تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820586000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران: برنامه‌هاي نظارتي و كنترلي در پايانه‌ها ويژه ايام نوروز به اجرا درمي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار تهران: برنامه‌هاي نظارتي و كنترلي در پايانه‌ها ويژه ايام نوروز به اجرا درمي‌آيد
خبرگزاري فارس: استاندار تهران گفت: سازمان حمل ونقل و پايانه‌هاي استان تهران در نوروز امسال ظرفيت جابجايي بيش از 5/3 ميليون نفر را ايجاد كرده و بر همين اساس برنامه‌هاي نظارتي و كنترلي ويژه‌اي نيز در ايام نوروز به اجرا در مي‌آيد .


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل روابط عمومي استاندار تهران مرتضي تمدن استاندار تهران در نشست ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي اين استان اظهار داشت: بايد تلاش كنيم تا زمينه سفر راحت شهروندان استان تهران را در ايام تعطيلات نوروزي فراهم كنيم و به تمامي فرمانداران و بخشداران و شهرداران استان تهران ابلاغ شده است كه در ايام تعطيلات نوروزي حق مسافرت و خروج از محل ماموريت خود را ندارند.
وي ادامه داد: در جلسات ويژه تسهيلات سفرهاي نوروزي استان تهران مقرر شده است ستادها به طور شبانه‌روزي در شهرها و شهرستان‌هاي استان فعال بوده و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي موظف به حفظ آمادگي كامل مهياي براي اقدام بوده و در اين ايام همواره حاضر در صحنه باشند.
استاندار تهران نقش شهرداري‌ها را در ايجاد زمينه سفر راحت براي مسافران برجسته خواند و با بيان اينكه شهرداري‌هاي شهرهاي استان تهران در ايام تعطيلات نوروزي در وضعيت آماده‌باش قرار دارند، خواستار رسيدگي فوري به وضعيت پارك‌ها، مراكز اقامتي و سرويس‌هاي بهداشتي بين راهي و شخصي شد.
تمدن با ذكر اين مطلب كه امسال برنامه‌هاي نظارتي و كنترلي ويژه‌اي در پايانه‌ها انجام مي‌شود، گفت: بر همين اساس سازمان حمل و نقل پايانه‌هاي استان تهران در نوروز امسال ظرفيت جابجايي بيش از 5/3 ميليون نفر را ايجاد كرده كه اين تعداد از ظرفيت تدارك ديده شده 15 درصد بيشتر از ظرفيت پذيرش مسافر در سال گذشته است.
وي با تاكيد بر جلوگيري از تردد هر گونه وسيله غيراستاندارد و بدون معاينه فني در حمل و نقل عمومي جاده‌هاي استان تهران، خاطرنشان كرد: طرح نوروزي پايانه‌هاي استان از 22 اسفند سال جاري تا 15 فروردين 1388 اجرا مي‌شود.
استاندار تهران با انتقاد از وضعيت رستوران‌هاي بين راهي خواستار نظارت جدي و قاطع بر كيفيت خدمات ارائه شده از سوي اين رستوران‌ها شد و افزود: براي نظارت بر اين امر بازرسان ثابت و ويژه در نظر گرفته شده و اين رستوران‌ها ظاهرا تحت نظارت و بررسي هستند.
استاندار تهران از تخصيص 40 تا 50 درصدي هتل‌هاي تهران و تخصيص 20 تا 30 درصدي تمامي سفره‌خانه‌هاي سنتي در اين ايام خبر دادو گفت: تمامي بيمارستان‌هاي سطح استان تهران ضمن اجراي طرح نوروزي از 27 ماه سال جاري تا 14 فروردين ماه سال آينده كشيك ايام تعطيلات را با حضور دائمي پزشكان اجرا خواهند نمود.
وي با بيان اينكه از تمامي جايگاه‌هاي عرضه بنزين جهت تكميل و راه‌اندازي سرويس‌هاي بهداشتي تعهد گرفته شده است و آنان حق ندارند به هيچ دليلي سرويس‌هاي بهداشتي پمپ بنزين‌ها را ببندند، در صورت گزارش تخلف در اين مورد، سهميه بنزين آن جايگاه‌ها مورد تجديد نظر قرار مي‌گيرد.
استاندار تهران اظهار داشت: سازمان تعزيرات حكومتي استان تهران در اين ايام ماموريت سنگيني بر عهده داشته و مي‌بايست حضوري بسيار جدي در پايانه‌ها، مراكز اقامتي و رستوران‌ها در سطح شهر و جاده‌هاي استان داشته باشند و استانداري تهران به گزارشهاي اين سازمان به شدت حساس هستند.
رئيس ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان تهران از احداث 59 پايگاه امداد جاده‌اي توسط هلال احمر استان تهران خبر داد و با بيان اينكه 45 مركز راهنمايي مسافران نوروزي نيز پيش‌بيني شده‌اند گفت:‌در ورودي‌ها و خروجي‌هاي استان طرح‌هايي براي احداث چادرهايي مخصوص برپايي نماز پيش‌بيني شده‌است. تمدن اظهار داشت: روساي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي ايران شهيد بهشتي، و تهران نسبت به بررسي مجدد تمامي تداركات پيش‌بيني شده به خصوص حضور پزشكان كشيك بيمارستان‌ها اقدام كند.
وي استفاده از حداكثر ظرفيت فرودگاه و فعال بودن كميته تسهيلات نوروزي در فرودگاه مهرآباد را مورد تاكيد قرار داد و يادآور شد: نيروي انتظامي و راهنمايي و رانندگي در اين ايام با افزايش تلاش، خود را وقف ايجاد امنيت و آسايش مسافران كنند.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن