تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804532206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد علي آبادي در ديدار با بن همام:FIFA و AFC بايد توجه بيشتري به فوتبال ايران داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: محمد علي آبادي در ديدار با بن همام:FIFA و AFC بايد توجه بيشتري به فوتبال ايران داشته باشند


تهران- خبرگزاري كار ايران
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني گفت: جمهوري اسلامي ايران اقدامات بزرگي در راستاي رشد و توسعه فوتبال كشور در سه بعد توسعه منابع مالي، توسعه زير ساخت ها و حركت به سمت خصوصي سازي انجام داده است و از FIFAوAFC اين توقع را داريم كه از ايران به عنواني يكي از قطب هاي اصلي فوتبال اسيا حمايت بيشتري كنند.

به گزارش ايلنا، مهندس محمد علي آبادي ، عصر امروز در ديدار محمد بن همام رييس كنفدراسيون فوتبال آسيا ، اظهار داشت: توصيه ما به فدراسيون فوتبال كشورمان اين است كه ارتباط تنگاتنگ و خوبي با كنفدراسيون فوتبال آسيا به منظور دستيابي به اهداف توسعه فوتبال ايران داشته باشد چرا كه گسترش اين ارتباط را به سود فوتبال ايران مي دانيم.
رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان تربيت بدني در جهت كمك به رشد و توسعه فوتبال كشور، تصريح كرد: در چند سال اخير ، حركت بزرگي را در زمينه ساخت ورزشگاه‌هاي بزرگ در سراسر كشورمان آغاز كرده‌ايم البته اين غير از ساخت و سازهاي در سطح ملي و همگاني( تمريني) است كه در شهرهاي كوچك صورت گرفته و مي گيرد.
مهندس علي آبادي با بيان اينكه هم اكنون در در مراكز استان ها و شهرهاي بزرگ حدود 40 ورزشگاه 10 تا 15 هزارنفري در حال ساخت و يا ساخته شده است، افزود: هم اكنون علاوه بر ورزشگاه‌هاي بزرگ موجود در سطح كشور، ورزشگاه‌هاي 50 هزار نفري شيراز و اهواز، 75 هزار نفري اصفهان، 70 هزار نفري مشهد، 20 هزار نفري هرمزگان، 40 هزار نفري سرپوشيده اختصاصي بانوان در تهران در حال ساخت بوده و كار احداث يك ورزشگاه 70 هزارنفري ديگر در تهران در دست مطالعه و بررسي است با توجه به اين تا پايان سال 2011 بيش از 10 ورزشگاه 50 هزار نفري در ايران موجود خواهد بود و در كنار اين ده‌ها ورزشگاه كوچك تا 10 هزار نفري ، در نقاط مختلف كشور در خدمت فوتبال خواهند بود.
وي با اشاره به نقش و جايگاه باشگاهها در رشد فوتبال ايران، تصريح كرد: هر چند بيش از 90 درصد هزينه هاي فوتبال بر عهده دولت است اما ما جهت گيري اصلي خود را به سمت خصوصي سازي ترسيم كرده‌ايم و قصد داريم همه باشگاه‌ها را به سمت خصوصي سازي سوق دهيم.
مهندس علي آبادي با اشاره به تلاش فدراسيون فوتبال و حمايت سازمان تربيت بدني مبني بر دريافت حق پخش تلويزيوني ، خاطر نشان كرد: اين اتفاق براي نخستين بار در فوتبال ايران رخ داد به طور كلي سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك فدراسيون فوتبال را ياري خواهند كرد تا تمام حقوق فوتبال كشور گرفته شود.
رييس كميته ملي المپيك در ادامه با تاكيد بر لزوم حمايت مراجع بين المللي فوتبال از فدراسيون هاي ملي ، افزود: از فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا اين توقع را داريم كه نگاه ويژه اي به فدراسيون فوتبال ايران داشته باشند و اين قطب فوتبال قاره آسيا را در جهت رشد و جهاني شدن ياري نمايند.
وي توسعه علمي مربيگري و داوري را از ديگر توصيه هاي سازمان تربيت بدني به فدراسيون فوتبال برشمرد و خواستار حمايتAFC از اين موضوع شد.
مهندس علي آبادي همچنين با اشاره به انتخابات پيش روي كنفدراسيون فوتبال آسيا و نامزدي مجدد محمد بن همام از هماهنگي فدراسيون فوتبال با رييس AFC ابراز رضايت كرد و افزود: درباره داوري هاي مسابقات مقدماتي جام جهاني معتقديم در دو مسابقه گذشته ايران دقت كافي نشده و حق تيم ملي فوتبال ما ضايع شده است اميدواريم آقاي بن همام با نظارت بيشتر تاكيد كنند كه داوري ها هم مانند مسابقات جوانمردانه و براساس قانون صورت گيرد.
پايان پيام

كد خبر: 478665

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 275]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن