تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816579642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
آلودگي هواي تهران شدت مي يابد
كارشناس سازمان هواشناسي كشور از افزايش آلودگي هوا طي امروز و فردا در تهران و شهرهاي بزرگ صنعتي كشور خبر داد.امير سركرده اظهار داشت: آلاينده هاي جوي به علت حاكم شدن توده پرفشار بر كشور و سكون هوا در تهران و شهرهاي بزرگ صنعتي كشور افزايش مي يابد. وي در ادامه گفت: آسمان تهران براي 24 ساعت اول صاف در پاره اي نقاط غبارآلود و گاهي همراه با وزش باد است كه براي 24 ساعت دوم كمي ابري و غبارآلود در پاره اي از نقاط همراه با وزش باد و در اواخر وقت با افزايش ابر پيش بيني مي شود. كارشناس سازمان هواشناسي كشور با بيان اينكه ديروز و امروز در كل كشور جو پايداري حاكم خواهد بود، گفت: دماي هوا طي اين دو روز افزايش مي يابد به طوري كه در شمال كشور شاهد افزايش دماي 5 تا 10 درجه اي خواهيم بود. سركرده افزود: از اواخر روز دوشنبه با ورود سامانه بارش زا از غرب كشور نيز رگبار و رعد و برق و وزش باد را در كشور خواهيم داشت.

آرم هاي جديد طرح ترافيك از ابتداي سال 88 اعتبار دارد
ابتكار-رئيس صدور آرم طرح ترافيك سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران گفت: آرم هاي جديد تردد در محدوده طرح ترافيك، قبل از آغاز سال جديد فاقد اعتبار است. غلامحسين زمان آبادي افزود: برخي از شهروندان كه مجوزهاي جديد تردد در محدوده طرح ترافيك خودروهاي خود را دريافت كرده اند، نسبت به چسباندن آرم بر شيشه خودرو اقدام كرده اند كه اين امور موجب بروز مشكلاتي با پليس راهنمايي و رانندگي تهران شده است. وي با اشاره به اين موضوع كه اعتبار آرم هاي جديد تردد در محدوده طرح ترافيك از آغاز سال 88 آغاز خواهد شد، تاكيد كرد: از آنجا كه آرم هاي سال گذشته تا پايان سال 87 داراي اعتبار است، شهروندان از چسباندن آرم هاي سال آينده بر شيشه خودروها خودداري كنند تا بدين وسيله از بروز مشكلات با پليس راهنمايي و رانندگي نيز جلوگيري شود. رئيس صدور آرم طرح ترافيك سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران تصريح كرد: كليه متقاضياني كه با درخواست مجوز تردد در محدوده طرح ترافيك آنان موافقت شده، تا پايان سال آرم خودروهاي خود را دريافت خواهند كرد.

بهره برداري از پاركينگ هاي طبقاتي مكانيزه آغاز شد
بهره برداري آزمايشي از سري دوم پاركينگ هاي طبقاتي مكانيزه پيش ساخته از ديروز آغاز شد. در حاشيه بهره برداري آزمايشي از پاركينگهاي طبقاتي مدير عامل شركت گسترش تجهيزات گفت: اين تجهيزات طوري طراحي شده كه در مكانهاي پرتردد و فضاي پارك دو خودرو امكان پارك 16 خودرو را فراهم مي كند و ظرفيت هر نقطه را يك تا هشت برابر افزايش مي دهد. به دليل پيش ساخته بودن اجزا، عمليات نصب هر دستگاه يك هفته زمان مي برد.سيدعلي رضوي با اشاره به مزاياي اين سيستم گفت: اسمارت پاركينگ حداقل زمين مورد نياز احداث پاركينگ مكانيزه در جهان را دارد و به اين جهت تامين 31 متر مربع زمين براي ادارات سازمانها و ساختمانها با كاربري مختلف بسيار آسان است. همچنين تامين آن توسط شهرداريهاي كشور نيز از محل اصلاح هندسي، زمينهاي ناشي از عقب نشيني و فضاي مشاع بلاتكليف شهري و زمينهاي كوچك بلاصاحب بدون پرداخت وجهي امكان پذير است.

تهران نامزد انتخاب پايتخت جهاني كتاب 2011
شهرداري تهران به دنبال فراخوان عمومي يونسكو در خصوص انتخاب پايتخت جهاني كتاب در سال 2011 نامزدي شهر تهران را به عنوان "پايتخت جهاني كتاب در سال 2011" به يونسكو اعلام كرد.محمد مشاري معاون فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر ستاد ويژه اي در معاونت فرهنگي سازمان وظيفه طراحي و تدوين طرح پيشنهادي شهرداري تهران را به عهده دارد و پس از تكميل تا پايان اسفندماه 87 به يونسكو ارائه خواهد شد.مشاري گفت: به منظور بهره مندي از نظرات كارشناسان دست اندركار كتاب و كتابخواني براي بررسي موضوع در محورهاي مختلف و ارائه راه كارهاي عملياتي و جلب نظر و همكاري همه اقشار و اصناف دست اندركار نشر و حوزه كتاب و كتابخواني، 4 كارگروه ويژه در اين ستاد تشكيل شده كه در تدوين طرح پيشنهادي با ستاد همكاري مي كنند.وي اسامي اين كارگروه ها را آموزش، توزيع، كتابخانه ها و مشاركت هاي مردمي عنوان كرد و يادآور شد: تعداد 50 كارشناس خبره از اتحاديه ناشران، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي، شهرداري تهران، صنف كتاب فروشان وتوزيع كنندگان كتاب، هئيت امناي كتابخانه هاي كشور، انجمن كتابداري ايران، انجمن خيريه مدرسه سازان، اداره كل ارشاد استان تهران و خانه كتاب ايران در اين كارگروه ها همكاري كنند.

انجام تاتو توسط آرايشگران ممنوع
پزشكان كميسيون تخصصي پزشكي دادسراي ناحيه19 تهران آرايشگري را كه با دخالت غيرمجاز در امر پزشكي، اقدام به تاتوي ابرو كرده بود، مقصر شناختند.به گزارش ايسنا، طبق محتويات پرونده خانمي جهت انجام تاتوي ابرو به آرايشگاهي داراي مجوز آرايشگري در غرب تهران مراجعه مي كند، پس از انجام اين عمل دچار عفونت هاي شديد و جوش هاي چركي شده و به همين لحاظ با مراجعه به دادسراي ناحيه19 تهران از آرايشگر شكايت مي كند.اين پرونده به دادسراي جرايم پزشكي تهران جهت رسيدگي ارجاع مي شود و كميسيون تخصصي پزشكي اين دادسرا، موضوع را مورد بررسي قرار داده و آرايشگر را به خاطر دخالت غيرمجاز در امر پزشكي و عدم تبحر مقصر شناخته و پيشنهاد پرداخت ديه را به قاضي رسيدگي كننده به پرونده داده است.طبق محتويات پرونده پزشكان كميسيون تخصصي پزشكي دادسراي جرايم پزشكي در نظريه شان آورده اند كه «انجام تاتو توسط آرايشگران در ايران مجاز نيست» و اين آرايشگر دچار قصور شده است.

آخرين تغييرات كنكور88
معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به زمان دقيق برگزاري كنكور 88، از توزيع اينترنتي كارت ورود به جلسه آزمون سراسري سال88 خبر داد.دكتر حسين توكلي در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به آخرين تصميمات اتخاذ شده در خصوص برگزاري آزمون سراسري سال 88 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي كشور اظهار كرد: بر اين اساس كارت ورود به جلسه كنكور 88 به صورت اينترنتي توزيع خواهد شد و داوطلبان بر اساس اطلاعيه مربوطه بايد در روزهاي اول و دوم تيرماه با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني org.sanjesh.www نسبت به دريافت پرينت كارت ورود به جلسه اقدام كنند.وي افزود: بر اين اساس داوطلباني كه در دو يا سه گروه آزمايشي شركت كرده اند بايد نسبت به دريافت كارت هاي ورود به جلسه مربوط اقدام كنند.دكتر توكلي با اشاره به زمان دقيق برگزاري كنكور 88 اظهار كرد: آزمون سراسري سال 88 در صبح و بعدازظهر روزهاي پنج شنبه 4 و جمعه 5 و صبح شنبه 6 تيرماه در حوزه هاي آزموني سراسر كشور برگزار خواهد شد.وي ادامه داد: داوطلبان گروه هاي آزمايشي پنج گانه بايد در يك جلسه به سوالات عمومي و اختصاصي مربوطه پاسخ دهند.معاون سازمان سنجش در خاتمه اظهار كرد: در جلسات اخير مرتبط با آزمون سراسري سال 88 در رابطه با امنيت و حفاظت كنكور نيز تصميمات جديدي اتخاذ شد.

حضور نمايندگان ارشاد در كميته تشخيص مشاغل سخت
ابتكار- عليرضا ملكيان معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد با پيگيري هاي اين معاونت و تصويب دولت از اين پس نمايندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در كميته هاي بدوي و تجديدنظر تطبيق و تشيص مشاغل سخت و زيان آور شركت خواهند كرد. به گزارش روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني مكليان با اعلام اين خبر افزود: به رغم اينكه حرفه خبرنگاري مطابق قوانين مصوب از مصاديق مشاغل سخت و زيان آور شناخته شده است، متاسفانه در تطبيق مصاديق اين حرفه از سوي برخي شعب سازمان تامين اجتماعي برداشت هاي متفاوتي مي شد و مشكلاتي را براي خبرنگاران به وجود مي آورد. معاون امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت ارشاد در پايان گفت: چنانچه خبرنگاران و روزنامه نگاران در تطبيق سوابق شغلي خود با آيين نامه مشاغل سخت و زيان آور مشكلي دارند، مراتب را به صورت مكتوب به اداره كل مطبوعات و خبرگزاري هاي داخلي اعلام نمايند تا از طريق كميته هاي موضوع ماده 8 آيين نامه مشاغل سخت و زيان آور پيگري لازم صورت گيرد.

شنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 341]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن