تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816606369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فدايي: استراتژي وحدت به قوت خود باقي است


واضح آرشیو وب فارسی:الف: فدايي: استراتژي وحدت به قوت خود باقي است
عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان گفت: سادگي نكنيم و فريب نخوريم؛ زيرا جريانهاي فتنه و انحرافي با سناريوهاي مختلف،پيچيده و به موازات هم در صحنه انتخابات فعالند و بايد بيش از پيش استراتژي وحدت اصولگرايان را مدنظر داشته باشيم.

حسين فدايي در گفت‌وگو با فارس افزود: ما اساسا راهبردمان را براي انتخابات روي وحدت سامان داديم. يعني وحدت را ضروري و اجتناب‌ناپذير براي اين مقطع از انقلاب لازم دانستيم. نگراني‌مان چه بود؟ نگراني ما اين بود كه ائتلاف نانوشته‌اي، يك همراهي و يك همگامي و مواضع مشتركي بين نظام سلطه، جريان فتنه و جريان انحرافي وجود دارد كه در انتخابات مي‌خواهد ظهور و بروز پيدا كند و در انتخابات نقاط مشتركي دارند. مثلاً انتخابات مجلس نهم، انتخابات پرشوري نباشد؛ مردم مايوس باشند و انگيزه‌اي براي حضور نداشته باشند؛ در جامعه التهاب داشته باشيم؛ اضطرار داشته باشيم و جامعه ناامن شود. شرايط بحراني را در جامعه القا مي‌كردند و مي‌كنند. نقطه مشترك ديگر اينها اين است كه ناكارآمدي حكومت ديني را القا كنند. ناكارآمدي ولايت را القا ‌كنند. ايجاد اختلاف و چنددستگي در جامعه ‌كنند. بين دولت و مجلس، بين اصولگرايان، ايجاد اختلاف كنند. بين مردم و دولت از هر طريقي گسست ايجاد كنند. القاي شرايط اضطراري و بحراني كنند، تا تئوري دولت "نجات ملي" را جا بيندازند.
وي اظهار داشت: اساسا برخي گروه‌ها مشاركت مردم و ميزان مشاركت مردم را تابعي از مشاركت خودشان مي‌دانند. يعني اگر خودشان حضور داشتند، مشاركت زياد شود و اگر حضور نداشتند مشاركت نمي‌شود. يعني القاي اين نكته كه برخي از سياسيون هم به آن تن داده‌اند مبني بر اينكه اگر تعداد احزاب و گروه‌ها در انتخابات زياد شود، ميزان مشاركت افزايش پيدا مي‌كند. اين حرف غلطي است. فريب اين حرف غلط را نخوريم.
وي افزود: در انتخابات شوراها به‌زعم خود آنها، بيشترين گروه‌ها حتي لائيك و ضد انقلاب هم مشاركت كردند، اما مشاركت به همان ميزان بالا نرفت. اين موضوع به معناي اين نيست كه نمي‌خواهيم گرايش‌هاي وفادار به نظام در صحنه نباشند، مي‌خواهيم بگوئيم آن كساني كه مي‌گويند با حضور گروه‌هاي ضدانقلاب ساختارشكن مشاركت زياد مي‌شود، اين حرف درستي نيست. جهت‌گيري چنين تفكراتي فريب و نيرنگ است. صداقت در كار نيست. جهت‌گيري‌شان براي آسيب وارد كردن به نظام است.
عضو شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان تاكيد كرد: ساده‌انگاري نبايد بكنيم. بايد مراقبت كنيم. دقت كنيم، حضور در صحنه داشته باشيم و خط وحدت را تقويت كينم. نه اينكه خط وحدت را تضعيف كنيم. اين چه برداشتي است كه مي‌گويد؛ اگر فتنه‌گران نيامدند بايد چند دسته شويم. اين حرف بسيار غلطي است. اصولا چند دسته شدن طرح نمي‌خواهد. اختلاف طرح نمي‌خواند، خيلي‌ها با هم اختلاف دارند. اما پايبندي و وحدت‌گرايي است كه سخت و دشواراست و تحمل مي‌خواهد. ضمن اينكه در وحدت همه‌مان به اين جمع‌بندي رسيده‌ايم كه بايد ليست واحد داشته باشيم، بايد مهندسي كنيم كه اين اتفاق بيفتد.
وي يادآور شد: اينگونه نيست كه كساني بگويند نمي‌آيند و ليست نمي‌دهند. جريان انحراف حتما هست و ليست مي‌دهد، ممكن است به عنوان تابلوي واحد ليست ندهد. حتي استان به استان و شهر به شهر متفاوت باشد. ولي از منشاء واحدي حمايت شود. جريان فتنه هم تصميم گرفته شخصيت‌هاي شاخص خود را وارد انتخابات نكند. ولي آدم‌هاي معمولي و نسوخته‌شان در انتخابات هستند. براي ما اثبات نشده كه چنين اقدامي صورت نمي‌گيرد.
حسين فدايي گفت: اتفاقا روز به روز كه مي‌گذرد پيچيده‌تر بودن صحنه و حساسيت موضوع بيشتر براي ما روشن مي‌شود. بنابراين صورت مساله پاك نشده است. همچنان بايد خط وحدت را تقويت كنيم. دوستان اصولگراي ما مواظب باشند با تحليل‌هاي باصطلاح جديد حساب خود را از يكديگر جدا نكنند. چند ليستي و اختلاف با دلايل واهي توجيه نكنند؛ ما بايد با توجه به چالش‌هاي دروني همبستگي را حفظ كنيم. فكر نكنيد اين وحدت به آساني به وجود آمده است. كم دقتي كنيم شيطنت ديگران تأثير مي‌گذارد و مشكل درست مي‌كند. اتفاقاً با توجه به شرايط ثبت‌نام‌ها مي‌فهميم كه بايد بيشتر وحدت داشته باشيم.
دبير كل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: جريان دوم خرداد چند راهبرد را براي خود تعريف كرده است و براي آن صراحتا اعلان مي كند كه چون ظرفيت اجتماعي ندارند، اگر وارد انتخابات شوند، بازنده‌اند. اگر شركت كنند، فاتحه اصلاحات خوانده خواهد شد و اگر انتخابات را تحريم كنند كار درستي نيست. سپس نتيجه مي‌گيرند كه با تابلوي اصلاحات وارد رقابت‌هاي انتخاباتي نشوند و به شكل نامحسوس ورود پيدا كنند. البته هم عرض اين سناريوهاي ديگري را هم دنبال مي‌كنند. مطلب ديگر خط و نشاني است كه جريان انحرافي هم كه از اول كشيده است. از اول مدعي شده بودند كه ما مي‌خواهيم دو سوم كرسي‌هاي مجلس را در اختيار بگيريم.
وي افزود: جريان انحرافي براي ايجاد اختلاف بين اصولگرايان چه كارهايي بايد مي‌كرد كه نكرده است. كجا احساس شده كه جريان انحرافي قصد حضور كمرنگ دارد؟ برعكس است. وقتي اينگونه برخي افرادي به صحنه آمده‌اند كه با خرج كردن پولهاي گزافي مي‌خواهند مردم را فريب دهند و به كانونهاي ثروت وصل كنند، چگونه مي‌توان حسن‌ظن داشت؟ اينجا، جاي سادگي و ساده‌لوحي نيست.
حسين فدايي يادآور شد: اگر عناصر جريان انحرافي نمي‌خواهند در انتخابات شركت كنند، پس علت جلسات عديده‌انتخاباتي كه برگزار مي‌كنند، چيست؟ حتي برخي از اينها اظهار صريح دارند كه اگر در حوزه‌اي ديديم، نامزدمان راي نمي‌آورد و نامزد دوم خردادي را مي‌آورد، از او بايد حمايت كنيم تا نامزد اصولگرا راي نياورد. چرا بايد سادگي كنيم؟ وقتي تحليل‌شان اين است كه اگر ليستي بنام حمايت از دولت وارد انتخابات شود، پيروز است، آيا مي‌نشينند و تماشا مي‌كنند.
عضو هيئت اجرايي جبهه متحد اصولگرايان يادآور شد: جريان دوم خرداد به موازات هم چند خط را در انتخابات دنبال مي‌كند. ۱ـ خط تحريم و اقدامات راديكالي تا از اين طريق فشار آورده و از نظام امتياز بگيرد، با نظام سلطه همراهي داشته باشد. آينده خود را با خيال واهي به عنوان اپوزيسيون در نزد نظام سلطه تضمين كند. ۲ـ خط دومشان اين است كه هر كجا بتوانند با برخي اصولگرايان ائتلاف كنند. يا عناصر خود را با اسم معتدل و عاقل وارد ليست اصولگرايان كنند. ۳ـ خط ورود نيروهاي سفيد است. حتي ائتلافي را به عنوان مستقل‌ها مديريت كنند. ۴ـ خط ديگركه از قبل هم گفته مي شد، ورود نيروهاي سفيد است. حتي ائتلافي را با عنوان مستقل ها مديريت كنند. ۴ـ خط چهارم ارائه ليست كساني كه در جامعه افراطي شناخته نشده و در نظام قابل قبول هستند تا كرسي‌هاي خود را در مجلس حفظ كنند. مثل همين عناصري كه هم اكنون در مجلس هستند و حفظ مظلوميت كه ترحم انگيز باشد و بگويند كه ما با تابلو هم وارد نشديم. اينها چند خط را به موازات هم دنبال مي‌كنند. دنبال يك خط نمي‌روند كه مشخص باشد.
وي اضافه كرد: جريان انحراف هم همين است. جريان انحراف ابتدا به دنبال اين رفت كه ۲۰۰ كرسي را تصاحب كند اما وقتي با عدم اقبال مردم روبرو شد و مقبوليت اجتماعي خود را از دست داد، اينك تلاش مي‌كند خود را بازسازي كرده و چهره حزب اللهي از خود ارائه دهد و چند خط را دنبال مي‌كند: ۱ـ يك خط ارائه ليست قبل انتخابات است. اگر اين ۲۰۰ نفر از فيلتر شوراي نگهبان عبور كردند كه هيچ اگر رد نشد و عده‌اي ماندند باز افراد ديگري كه مانده‌اند و به سليقه آنها مي‌خورد، جايگزين خواهد كرد، ۲ ـ در مرحله پس از انتخابات اگر نيروهايشان راي نياوردند، از افرادي كه راي آورده و زمينه سرمايه‌گذاري دارند، يارگيري مي‌كند و از ظرفيت آنها با اعطاي امكانات، پول و قدرت استفاده مي‌كند تا اين افراد را وامدار خود كرده و در حوزه انتخابيه محبوب كند. وقتي اين پرداخت‌ها صورت گرفت ولو دريافت كننده هم به عنوان كمك به حوزه انتخابيه، تن به چنين كاري داد، وامدار مي‌شود و بايستي اين كمك‌ها را با راي به طرح و لايحه در صحن علني مورد انتظار جريان انحرافي باز پس دهد. اينجاست كه او را مديريت و اداره مي‌كنند. يعني سوار شدن بر عناصري كه فكر مي‌كنند، با آنها همراه هستند.بارها در جلساتشان اين حرفها را زده و تكرار مي‌كنند در واقع چند مسير را باز مي‌كنند تا به هدفشان برسند.
حسين فدايي تاكيد كرد: ما بايد مراقب باشيم رقابت ما بين نيروهاي معتقد به نظام نباشد واز رقابت با جريان مقابل انقلاب، جريان انحرافي و فتنه و جريان فاسد نبايد غافل شويم. هر زماني كه رقابت‌ها بر اساس گفتمان انقلاب و ضد انقلاب شكل گرفته موفق بوديم. دشمن مي‌خواهد رقابت انقلاب و ضد انقلاب را به درون گفتماني تغيير دهد و از اين به سمت و سوي خودش بهره‌برداري كند.
وي افزود: در گذشته هم نگراني داشتيم كه برخي با گفتمان انقلاب اسلامي مي‌آيند و با نيروهاي انقلاب اسلامي رقابت مي‌كنند. گفتمان اصلي، گفتمان نيروهاي مؤمن با نيروهاي مخالف، نظام سلطه با انقلاب اسلامي است. اين را بايد سامان دهيم. گفتمان مردم با جريان ضدمردمي گفتمان حق با گفتمان باطل در حوزه‌هاي اجتماعي و اجرايي ما حرف‌هاي زيادي داريم. بحث اشتغال، سامان دادن به اقتصاد، زير بناهاي اقتصادي، بحث رفاه و تأمين اجتماعي، مسائل فرهنگي، كارآمدي مديران، ساختار اجرايي، خدمات اجرايي آسان و بدون كاغذ بازي و بدون مشكل به مردم، اصلاح نظام ادراي كشور از اين قبيل است.
وي تأكيد كرد: اصلاح طلب و تحولخواه واقعي اصولگرايان هستند كه در اين عرصه‌ها بايد اصلاحات لازم را اعمال كنند. بگو مگوهاي داخلي و اختلافات ما را از پرداختن به اين عرصه‌ها غافل مي‌كند.
گفتمان مردم با جريان ضد مردم گفتمان حق با گفتمان باطل . اصول گرايان واقعي بايستي با روحيه بسيجي و انقلابي و عاقلانه وارد صحنه شوند و اراده خود را براي ايجاد تحولات اساسي و ضروري نشان دهند اراده خود را براي حركت رو به پيشرفت نشان دهند اراده خود را براي برطرف كردن مشكلات نشان دهند اراده خود را براي ادامه رو به تكامل نشان دهند و نشان دهند كه با ظرفيت بالا براي خدمت صادقانه به مردم آمادگي دارند.
وي درباره سناريوي دو قطبي جريان انحرافي گفت: جريان انحرافي به دنبال دو قطبي كردن انتخابات است كه يك قطب آن هاشمي رفسنجاني و قطب ديگر احمدي‌نژاد است. و در اين دو قطبي مي‌دمد تا كار خود را جلو ببرد. عمليات رسانه‌اي جريان انحرافي براي ايجاد دو قطبي در پيش است. سرمقاله يكي از عناصر جريان انحرافي درباره بت بزرگ را بشكن استارت همين مسئله بود.
وي افزود: جريان انحرافي فهميده كه اگر بخواهد مقابل آقا بايستد مردم اقبالي به آنها نخواهند كرد. از اين به بعد دم از ولايت خواهند زد. ديو و دلبر هاشمي و احمدي‌نژاد درست مي‌كنند.تابلوي سياهي درست مي‌كنند و همه نيروهاي انقلاب را براي از صحنه بيرون راندن به هاشمي وصل مي‌كنند. هر كس را كه نمي‌پسندند به هاشمي الصاق مي‌كنند.
فدايي در پايان اظهار داشت: ما تكليف مدار بوده و مي‌خواهيم همچنان تكليف مدار باشيم. اگر از برخي شخصيت‌ها در مقاطعي حمايت كرده‌ايم، حمايت گفتماني و انجام وظيفه بوده است.
وي گفت: اصلاح طلباني كه در انتخابات رياست جمهوري سال ۸۸ كثافتكاري‌هاي زيادي انجام دادند و به جريان فتنه معروف شدند، بايستي از فتنه گران اعلام برائت مي‌كردند كه نكردند و طبيعي هم بود و هست كه نظام باج به هيچ شخص و جرياني نمي‌دهد. اين جريان به جاي شرط‌گذاري بايد عذرخواهي و توبه كند.
دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي يادآور شد: اين اشتباه است كه تصور كنيم مشاركت در انتخابات با رقابت گروه‌هاي خاص از قبيل فتنه‌گران بالا مي‌رود. در انتخابات شوراي دور اول حتي برخي گروهكهاي ضد انقلاب و لائيك هم وارد شدند، اما ميزان مشاركت پايين بود. يقينا مردم ما تهديدات خارجي را كاملا حس مي‌كنند و از روي بصيرت به صحنه خواهند آمد. مردم در هيچ مقطعي براي انقلاب كم نگذاشته‌اند و اين بار نيز همينگونه عمل خواهند كرد.
وي درباره گفتمان اصولگرايان گفت: گفتمان ما گفتمان انقلاب و ضد انقلاب است. گفتمان نظام اسلامي با كفر جهاني است. با اين گفتمان است كه از درگيري‌هاي داخلي كاسته مي‌شود، وحدت بوجود مي‌آيد، احساس واقعي تهديدها برجسته مي‌شود، ظرفيت‌هاي اجتماعي را براي مقابله با اغتشاش و ناامني‌ها بالاتر مي‌رود. بحراني نشان دادن كشور، ايجاد ياس و نااميدي در مردم ،فضاي افشاگري و سياه نماييبين مسئولان، مشاركت نازل و كم فروغ در انتخابات، ايجاد اختلاف و درگيري بين دولت و مجلس، بين روحانيت، بين مردم و مسئولان و بين اصولگرايان، ناكارآمد نشان حكومت ديني و ولايي فصل مشترك جريان فتنه، جريان انحرافي و نظام سلطه است. اگر ما نظام باطل و تهديدات آن را خوب تبيين كنيم، ملت مثل هميشه به صحنه آمده و وحدت ملي و مشاركت خود را در صحنه انتخابات افزايش مي‌دهند. رقابت گروه‌هاي سياسي شكست خورده و خارج از دايره انقلاب عامل تعيين كننده‌اي در افزايش مشاركت مردم نيست.
وي تأكيد كرد: فضاي اخير ثبت‌نام‌هاي انتخاباتي ما را فريب ندهد و سادگي نكنيم و بخواهيم بين خودمان رقابت داخلي راه اندازي كنيم.
فدايي يادآور شد: اصولگرايان به دنباال تحول‌خواهي و اصلاح واقعي امور هستند. ايجاد اشتغال، رفع موانع توليد، تأمين اجتماعي، سلامت، پويايي مديريت، كاهش بوروكراسي اداري، تحول در نظام اداري و مواردي از اين قبيل بايستي بيش از پيش مدنظر قرار گيرد.
حسين فدايي اظهار داشت: خرده گفتمان‌هايي كه هم عرض انقلاب اسلامي و از سوي عناصر مختلف، غافلين ضد انقلاب و دشمن توليد شد، براي اين بود كه اصولگرايان را از پيشرفت‌ها و تحولات اساسي غافل كند تا ما نتوانيم متناسب با شأن انقلاب اسلامي پيشرفت كنيم. حتي برخي از عناصر تحت پوشش انقلاب اسلامي مانع پيشرفت شدند. ما بايد با مديريت انقلاب جلو برويم و اسير چنين خرده گفتمان‌هايي نشويم. جامعه نيازمند فضاي اميد بخش، تغييرات بنيادين، نوسازي ساختارهاي نظام، الگوسازي و الهام بخشي در منطقه و حوزه بيداري اسلامي، رفع تهديدات، كارآمدي، خدمت، پيشرفت، عدالت، عقلانيت، معنويت، نورْآوري و خلاقيت است و متناسب با چنين فضاها و گفتمان‌هايي بايد مصاديق نمايندگان مومن، شايسته و كاردان را به مردم معرفي كنيم.
وي گفت: بزرگ‌ترين مشكل اصلاح طلبان اين است كه انگ تحريم به آن‌ها زده شود .اصلاح طلبان قصد دارند بگويند : ما شرط گذاشتيم ولي آن‌ها نپذيرفتند و فضا را آزاد نگذاشتند و موجب شدند ما حضور نداشته باشيم. شوراي هماهنگي سبز اميد (ضد انقلاب خارج نشين) به وضوح از چندين ماه قبل اعلام كرده بودند كه بايد انتخابات را تحريم كنيم ولي اخيراً با تغيير مواضع خود افرادشان انفرادي ثبت‌نام كردند .
وي تاكيد كرد: امريكا براي انتخابات مجلس نهم ايران شش محور در نظر گرفته است:۱ – ايجاد فضاي افشاگري براي اسرار نظام ۲ – ايجاد ظرفيت براي حركت‌هاي خياباني و ايجاد ناامني و اغتشاش ۳ – ايجاد فضايي براي ايجاد شبكه سازي اجتماعي ۴ – ايجاد فضا براي تشديد فشارها از خارج به داخل ۵ – ايجاد شكاف شديد در درون حاكميت ۶ – ايجاد فضا براي نقد اساسي حكومت و مشروعيت زدايي از انقلاب اسلامي. از نگاه آمريكايي‌ها، انتخابات بخشي از پروژه نرم و كودتاي مخملي خواهد بود.
وي افزود: اتاق فكر فتنه دو برنامه مهم را در دستور كار خود قرار داده است: ۱ – سياه‌نمايي كند و الگوي نظام را شكست خورده معرفي كنند ۲ – روي الگوي اسلام سكولاريسم كه تركيه علمدار آن است فعال كنند.
وي تاكيد كرد:در جبهه اصولگرايي به معناي عام نبايد تقابل صورت بگيرد و هر حركتي كه موجب تضعيف اين جبهه شود مدنظر نيست. همه بايد به سمت همگرايي حركت كنند. مهم‌ترين مسائل در اين موارد عبارت است از ۱ – مشاركت گسترده مردم ۲ – جذب حداكثري و دفع حداقلي (البته اين به معناي باز كردن راه براي فتنه گران و اثرگذاري آن‌ها نيست) و برگزاري انتخابات با مختصات زير: الف) قانونمند و احترام به راي مردم ب: سلامت انتخابات كه همراه وجود داشته و دارد. پ: دغدغه دخالت كانون‌هاي فاسد قدرت و ثروت ت- آزادي در انتخابات ج: انتخابات رقابتي و پر شور و جدي.
وي گفت: محصول مجلس آينده بايد مجلسي در خط امام و رهبري و مجلسي كارآمد باشد و از هر امري كه موجب كند شدن اين مسئله و موجب تعارض بين نيروهاي انقلاب بشود بايد پرهيز كرد، به خصوص در مواردي كه تعارضات موجب سود بردن جريان فتنه و انحرافي شود را مي‌بايست دقت كرد و از آن‌ها دوري جست.
وي يادآور شد: شنيده شده جريان فتنه به عوامل خود گفته بود: كه در انتخابات حضور يابيد و هر كسي كه صلاحيتش تأييد شد ورود كند و بعد از انتخابات تصميم گيري‌ خواهيم كرد .در حال حاضر به عنوان فردي سفيد و بي‌جهت در انتخابات حضور بيابيد.
وي تاكيد كرد: برخي عناصر فتنه و اصلاح طلب در تبيين عدم حضور گفته بودند؛ ما بايد كاري كنيم كه مشاركت كاهش پيدا كند، اگر مشاركت در انتخابات زير ۳۰ درصد شود، ما موفق بوده‌ايم و اگر اين اتفاق بيفتد، دنيا مي‌تواند سياست‌هايش را در مورد ايران اجرا كند. ما راي نداريم و اگر يك انتخابات ديگر ببازيم، ديگر از هيچ كدام هم كاري ساخته نيست . نظام به ما نياز دارد و بايد امتياز بدهد، زماني كروبي و موسوي تندروي كردند ولي الان نظام به ما نياز دارد. ابراز نگراني از انگ تحريم دارند و گفته اند كه نبايد عدم حضور ما تحريم تلقي شود اگر ما بياييم غرب نمي‌تواند حقوق بشر را عليه نظام مطرح كند!!!
وي اظهار داشت: جريان انحرافي براي نظام سلطه كاركردهايي دارد از جمله با به چالش كشيدن مستمر سياست هاي رهبري معظم، ايجاد شكاف در درون اصولگرايان ،قصد دامن زدن به افشاگري واهي و خودساخته را دارد. نظام سلطه معتقد است اينها مي توانند ادبيات فتنه را در سال ۹۰ بازتوليد كنند.
وي گفت: غرب در تلاش است كه درآمد دولت از طريق تحريم كاهش يابد تا دولت به مرحله‌اي برسد تا نتواند به معيشت مردم توجه كند. مباحث
حقوق بشر تشديد شود تا نظام نتواند با كسي طبق قانون برخورد كند. اينها آنچنان متوهم شده اند كه مي گويند نظام در سال ۹۰ بايد هزينه برخوردهايش در سال ۸۸ را بپردازد و متوجه شود كه جنبش سبز زنده است!!! و اين هزينه بايد با كاهش مشاركت مردم پرداخت شود.
حسين فدايي دبير كل جمعيت ايثارگران در پايان تاكيد كرد: تمامي موارد فوق نشان مي دهد كه آحاد ملت و اصول‌گرايان بايستي با بصيرت و دقت هر چه بيشتر و رصد كردن صحنه و با انسجام وحدت و مشاركت حداكثري توطئه‌هاي دشمن را نقش بر آب كنند كه ان‌شاءالله چنين خواهد شد.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن