تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816881383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست رسانه اي جشنواره پايداري ملي عنوان شد؛فرهنگ و هنر توان دفاعي يك كشور را افزايش مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: در نشست رسانه اي "جشنواره پايداري ملي" عنوان شد؛فرهنگ و هنر توان دفاعي يك كشور را افزايش مي دهد
تهران- حيات

معاون فرهنگي سازمان پدافند غير عامل در نشست رسانه اي جشنواره پايداري ملي گفت: امروز قدت اصلي جوامع در دست رسانه ها و هنرمندان است و فرهنگ و هنر مي تواند نقش مهمي در افزايش توان كشور در مقابله با آسيب هاي احتمالي داشته باشد.
به گزارش خبرنگار فرهنگي حيات، صبح امروز(18 اسفند) در نشست رسانه اي "جشنواره پايداري ملي" سيد محمدرضا مصطفوي؛ معاون فرهنگي سازمان پدافند غير عامل در جمع خبرنگاران رسانه هاي مختلف ضمن بيان مطالب فوق افزود: جشنواره پايداري ملي در ارديبهشت ماه سال آينده در بخش هاي ديداري و شنيداري شامل فيلم و برنامه هاي تلويزيوني، ادبيات، هنرهاي نمايشي و تجسمي و مطبوعات برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند آثار خود را به دبيرخانه اين رويداد ارايه نمايند.
مصطفوي اجراي تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و فرهنگ سازي در امر توسعه پدافند غير عامل را از جمله اهداف سازمان پدافند غير عامل برشمرد و ادامه داد: افزايش سرمايه اجتماعي و مشاركت اجتماعي همه گروه ها و همچنين بهره گيري بيشتر از توان نخبگان كشور در پدافند غير عامل از ديگر برنامه هاي مورد نظر جشنواره پايداري ملي است.
وي همچنين به ارايه توضيحاتي درخصوص مساله پدافند غير عامل پرداخت و گفت: پدافند غير عامل كه شما مي توانيد آن را دفاع غير عامل نيز بناميد مجموعه اقدامات غير مسلحانه اي است كه براي كاهش آسيب پذيري زيرساخت هاي حياتي، حساس و مهم يك كشور در مقابل حمله خارجي اعمال مي شود.
مصطفوي ادامه داد: اين مساله هم اكنون در سطح جهاني به ويژه در كشورهاي در حال توسعه و كشورهاي توسعه يافته به شدت اهميت يافته است و در سه سطح تعريف شده، كه سطوح دوگانه كاهش آسيب پذيري ملي در مقابله با دشمن و مديريت بحران در چارچوب وظايف سازمان پدافند غير عامل است.
وي افزود: كميته پدافند غير عامل به فرمان مقام معظم رهبري آغاز به كار كرد و پس از گردش كاري كه توسط دكتر جلالي رييس سازمان به ايشان ارايه شد به يك سازمان تبديل شد كه با ماهيتي نظامي اهدافي غير نظامي و ماموريتي فرهنگي را عهده دار است.
معاون فرهنگي سازمان پدافند غير عامل، 14 موضوع مورد نظر در برگزاري جشنواره "پايداري ملي" را به اين شرح توضيح داد: آموزش عمومي، اتحاد ملي و انسجام اسلامي، نوآوري و شكوفايي ملي در عرصه پدافند غير عامل، لزوم هوشياري و مراقبت فرهنگي، چگونگي كاهش تاثير عمليات رواني دشمن، افزايش سرمايه اجتماعي و مشاركت مردمي، نفوذ ناپذيري فرهنگي در برابر تهديدات خارجي، فرهنگي سازي توسعه پدافند غير عامل، روش هاي حفظ بقا و حفظ منابع و سرمايه هاي كشور، استحكام و مقاوم سازي زيرساخت هاي معنوي و فرهنگي و دفاعي، مديريت بحران دفاعي، نقش و جايگاه پدافند غير عامل در حفظ دست آوردهاي جمهوري اسلامي و بيان تجربيات عملي و عملي ساير كشورها از جمله اهداف جشنواره فرهنگي و هنري پايداري ملي است.
مصطفوي همچنين به ديگر فعاليت هاي جشنواره پايداري ملي اشاره كرد و افزود: از زماني كه ما فراخوان را به صورت غير رسمي منتشر كرديم آثار زيادي در حوزه فرهنگي و هنري به دبيرخانه جشنواره رسيده و از اين بين مي توان به يك هزار اثر در حوزه نوشتاري اشاره كرد كه 823 مقاله با موضوع پدافند غير عامل از سوي معلمان وزارت آموزش و پرورش دريافت كرده ايم كه 50 عنوان از اين آثار قابل چاپ و 150 عنوان براي نمايشگاه قابل عرضه است. همچنين در جشنواره سينما حقيقت بخش ويژه اي به سينماي مستند و بحران اختصاص يافته بود و فيلمي كه با اين موضوع نيز به نمايش درآمد جايزه گرفت. در جشنواره فيلم رشد نيز فيلمي با موضوع پدافند غير عامل موفق به كسب جايزه شد.
وي در ادمه اظهار داشت: در جشنواره پايداري ملي به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 30 اثر فرهنگي و هنري برتر جشنواره معرفي خواهند شد.
مصطفوي در پايان گفت: همچنين قرار است روز سه شنبه بيستم اسفند ماه از ساعت 15 و سي دقيقه تا 17 و سي دقيقه، نشستي با حضور 150 نفر از نخبگان و اهالي فرهنگ و هنر در سالن شهيد رضوان مركز بسيج سازمان صدا و سيما برگزار شود كه در اين نشست با مشاركت فعال اين عزيزان و با سخنراني دكتر جلالي؛ رييس سازمان پدافند غير عامل در خصوص اهداف سازمان و جشنواره بحث و تبادل نظر خواهد شد.
پايان پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن