تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814794855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمراني استاندار زنجان خبر داداختصاص يك ميليارد تومان به طرح توسعه حسينيه اعظم زنجانخبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معاون عمراني استاندار زنجان خبر داداختصاص يك ميليارد تومان به طرح توسعه حسينيه اعظم زنجانخبرگزاري موج -
۱۱ دي ۱۳۹۰ (۱۴:۲۹ب.ظ)

معاون عمراني استاندار زنجان خبر داد

اختصاص يك ميليارد تومان به طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان
خبرگزاري موج - معاون عمراني استاندار زنجان گفت: اعتبار كلي پيش‌بيني شده براي طرح حسينيه اعظم زنجان از سوي استان يك ميليارد و 150 مليون تومان است.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري زنجان، علي اكبر كريمي در جلسه بررسي مشكلات حسينيه اعظم زنجان، اظهار داشت: در سال گذشته 500 ميليارد تومان براي انجام مطالعات و طراحي طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان به اين امر اختصاص يافته است.
وي با بيان اينكه قرارداد طرح توسعه حسينيه اعظم به امضا رسيده است، افزود: در هفته آينده اين طرح از طريق كميسيون ماده 5 به تصويب مي‌رسد.
معاون عمراني استاندار زنجان با بيان اينكه در قالب مصوبات عمران شهري 32 ميليارد و 500 ميليون ريال براي اين طرح مصوب شده است، افزود: اعتبار كلي پيش‌بيني شده براي اين طرح از سوي استان يك ميليارد و 150 هزار تومان است.
وي از اختصاص 2 ميليارد تومان از سوي شهرداري زنجان به اين طرح خبر داد و تصريح كرد: با توجه به وسعت طرح ارائه شده بايد بودجه مناسبي براي تسريع در اجراي اين طرح در نظر گرفته شود.
كريمي با اشاره به محدوديت‌هاي قانوني براي تملك پلاك‌هاي قرار گرفته در اين طرح بيان داشت: با در اختيار قرار دادن اجراي اين طرح به شهرداري اين محدوديت حل شده و با همكاري هيئت امناي حسينيه اعظم زنجان اجرايي مي‌شود.
وي وجود دسترسي‌هاي مناسب را از مزيت‌هاي اين طرح برشمرد و يادآور شد: اين دسترسي‌ها موجب روان سازي ترافيك مي‌شود.
معاون عمراني استاندار زنجان خاطرنشان كرد: طرح توسعه حسينيه اعظم زنجان مي‌تواند به عنوان كانون فرهنگي و مذهبي برنامه‌هاي مختلفي را در طول سال اجرا كند.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن