تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای اداری

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

تور بالی نوروز 1404

سوالات لو رفته آیین نامه اصلی

کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

پی ال سی زیمنس

دکتر علی پرند فوق تخصص جراحی پلاستیک

تجهیزات و دستگاه های کلینیک زیبایی

تعمیر سرووموتور

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1850713157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آئينه‌هاي نشكن نخستين مجموعه جاسوسي هسته اي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آئينه‌هاي نشكن نخستين مجموعه جاسوسي هسته اي
نشست خبري آئينه‌هاي نشكن با حضور جواد اردكاني نويسنده و كارگردان، سعيد نيك‌پور بازيگر، دكتر مهدي كرمي مشاور كارگردان و فرشاد گل‌سفيدي تصويربردار اين مجموعه تلويزيوني همزمان با پايان اين سريال در ايرنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، جواد اردكاني كارگردان مجموعه تلويزيوني آئينه‌هاي نشكن درباره چگونگي شكل‌گيري اين سريال گفت: در سال 1383 با توجه به حساسيت‌هايي كه نسبت به موضوع هسته‌اي ايران به‌وجود آمده بود،شبكه دو سيما پيشنهادي به من داد تا در زمينه در ساخت يك مجموعه تلويزيوني با اين موضوع طرحي تهيه كرده و به آنها ارائه دهم. دكتر پورحسين مدير شبكه دو سيما هم با توجه به كار قبلي كه من با عنوان "غريبه" براي اين شبكه انجام داده بودم مسئوليت كارگرداني مجموعه تلويزيوني با موضوع هسته‌اي را به من سپردند.

اردكاني ادامه داد: براي ساخت سريال آئينه‌هاي نشكن، تحقيقات اوليه را از دو منبع اينترنت و نشرياتي كه درباره اين موضوع اخباري منتشر مي‌كردند و نيز روابط عمومي سازمان انرژي اتمي آغاز كردم و با بعضي از كارشناسان اين سازمان نيز نشست‌هايي برگزار كردم و بر اين اساس، طرحي را آماده كرده و در آبان ماه 1383 به گروه تاريخ و مناسبت‌هاي شبكه دو سيما ارائه دادم.

* تغيير تهيه كننده سريال آئينه‌هاي نشكن
كارگردان سريال آئينه‌هاي نشكن افزود: در همان ابتداي مراحل ارائه طرح، قرار شد آقاي علي‌اكبري تهيه‌كننده اين سريال باشند،اما پس از برگزاري نشست‌هاي مشترك با كارشناسان انرژي اتمي، كار متوقف شد و پس از هشت ماه وقفه دوباره كار شروع شد. البته در اين فاصله تغيير و تحولاتي در مديريت شبكه دو سيما به‌وجود آمد و سرانجام حميد آخوندي و عليرضا جلالي به عنوان تهيه‌كننده اين سريال انتخاب شدند. با حضور جلالي و آخوندي در اين سريال كار به صورت جدي‌تر دنبال و ارتباطاتي با سازمان انرژي اتمي و وزارت اطلاعات برقرار شد.

* فيلمنامه سه بار بازنويسي شد
اردكاني با اشاره به تغييرات مكرر در فيلمنامه اين سريال خاطرنشان كرد: فيلمنامه آئينه‌هاي نشكن سه بار بازنويسي شد و سرانجام به مرحله فيلمبرداري رسيد.

*فتانه يا آئينه‌هاي نشكن
كارگردان سريال "غريبه" درباره تغيير نام سريال آئينه‌هاي نشكن اظهار كرد: در فيلمنامه اوليه‌اي كه ما نوشته بوديم ، شخصيتي به نام "فتانه" وجود داشت كه اين اسم را با توجه به ابعاد شخصيتي "فتانه" و شخصيت منفي، مرموز و خيانتكار او براي سريال انتخاب كرديم. اما با توجه به تغييراتي كه در فيلمنامه بر روي شخصيت "فتانه" به‌وجود آمد و او از آن خصيصه‌هاي منفي دور شد نام شخصيت اصلي فيلم به "سيمين" تغيير پيدا كرد و سرانجام نيز با اصرار مسئولان شبكه دو سيما نام سريال از "فتانه" به "آئينه‌هاي نشكن" تغيير كرد.
وي درباره دلايل نامگذاري اين سريال به "آئينه‌هاي نشكن" گفت: "آئينه‌هاي نشكن" به شفافيت، زلالي و صميميت در نيروهاي مثبت كار اشاره مي‌كرد. از ديگر دلايل انتخاب اين نام براي سريال، استقامت و صبوري اين نيروها بود كه تمام اين تعابير مورد قبول دوستان قرار گرفت و سرانجام نام اين سريال تغيير كرد.

*تصويربرداري منحصربه‌فرد بود
اردكاني درباره نوع تصويربرداري در اين سريال گفت: يكي از ويژگي‌هاي اين سريال كه باعث مي‌شد مخاطب را به خود جلب كند؛ نوع تصويربرداري آن بود كه فرشاد گل‌سفيدي اين كار را بر عهده گرفت. گل‌سفيدي در قاب‌بندي شناور (البته به اصطلاح خودم) استاد است و اين كار به جذابيت‌هاي تصويري افزوده بود. پلان‌هاي متحرك و ميزانسن‌هاي تركيبي را خود گل‌سفيدي اجرا مي‌كرد و خودش نيز كار فوكوس‌كشي را انجام مي‌داد.

*قصد فريب تماشاچي را نداشتيم
كارگردان آئينه‌هاي نشكن درباره استفاده از وسايل امنيتي در اين سريال تصريح كرد: در هيچ جاي دنيا ابزار امنيتي را به تماشاگر نشان نمي‌دهند و علاوه بر اين نيز نمي‌خواستيم تماشاچي را هم فريب بدهيم. از نظر تصويري نيز مي‌خواستيم ابزار مورد استفاده نيروهاي امنيتي با نوع عمليات تطابق داشته باشد.
اردكاني با انتقاد از "نبود فرهنگ امنيتي در كشور"خاطرنشان كرد: در زمينه مسائل امنيتي مردم را مورد آموزش قرار نداده‌ و هيچ حساسيتي در مردم نسبت به نفوذ عوامل بيگانه ايجاد نكرده‌ايم ، به همين دليل، مردم ما زود مورد حمله قرار گرفته و از سوي عوامل اطلاعاتي بيگانه مورد دستبرد قرار مي‌گيرند. هميشه عوامل بيگانه با چهره موجه و نرم و مهربان جلو مي‌آيند و پيشنهادهاي اغواكننده اي ارائه مي‌دهند. ما در اين سريال سعي كرديم تا اين شگردها را نشان بدهيم.

*آرزويي كه محقق شد
كارگردان سريال آئينه‌هاي نشكن درباره مدت زمان ساخت اين سريال اظهار داشت: كار ساخت اين مجموعه تلويزيوني از ‎ 15شهريور ‎ 1386 آغاز شد و تا ‎ 22خرداد سال جاري ادامه يافت.
وي با اشاره به اينكه لوكيشن‌هاي اين سريال در تهران، اصفهان، كرج، لواسان و بخشي نيز در دبي انجام شد، افزود: تصويربرداري لوكيشن‌هاي ايران آئينه‌هاي نشكن در روز 28 اسفند سال گذشته به پايان رسيد و با شروع سال ‎ 1387براي تصويربرداري لوكيشن‌هاي خارجي اين مجموعه به دبي رفتيم.
اردكاني درباره تصويربرداري بخش‌هايي از اين مجموعه تلويزيوني در اصفهان گفت: ما براي اين كار به سايت يو سي اف اصفهان رفتيم و با همكاري ويژه مسئولان اين سايت و نيز سازمان انرژي اتمي ايران، موفق به تصويربرداري صحنه‌هايي از اين سريال در آنجا شديم.
وي خاطرنشان كرد: در اين سريال بايد فضاي تاسيسات اتمي را به مخاطب نمايش مي‌داديم تا ارتباط بهتري با فيلم برقرار مي‌كرد. به همين منظور سايت يو سي اف اصفهان را براي تصويربرداري بخش‌هايي از اين مجموعه انتخاب كرديم.
كارگردان فيلم سينمايي "به كبودي ياس" تاكيد كرد: كار كردن در سايت يو سي ‌اف اصفهان، يك آرزو براي من بود كه با ساخت اين سريال اين آرزو نيز محقق شد.
نويسنده و كارگردان فيلم سينمايي "سبيل مردونه" تصريح كرد: چنانچه نمي‌توانستيم ادامه سريال را در سايت هسته‌اي اصفهان بسازيم با توجه به اينكه فضاي مشابهي نيز در اختيار نداشتيم، شيرازه كار ما از هم مي‌پاشيد.

*ناچار بوديم به خارج كشور برويم
اردكاني در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه چرا براي تصويربرداري بخش‌هايي از سريال به خارج از كشور رفتيد و آيا نمي‌شد تصويربرداري را در داخل كشور انجام داد، گفت: اينكه تصويربرداري را در داخل كشور و يا خارج كشور انجام دهيم به قصه فيلم مربوط مي‌شود. اما در لوكيشن‌هايي كه مي‌شود از داخل كشور استفاده كرد، بايد اين كار صورت گيرد. در بخش‌هايي از سريال كه مربوط به بيمارستان بود چنانچه تصويربرداري را در خارج كشور انجام مي‌داديم از ما انرژي كمتري مي‌گرفت؛ چرا كه هماهنگي‌هاي مربوط به تصويربرداري در داخل كشور وقت‌گير است. البته اين را هم بگويم كه اگر تصويربرداري را در داخل كشور برگزار كنيم هم هزينه كمتري دارد و هم كيفيت كار بهتر خواهد شد.

*سينماي ما از نظر صحنه فقير است
اردكاني با انتقاد از كمبود برخي عوامل در سينماي ايران افزود: تا آنجايي كه امكان دارد بايد اتفاق را به محل واقعي خود ببريم؛ اما به اين موضوع هم دقت كنيد كه سينماي ما از نظر "صحنه" فقير است و نبايد آن را بيشتر از اين فقيرتر كرد.
وي همچنين پيشنهاد انتقال تصويربرداري لوكيشن‌هاي خارج كشور به داخل كشور را يك پيشنهاد "تهيه‌كننده پسند" خواند.
كارگردان سريال آئينه‌هاي نشكن در اين نشست سه ساعته، تصنعي بودن بازي برخي بازيگران را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: يك بخش تصنعي بودن نقش‌ها در اين سريال، سختي كار بود و يك بخش هم به محدوديت‌هاي عمومي مربوط مي‌شد كه با آن روبه‌رو بوديم. همين امر باعث شد تا سراغ برخي پلان‌ها نيز نرويم.
جواد اردكاني درباره اينكه چرا در برخي صحنه‌هاي اكشن اين مجموعه تلويزيوني، بازي‌هاي تصنعي ديده مي‌شد نيز گفت: نكته‌اي كه من در اين سريال به آن باور داشتم و سعي مي‌كردم آن را رعايت كنم، اين بود كه به فراخور صحنه دچار تغيير ژانر نشويم.
وي ادامه داد: درگيري در يك فيلم حادثه‌اي با درگيري در يك فيلم خانوادگي بايد فرق داشته باشد. در اين سريال، تمام صحنه‌هايي را كه استعداد حادثه‌اي شدن داشتند در سقف ژانر اين مجموعه نگاه داشتيم،اما نسبت به آنچه كه در اين سريال بايد اتفاق مي‌افتاد و نيفتاده است قصد توجيه ندارم.

* در انتخاب بازيگر خارجي مشكل داشتيم
اردكاني درباره انتخاب بازيگران نقش هاي خارجي سريال جاسوسي آئينه‌هاي نشكن اظهار داشت: در بحث انتخاب بازيگر در دبي مشكل داشتيم. اين كشور در سينما و بازيگر كمبود شديدي دارد تا از آنها بتوان استفاده كرد و از آنجايي كه ما مي‌خواستيم در اين سريال از چهره‌هاي عربي يا ايراني استفاده نكنيم و با استفاده از بازيگران غربي، چهره يك سازمان جاسوسي را به خوبي نمايش بدهيم با اين مشكل روبرو شديم.
وي افزود: انتخاب بازيگران در دوبي مشكل بود و سختي‌هاي زيادي داشت.

*هم تبليغ نامناسب بود و هم پخش
كارگردان سريال سه‌شنبه‌ شب‌هاي شبكه دوم سيما در ادامه اين نشست خبري به انتقاد از زمان و تبليغ نامناسب آئينه‌هاي نشكن پرداخت و اظهار داشت : پخش نامنظم و تبليغ نامناسب اين مجموعه تلويزيوني در جذب مخاطب سريال بسيار مؤثر بود كه ناهماهنگي در اين زمينه به ما لطمه زيادي زد.
اردكاني ادامه داد: كارهايي اينچنيني از يك جهت جذاب هستند و از جهت ديگر چون به مباحث سياسي حاكميت مي‌پردازند خنثي هستند و اين مسأله باعث مي‌شود كسي نسبت به آنها موضع‌گيري نكند.

*رسانه‌هاي خارجي نسبت به سريال حساس بودند
اردكاني در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران فرهنگي ايرنا به موضع‌گيري‌هاي رسانه‌هاي خارجي در برابر اين سريال اشاره كرد و گفت: درست دو روز پس از آغاز تصويربرداري سريال در روز 17 شهريور 1386 روزنامه "ال‌ موندو" چاپ مادريد در مطلبي با عنوان "ايران براي جلب حمايت از برنامه اتمي خود سريال‌هاي تلويزيوني توليد مي‌كند" نوشت: «ضبط سريال فتانه در خدمت به سياست‌هاي دولتي است. فيلمنامه تخيلي اين سريال، تغيير واقعيت به نفع آنها و ديالوگ هنرپيشگان براي متقاعد ساختن ايراني‌ها است كه برنامه انرژي هسته‌اي آنها سودمند است.»
كارگردان سريال آئينه‌هاي نشكن ادامه داد: حساسيت رسانه‌هاي خارجي به همين‌جا ختم نمي‌شد. حتي گروهي از يك خبرگزاري ژاپني به سر صحنه تصويربرداري ما آمدند و از صبح تا شب پيش ما بودند.
وي افزود: پيش از اينكه آنها از من سئوالي كنند از آنها پرسيدم چرا از ميان اين همه فيلم و سريال كه در ايران ساخته مي‌شود به سراغ ما آمده‌ايد كه آنها در پاسخ گفتند: سريال شما براي مخاطب ما موضوع اول و با اهميتي است و آنها نيز از من پرسيدند كه چرا به انرژي هسته‌اي در اين سريال پرداخته شده است كه در پاسخ گفتم به همان دليلي كه اين موضوع براي شما جذاب است براي ما هم پرداختن به آن جذاب است.

*اعتقادي به نقش مثبت و منفي ندارم
در ادامه نشست خبري سريال آئينه‌هاي نشكن، سعيد نيك‌پور بازيگر اين سريال پاسخگوي سوالات خبرنگاران ايرنا بود.
بازيگر نقش "محب"در پاسخ به اين سئوال كه شما در فيلم‌هاي متعدد در نقش مثبت و در ژانر تاريخي بازي كرده‌ايد؛ ولي چه شد كه در اين سريال نقش منفي را پذيرفتيد، گفت: همه بازيگران دوست دارند در نقش مثبت بازي كنند اما اين سرنوشت آنها است كه در چه مسيري حركت مي‌كنند. سرنوشت من نيز اين بوده كه در 40 سال گذشته نقش مثبت را بازي كنم و بعد از يك دوره طولاني اين نخستين بار بود كه در يك سريال، به قول شما در نقش منفي بازي كردم؛ در حالي كه من اعتقادي به نقش مثبت و منفي ندارم.
بازيگر نقش "اميركبير" درباره نوع برخورد مردم با وي در زمان پخش سريال آئينه‌هاي نشكن اظهار داشت: برخورد مردم با من برخوردي خاص بود و تمام افرادي كه مرا مي‌ديدند، به ايفاي نقش من در اين سريال اعتراض مي‌كردند و مي‌گفتند كه چرا نقش منفي بازي كرده‌ام. در سفري كه به مشهد داشتم نيز برخي مردم مي‌گفتند چرا نقش منفي را پذيرفته‌ام. آنها مي گفتند كه در هنگام پخش سريال فقط حرص مي‌خوردند و عصباني مي‌شدند.
نيك‌پور ادامه داد: اينها در حالي است كه من دوست دارم نقش‌هاي متفاوتي بازي كنم ؛ بازيگر نبايد نقش منفي را بدون انگيزه انتخاب كند. آدمي هم كه در آئينه‌هاي نشكن وجود دارد هويت داشت و كارهايش را از روي انگيزه انجام مي‌داد.

*از سال 1346 وارد عرصه بازيگري شدم
نيك‌پور درباره زمان شروع فعاليتش در بازيگري به صورت حرفه‌اي گفت: نخستين كار من بازيگري در نقش"همون" در نمايشنامه "آنتيگونه" اثر "ژان آنوي" بود كه اين نقش را در سال 1346 و در سن 21 سالگي اجرا كردم. نقش مقابل من در آنتيگونه را ثريا قاسمي اجرا مي‌كرد و پدر من در اين تئاتر محمدعلي كشاورز بود كه در نقش "كئون" ايفاي نقش مي‌كرد.
بازيگر نقش "دهخدا" در ادامه نشست با خبرنگاران فرهنگي ايرنا از آرزويش سخن گفت: من در دوره دبيرستان تمام آثار شكسپير را خوانده‌ام. آرزوي من بازي در نقش هاملت است كه تاكنون به آن نرسيده‌ام؛ چراكه هاملت فردي 30 ساله است اما همچنان مايل به بازي در نقش هاملت هستم.

*آئينه‌هاي نشكن يك پروژه ملي بود
بازيگر نقش "محب" با اشاره به دلايل انتخاب نقش منفي در سريال آئينه‌هاي نشكن تاكيد كرد: اين سريال، يك متن جذاب جاسوسي سياسي بود و در اين ژانر تاكنون كسي با اين موضوع سريال نساخته بود. همه هم معتقد بودند كه اين كار يك پروژه ملي است. نقشي هم كه من بازي كردم نقشي نبود كه هر كس به عنوان آدم منفي بيايد آن را بازي كند. اما زماني كه چهره من بر روي صفحه تلويزيون ظاهر شد؛ همگان فكر مي‌كردند كه من بايد نقش مثبت فيلم باشم. اما پس از پخش هفت هشت قسمت از سريال، همه متوجه شدند كه من آدم بد فيلم هستم.

*صحنه‌هاي سريال شبيه به يكديگر نبود
فرشاد گل‌سفيدي تصويربردار اين سريال نيز گفت: قبل از اينكه كار تصويربرداري سريال شروع شود؛ طرحي از فيلمنامه گرفته و خواندم. در كنار آن، چند فيلم جاسوسي نيز تماشا كردم و براي نخستين در اين سريال از وسيله‌اي به نام "پروجيب ليبك" در تصويربرداري استفاده كردم كه حركت‌هاي افقي و عمودي و چرخشي دوربين را تسهيل مي‌كرد و به همين دليل توانستيم صحنه‌هاي خوبي را به تصوير بكشيم.
تصويربردار سريال آئينه‌هاي نشكن ادامه داد: در تمام مدت تصويربرداري سعي كردم دوربين را ثابت نگذارم. به عنوان نمونه در سكانس مربوط به اتاق سيمين كه 40 سكانس بود، هيچ يك از تصاوير شبيه به ديگري نبود و اين به خاطر وسيله‌اي بود كه ما از آن استفاده كرديم. گل‌سفيدي افزود: نورپردازي اين سريال هم سكانس به سكانس انجام شد.

*حواشي ساخت سريال زياد بود
بخش ديگري از اين نشست خبري مربوط به صحبت‌هاي دكتر مهدي كرمي مشاور مجموعه تلويزيوني آئينه‌هاي نشكن و از كارشناسان سازمان انرژي اتمي بود.
كرمي گفت: سازمان انرژي اتمي بسيار تمايل داشت تا مجموعه دستاوردهاي خود را در قالب يك مجموعه تلويزيوني نمايش دهد. البته در هنگام اجرا متوجه شديم تمام دستاوردها را به دليل فشارهاي حواشي كار بخصوص فشارهاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي نمي‌توانيم به مردم منتقل كنيم.
اين كارشناس مسائل هسته‌اي ادامه داد: شما در هيچ جاي دنيا نمي‌توانيد تصوير مستقيمي از تاسيسات اتمي ببينيد؛ در حالي كه نقاط جدي و حساس تاسيسات هسته‌اي نشان داده نمي‌شود.
مشاور كارگردان آئينه‌هاي نشكن در ادامه صحبت‌هاي خود از موافقت رئيس سازمان انرژي اتمي از تصويربرداري لوكيشن‌هاي مربوط به اين سريال در سايت يو سي اف اصفهان خبر داد و گفت: داستان خوب، ديالوگ‌هاي خوب، بازي‌هاي خوب بازيگران و حضور واقعي در محيط هسته‌اي همه باعث شد تا به جذابيت داستان كمك شود.

*جنبه آموزشي سريال را حفظ كرديم
كرمي به پرهيز از شعارزدگي در اين سريال اشاره كرد و اظهار داشت: درباره توانايي‌هايمان در اين سريال غلو نكرديم و به همين دليل ابزاري كه در دست نيروهاي ايراني قرار داشت با توجه به بضاعت داخل كشور نمايش داده شد. همچنين سعي كرديم تا از همين طريق، روش‌هاي نفوذ عوامل بيگانه به داخل كشور و لو رفتن اطلاعات خصوصي افراد را نشان دهيم. در قسمتي از سريال هم نشان داديم كه سيمين در يك چت اينترنتي با دوستش در كانادا مورد سوء استفاده عوامل بيگانه قرار گرفت.

نشست پرسش و پاسخ خبرنگاران فرهنگي ايرنا با عوامل سريال آئينه‌هاي نشكن پس از سه ساعت به پايان رسيد.
مجموعه تلويزيوني آئينه‌هاي نشكن به سفارش شبكه دو سيماي جمهوري اسلامي ايران و به كارگرداني جواد اردكاني سه‌شنبه‌شب‌ها از اين شبكه پخش مي‌شد كه مورد توجه مخاطبان نيز قرار گرفته بود. اين سريال به موضوع هسته‌اي ايران و نفوذ برخي عوامل بيگانه براي آلوده نشان دادن تاسيسات هسته‌اي كشورمان در هنگام بازديد بازرسان آژانس بين‌المللي انرژي اتمي مي‌پرداخت.

نظرات كاربران:

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن