تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بعد از رفع آسيب ديدگي/گلزن صباي قم به تيم ملي فوتسال دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بعد از رفع آسيب ديدگي/گلزن صباي قم به تيم ملي فوتسال دعوت شد
گلزن صباي قم به تيم ملي فوتسال دعوت شد
قم - خبرگزاري مهر: بازيكن جوان و آينده دار فوتسال قم با درخشش در تيم صباي قم براي حضور در سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال به پيروزي تهران ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرايطي كه فاصله زيادي تا پايان سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي كشور باقي مانده است، اين روزها تيم‌هاي ليگ برتري تلاش خود را براي كسب عنوان قهرماني يا بقا در اين دوره از رقابت ها انجام مي دهند.

اين در حالي است كه رقابت‌هاي فوتسال قهرماني جام ملت هاي آسيا نيز دوازدهمين دوره خود را در پيش دارد و تيم‌هاي مدعي كسب عنوان قهرماني در قاره كهن خود را براي جدال با تيم ملي فوتسال ايران پرافتخارترين تيم اين رقابت‌ها آماده مي‌كنند.

تيم ملي فوتسال كشورمان نيز كه در حال حاضر بهترين جايگاه را در رده بندي فدراسيون جهاني در بين تيم هاي آسيايي فوتسال دارد، با مربيگري علي صانعي آماده مي‌شود تا پرقدرت براي دفاع از عنوان قهرماني خود در جام ملت‌هاي آسيا به ميدان برود.

در حالي كه به پايان سيزدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي كشور 9 هفته ديگر باقي مانده است، اما كادر فني تيم ملي فوتسال بيكار ننشسته‌اند و با دعوت از برترين‌هاي ليگ برتر فوتسال اردوي آماده سازي اين تيم را در خلل برگزاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برگزار مي‌كنند.

به همين منظور اخيرا ليست جديدي از سوي علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال كشورمان معرفي شده است كه در آن از بازيكنان مورد نظر براي حضور در دور جديد تمرينات تيم ملي فوتسال به منظور حضور در مسابقات قهرماني ملت‌هاي آسيا دعوت به عمل آمده است تا تيم ملي اواخر اين ماه براي ديدار با تيم‌ ملي كرواسي راهي اين كشور شود.

در اين بين سعيد تقي زاده ، بازيكن ملي پوش تيم فوتسال صباي قم بعد از سال‌ها حضور در تيم هاي فوتسال ارم كيش قم، تربيت بدني و كيش اير قم و در حالي كه امسال نماينده قم با نام صبا در ليگ برتر شركت مي‌كند، با درخشش در تيم صباي قم بار ديگر نظر كادر فني تيم ملي فوتسال به خود جلب كرد.

اين بازيكن بعد از بازي روز پانزدهم مهر ماه كه به دليل آسيب ديدگي در ديدار خانگي مقابل تيم فوتسال دبيري تبريز حضور در مسابقات جام جهاني كوچك رقابت‌هاي جايزه بزرگ برزيل ملقب به جام گرند پريكس را از دست داد، اكنون كاملا آماده در تيم صبا مي‌درخشد.

تقي‌زاده در تيم فوتسال صباي قم در سيزدهمين دوره مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي كشور با درخشش در ديدارهاي هفته‌هاي شانزدهم و هفدهم ليگ برتر به ترتيب مقابل تيم‌هاي فوتسال ميثاق تهران و شهرداري ساوه كه با زدن چهار گل توسط وي همراه بود، بدين ترتيب يكي از بازيكناني لقب گرفت كه بار ديگر به تيم ملي فوتسال دعوت شد.

ملي پوش سابق صباي قم در كنار بازيكناني همچون محمدحسين كوهستاني و عليرضا وفايي سه بازيكن خوب و شاخص صباي قم هستند كه در اين فصل ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور به تيم‌هاي ملي بزرگسالان و اميد كشورمان دعوت شده‌اند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن