تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز به كار شعبه ويژه رسيدگي به جنايات اسراييل


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: آغاز به كار شعبه ويژه رسيدگي به جنايات اسراييل
قاضي مرتضوي از تشكيل شعبه ويژه‌اي براي رسيدگي به جنايات رژيم صهيونيستي خبر داد و گفت:در اين شعبه سفير فلسطين و تعدادي از قربانيان اين جنايت و اهالي فلسطين اعلام جرم كرده‌اند.


به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا قاضي مرتضوي در مراسم ارايه شكواييه تشكل‌هاي دانشجويي نسبت به جرم سران رژيم صهيونيستي با بيان اين مطلب كه دادسراي تهران منزل دوم شما است گفت: من به دانشجويان تبريك مي گويم كه در تمام كارهاي مهم و آرماني پيش قدم هستيد.

وي با اشاره به شكواييه تشكل‌هاي دانشجويي كه تقديم دادسراي تهران شد گفت :ما اين شكواييه را به فال نيك مي گيريم و حتماً از محتواي آن استفاده مي كنيم و لازم است در اين جلسه تاكيد كرده و اطمينان لازم را به شما بدهم كه با توجه به ماده 146 و 147 كنوانسيون ژنو مصوبه 1949 دادگاه‌هاي داخلي و مراجع قضايي داخلي كشورهايي را كه كنوانسيون را امضا كرده اند ، صلاحيت رسيدگي به جنايات جنگي و نسل كشي را دارند.

دادستان تهران تصريح كرد: با توجه به اين كنوانسيون ما مي توانيم جنايات جنگي را رسيدگي و پيگيري كنيم وشعبه ويژه اي را براي رسيدگي به شكايات سران رژيم صهيونيستي اختصاص دهيم.

وي ادامه داد: شعبه ويژه اي براي رسيدگي به جنايت رژيم صهيونيستي راه اندازي شده كه در اين شعبه سفير فلسطين و تعدادي از قربانيان اين جنايت و اهالي فلسطين اعلام جرم كرده اند.

قاضي مرتضوي اضافه كرد: در نهايت بيش از صد نفر از جناياتكاران رژيم صهيونيستي شناسايي شده اند كه عاملان جنايت و اقدامات جنايتكارانه آنان تبيين شده است.

وي تصريح كرد: استنادات ما مصاحبه هايي است كه خود اين افراد داشته اند و به جنايات خود اقرار كرده اند.

وي با اشاره به در خواست جلب 25 نفر از جنايتكاران به پليس بين المللي گفت: بنابه گفته سازمان رسمي اينترپل كه امروز در سايت ها منتشر شده جلب اين 25 نفر در دستور كاري سازمان اينترپل قرار گرفته است كه نوع جنايات و دلايل جنايات همه تحويل سازمان اينترپل شده است.

وي ادامه داد: ما در صدد هستيم پرونده كيفري ساير جنايتكاران را هم آماده كنيم.

مرتضوي تاكيد كرد:ما به اين مساله بسنده نمي كنيم و تصميم قاطع داريم از تمام ظرفيت هاي جهاني براي تعقيب جنايتكاران استفاده كنيم.

وي در ادامه از برپايي اجلاس بين المللي در تاريخ اول و دوم ارديبهشت ماه سال 88 با حضور تمام دادستان هاي كل كشورهاي اسلامي، مقامات عالي رتبه قضايي كشورهاي اسلامي و حقوقدانان بين المللي خبر داد و گفت:دراين اجلاس درباره جنايات رژيم صهيونيستي بحث و بررسي خواهد شد.

شايان ذكر است درخواست جلب 25 نفر از جنايتكاران صهيونيستي توسط دادستان تهران تحويل پليس بين المللي شده بود كه اين درخواست با تشريفات اداري و بين المللي لازم در دستور كار سازمان بين المللي پليس جنايي قرارگرفته است.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن