تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803934935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه در سپاه: بنيانگذاران فتنه با فتنه‌گران متفاوت هستند ردصلاحيت تعداد زيادي از داوطلبان نمايندگي مجلس طبيعي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده ولي فقيه در سپاه: بنيانگذاران فتنه با فتنه‌گران متفاوت هستند ردصلاحيت تعداد زيادي از داوطلبان نمايندگي مجلس طبيعي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

نماينده ولي فقيه در سپاه با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس نهم گفت: وقتي بيش از پنج هزار نفر براي تصاحب 290 كرسي مجلس ثبت‌نام مي‌كنند طبيعي است كه تعداد زيادي از آن‌ها واجد شرايط لازم نباشند و ردصلاحيت شوند و هيچ كشوري در دنيا كار قانونگذاري را به هر شخصي واگذار نمي‌كند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در همايش تجليل از پيشكسوتان سپاه خاطرنشان كرد: برخي از آقايان گفتند در انتخابات ليست نمي‌دهيم ولي مي‌بينيم جمعيت زيادي از افرادي كه مطمئن هستند ردصلاحيت مي‌شوند براي انتخابات ثبت‌نام كرده‌اند و اين، زمينه‌اي براي ايجاد تنش است.

وي با بيان اين‌كه «انتخابات مجلس نهم بسيار مهم و حساس است» يادآور شد: در هيچ انتخاباتي به ياد ندارم كه مقام معظم رهبري درباره خطر امنيتي شدن آن هشدار داده باشد، ولي ايشان براي انتخابات آتي اين هشدار را مطرح كرده‌اند. مقام معظم رهبري بر اهميت انتخابات، ضرورت مشاركت حداكثري، نگراني از امنيتي شدن انتخابات و ضرورت اتحاد در بين كساني كه به انقلاب وفادارند تاكيد كرده‌اند و ما هم بايد به اين تاكيدات توجه كنيم.

نماينده ولي فقيه در سپاه اضافه كرد: ممكن است بقاياي فتنه در انتخابات مجلس نيز دست به فتنه بزنند و عوامل خارجي نيز ممكن است از اين مساله استفاده كنند و ضعف دستگاه‌هاي اجرايي و نظارتي در انتخابات نيز مي‌تواند زمينه‌ساز باشد. جريان موسوم به انحراف ممكن است شائبه دوگانگي در حاكميت را تداعي كند و بايد به اين مساله توجه كرد كه ممكن است از فرصت تبليغات استفاده كنند، همان‌طوري كه در انتخابات 88 نيز نوع تبليغات بسيار غيرمتعارف بود.

سعيدي در ادامه به مراحل ايجاد هر فتنه‌اي در طول تاريخ اشاره كرد و گفت: مرحله اول در هر فتنه‌اي مربوط به عناصري است كه بنيانگذار فكر فتنه و طراح آن هستند. اين‌ها گروه و جرياني هستند كه فكر انحرافي دارند و براي ساماندهي اين تفكر انحرافي، در اتاق‌هاي در بسته طرح‌ريزي مي‌كنند. مرحله دوم مربوط به گروهي است كه زمينه و بستر جابجايي چهره‌ها را فراهم مي‌كند و در مرحله سوم يعني وقتي كه جابجايي انجام گرفت و حجت الهي كنار زده شد، جبهه‌ حق ساكت نمي‌نشيند و مبارزه مي‌كند و در نتيجه نوبت به حذف فيزيكي مي‌رسد.

وي ادامه داد: گروه چهارم كساني هستند كه امكانات و تداركات لازم را فراهم كرده‌اند. كساني كه ساختمان، امكانات، وسايل، روزنامه و تريبون داده‌اند به فتنه كمك كرده‌اند. گروه پنجم كساني هستند كه در برابر فتنه سكوت كردند يا به آن رضايت دادند و فرقي بين راضيان و ساكتين نيست. بايد خطاب به اين افراد گفت كه اگر نتوانسته‌ايد پيشتاز باشيد و به نداي "اين عمار" علي زمان پاسخ دهيد پس چرا انتظار داريد در ليست انتخابات قرار بگيريد؟

نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اين‌كه «بنيانگذاران فتنه با فتنه‌گران متفاوت هستند و كساني كه تاسيس‌كنندگان فتنه محسوب مي‌شوند ممكن است روي صحنه نباشند» خاطرنشان كرد: در زيارت عاشورا مي‌بينيم كه عمر بن سعد و شمر لعنت مي‌شوند، ولي كساني كه اساس ظلم را تاسيس كرده‌اند، نمي‌شود معرفي كرد چراكه همواره هواداراني دارند. مي‌بينيم كه گفته مي‌شود چرا كروبي و موسوي را محاكمه نمي‌كنند. دليل اين مساله اين است كه آن‌ها حريم و يكسري هوادار دارند و من هم نمي‌توانم بگويم اسم آن‌ها چيست. همين چند روز قبل آقاي خاكستري گفت كه از فتنه تبري نمي‌جويم و بيانيه فلان آقا درباره اين‌كه چرا اين‌ها را حصر خانگي كرديد در روزنامه‌ها منتشر شد و ما بايد به اين مسائل دقت كنيم.

سعيدي در پايان اظهار كرد: در سال 88 فتنه عجيبي رخ داد كه فقط مربوط به آن سال نبود و عوامل پشت پرده‌اي داشت كه به سادگي نمي‌توان آن‌ها را معرفي كرد. آن حوادث، فتنه عجيب و پيچيده‌اي بود و بخشي از ياران امام در آن نقش داشتند كه اين مساله براي مردم سخت بود. بايد دانست كه در ولايتمداري، استمرار لازم است و مقطعي نيست چرا كه اگر استمرار پيدا نكند، انحراف است.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن