تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816339543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اسكواش خوزستان در سال‌٨٧/ *خوزستان نخستين‌ برگزاركننده ليگ باشگاهي اسكواش در ايران *اجراي طرح عقد قرارداد رسمي مالي بين باشگاه‌ها و بازيكنان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اسكواش خوزستان در سال‌٨٧/ *خوزستان نخستين‌ برگزاركننده ليگ باشگاهي اسكواش در ايران *اجراي طرح عقد قرارداد رسمي مالي بين باشگاه‌ها و بازيكنان
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي

سرپرست هيات اسكواش استان خوزستان عنوان كرد: مهم‌ترين اقدامات هيات اسكواش در سال 87 اجراي طرح عقد قرارداد رسمي مالي بين باشگاه‌ها و بازيكنان جهت ساماندهي ورزشكاران خوزستاني و همچنين تعامل با آموزش و پرورش براي شناسايي استعدادهاي موجود در استان مي‌باشد.

وحيد نصيريان در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه خوزستان – گفت: ليگ اسكواش استان خوزستان به سوي حرفه‌اي شدن رفته و بازيكنان با باشگاه‌ها به‌صورت رسمي قرارداد مالي امضا كرده‌اند كه اين امر يكي از مهم‌ترين اقدامات هيات اسكواش استان خوزستان در سالي كه گذشت بوده ا ست.

وي افزود: براي نخستين بار است كه در كشور اين طرح اجرا مي‌شود و باشگاه معتبري مانند نفت اهواز با 2 مربي و بازيكنان خود قرارداد رسمي امضا مي‌كند. يكي ديگر از مهم‌ترين اقدامات هيات اسكواش خوزستان در سال 87 برقراري تعامل با آموزش و پرورش است. مدارس دخترانه و پسرانه اهواز مي‌توانند ساعات ورزش خود را به‌صورت رايگان در سالن‌هاي اسكواش هيات استان خوزستان سپري كنند. ما در اين ساعات مربي و امكانات رايگان در اختيار دانش آموزان قرار مي‌دهيم و از اين طريق مي‌توان به سهولت استعدادهاي نهفته را شناسايي كنيم و براي رشد و پيشرفت ورزش اسكواش در استان اقدامات موثري انجام دهيم. تعدادي از مدارس دخترانه اهواز در مقاطع تحصيلي دبستان، راهنمايي و دبيرستان در اين طرح شركت كرده‌اند كه به‌علت تقاضاهاي زياد از سوي اين مدارس و نبود فرصت مناسب براي مدارس پسرانه، در حال حاضر دانش آموزان پسر اهواز تحت پوشش اين طرح قرار نگرفته‌اند.

سرپرست هيات اسكواش استان خوزستان اظهار داشت: امسال در مقايسه با سال‌هاي گذشته عملكرد بهتري داشتيم؛ سعي كرديم با انجام فعاليت‌هاي مستمر كمي و كاستي‌هاي سال‌هاي گذشته را جبران كنيم. امسال 2 اتفاق خوب در ورزش اسكواش خوزستان رخ داد؛ بازسازي كامل 5 كورت فعال يكي از اين اتفاقات بود كه 4 كورت در آبادان به‌طور كامل از نظر كف‌پوش بازسازي شد و با وسايل بدن‌سازي پيشرفته تجهيز گرديد. همچنين يك كورت در شركت نفت اهواز نيز بازسازي و تجهيز شد. يكي ديگر از كارهاي انجام گرفته در هيات اين بوده است كه حدود 12 ورزشكار به مسابقات مختلف كشوري اعزام كرديم و براي نخستين بار در طول فعاليت‌هاي هيات اسكواش استان خوزستان، يك گروه 6 نفره از ورزشكاران خوزستاني را با بودجه هيات به مسابقات كشوي اعزام كرديم.

نصيريان خاطرنشان كرد: در سطح كشور مسابقات اسكواش به‌صورت انفرادي و خارج از محدوده‌هاي ليگ برگزار مي‌شوند اما براي اولين بار در كشور، استان خوزستان رقابت‌هاي اسكواش را در قالب ليگ باشگاهي برگزار كرد. مسابقات ليگ باشگاه‌ها از لحاظ كميت و كيفيت در مقايسه با رقابت‌هاي انفرادي در سطح بسيار بالايي قرار دارند و بازيكنان در قالب ليگ انگيزه بالايي براي رقابت‌ با حريفان خود پيدا مي‌كنند. در رقابت‌هاي ليگ چنانچه تيمي در دور نخست شكستي را متحمل شود، در دور دوم فرصتي براي جبران امتياز از دست رفته خواهد بود اما در مسابقات ديگر اين امكان وجود ندارد.

وي درباره مسابقات برگزار شده در سطح استان گفت: دومين دوره ليگ اسكواش مردان و همچنين اولين دوره ليگ اسكواش زنان را امسال با موفقيت برگزار نموديم. همچنين اولين دوره رقابت‌هاي قهرماني استاني جام نخل با حضور تيم‌هاي مطرح كيش و مركزي انجام شد كه تيم كيش عنوان قهرماني را از آن خود كرد و استان مركزي سوم شد. در سال آينده دومين دوره اين مسابقات در آبادان با حضور همه تيم‌هاي باشگاهي استان برگزار مي‌شود.

سرپرست هيات اسكواش استان خوزستان افزود: همچنين در سوم خردادماه 87 به مناسبت آزادسازي خرمشهر يك‌دوره مسابقات قهرماني استان به‌صورت انفرادي و در رده سني نوجوانان برگزار كرديم. در طول اين يك سال اخير ورزشكاران خوزستاني در مسابقات كشوري و بين‌المللي نيز حضور پيدا كردند؛ در رقابت‌هاي قهرماني كشور (جام رمضان) محمدامين عطايي‌خواه به نمايندگي از استان ما شركت كرد و با اقتدار نايب قهرمان مسابقات شد. همچنين در مسابقات بين‌المللي دهه فجر نيز اين ورزشكار خوزستاني هرچند مقام قابل توجهي كسب نكرد اما در ميان 16 نفر برتر قرار گرفت. در اين مسابقات علاوه بر ورزشكاران ايراني، شركت‌كنندگان حرفه‌اي و نيمه‌حرفه‌اي چند كشور خارجي نيز حضور داشتند.

نصيريان عنوان كرد: مسابقات اسكواش دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان در رده جوانان انجام شد و تيم خوزستان كه تلفيقي از ورزشكاران جوان و نوجوان بود، مقام پنجمي را در بخش مردان كسب كرد و زنان خوزستاني با اينكه مدت كمي است كه فعاليت خود را آغار كرده‌اند اما در ميان 16 تيم مقام نهمي را از آن خود كردند كه اين نتيجه بدي نيست. در ماه پاياني سال نيز محمدامين عطايي‌خواه به نمايندگي از استان خوزستان در رقابت‌هاي بين المللي آزاد كويت و مسابقات انفرادي جام نوروز در تهران حضور دارد. همچنين تيم نفت اهوا از 18 اسفندماه رقابت خود را در پيكارهاي بين‌المللي كيش آغاز مي‌كند.

وي اظهار داشت: امسال براي نخستين بار 4 دختر خوزستاني در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان به اردوي تيم ملي كشورمان كه در اراك برپا شد، دعوت شدند. با توجه به شرايطي كه ورزش اسكواش خوزستان دارد، سال 87 موفقيت نسبتا خوبي در اين رشته ورزشي كسب كرديم. ما در هيچ‌ زمينه‌اي براي رشد اين ورزش از هيچ تلاشي فروگذار نبوده‌ايم.

سرپرست هيات اسكواش استان خوزستان خاطرنشان كرد: براي افزايش سطح دانش مربيان، داوران و ورزشكاران يك دوره آسيب شناسي اسكواش و يك سمينار پلايومتريك ( افزايش چابكي در اسكواش) برگزار كرديم و براي نخستين بار در كشور يك دوره كلاس رفتار در اردو در سطح استان خوزستان برپا شد. همچنين براي آموزش ورزشكاران خوزستاني و بالا بردن سطح آمادگي آن‌ها، مستانه كرم‌پور مربي سطح يك آسيا را به استان‌مان دعوت كرديم. يك كلاس توجيهي و يك دوره آموزش مربيگري درجه 3 نيز براي مربيان خوزستاني برگزار نموديم.

نصيريان گفت: كمبود مربي حرفه‌اي در كشور بر عملكرد هيات خوزستان و ورزش اسكواش اين استان تاثير نامطلوبي گذاشته است. استان خوزستان از نظر داشتن داور و مربي نسبت به استان‌هاي تهران، مركزي و يزد در رده چهارم قرار دارد ولي با وجود اين فاصله به‌شدت در حال رقابت با اين استان‌ها مي‌باشد.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن