي از مناطق خوب شهر جده قرار دارد جهت اسكان و استراحت كاروان استقلال انتخاب شد. تيم فوتبال استقلال فردا شب وارد جده مي شود و اعضاي اين تيم بلافاصله به هتل هيلتون خواهند رفت.

قرارداد ال اشپورت نهايي شد
هفته گذشته در آخرين نشست نمايندگان باشگاه استقلال و نماينده منطقه خاورميانه شركت آل اشپورت قرارداد نهايي منعقد شد.
بنابر قرارداد نهايي بين طرفين مقرر شد شركت آل اشپورت در نيم فصل دوم 87-88 و نيم فصل اول 88-89 به ميزان 280000 دلار البسه و لوازم ورزشي در اختيار باشگاه استقلال قرار دهد. همچنين در اين قرارداد ذكر شده است كه در صورت قهرماني استقلال در رقابت هاي ليگ برتر 15000 دلار و قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا 25000 دلار از محصولات خود را به صورت پاداش و فارغ از مبلغ اصلي قرارداد در اختيار باشگاه استقلال قرار دهد.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن