تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814346826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسابقات قهرماني ووشو جوانان و نوجوانان آسيا انصراف فيليپين و تلاش ماكائو و چين براي كسب ميزباني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسابقات قهرماني ووشو جوانان و نوجوانان آسيا انصراف فيليپين و تلاش ماكائو و چين براي كسب ميزباني


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

مهدي علي‌نژاد پس از كناره‌گيري فيليپين از ميزباني مسابقات قهرماني ووشو جوانان و نوجوانان آسيا از احتمال ميزباني ماكائو يا چين خبر داد.

رييس فدراسيون ووشو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درخصوص لغو ميزباني فيليپين در مسابقات قهرماني جوانان و نوجوانان اظهار كرد: مشكلات جدي ميان رييس سابق و فعلي فدراسيون ووشوي فيليپين منجر به انصراف اين كشور از ميزباني مسابقات شد. جمعه گذشته طي تماس تلفني با فدراسيون جهاني به ما اعلام شد كه فيليپين يك هفته قبل كناره‌گيري خود را از ميزباني اين مسابقات بيان كرده است.

وي با تاكيد بر شانس ميزباني ماكائو يا چين در اين مسابقات ادامه داد: هم اكنون فدراسيون جهاني در حال بررسي است تا جايگزين فيليپين را مشخص كند. در حال حاضر با ماكائو وارد مذاكره شدند و قرار است در صورت عدم هماهنگي ميزباني به چين برسد كه با اين شرايط قطعا زمان برگزاري مسابقات به تعويق خواهد افتاد.

وي درمورد به رسميت شناخته نشدن بازي‌هاي المپيك رزمي توسط فدراسيون‌هاي جهاني و آسيايي رشته هاي شركت كننده به ايسنا تصريح كرد: شوراي المپيك آسيا بدون هماهنگي با فدراسيون‌هاي آسيايي و جهاني اين مسابقات را ترتيب دادند كه اين اتفاق باعث دلخوري فدراسيون ووشو آسيا شد. پس از مكاتبه و رايزني در هيات اجرايي فدراسيون آسيا به اين جمع‌بندي رسيديم كه در اين بازي شركت كنيم. فدراسيون جهاني آسيايي ووشو تصميم گرفتند به تصميم شوراي المپيك آسيا احترام بگذارند.

علي نژاد در تشريح شرايط برگزاري المپيك ورزش‌هاي رزمي تايلند اظهار كرد: مسابقات در پنج وزن 48- تا 65- كيلوگرم در دو بخش مردان و زنان برگزار مي‌شود كه هر بخش تنها مي‌تواند دو سهميه بگيرد. تيم دوئلين هيات اصفهان هم كه قهرمان كشور و قهرمان آسياست با يك تغيير جزيي با تركيب محسن احمدي، ابراهيم فتحي و نويد مكوندي در اين بازي‌ها حضور خواهد يافت.

وي از مشخص شدن نفرات اعزامي ايران به بازي‌هاي المپيك رزمي در روز دوشنبه خبر داد و متذكر شد: در حال حاضر شش نفر در اردوي مردان و شش نفر در اردوي آماده‌سازي بانوان قرار دارند و قرار است دو وزن شركت كننده مردان و زنان در اين مسابقات تا روز دوشنبه نهايي شوند.

علي‌نژاد در خصوص سطح كيفي اين بازي‌ها خاطرنشان كرد: از آنجايي كه همه تيم‌هاي ووشو در اين بازي‌ها حضور پيدا مي‌كنند در ووشو سطح كيفي بسيار بالايي را شاهد خواهيم بود. از طرفي اين مسابقات به رغم اينكه نخستين دوره بازي‌هاي آسيايي ووشو است، قوي‌ترين‌ها را دور خود جمع مي‌كنيم كه در نهايت باعث انجام ديدارهاي خوبي مي‌شود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 389]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن