تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812124656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دشمنان سعي دارند ذهنيت جوانان را در مورد مهدويت منفي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دشمنان سعي دارند ذهنيت جوانان را در مورد مهدويت منفي كنند
نماينده مقام معظم رهبري در اتريش با اشاره به اينكه هشتاد درصد ذهن بشر را رسانه‌هاي تصويري تسخير كرده‌ است گفت : دشمنان به نكته مهم مهدويت در جامعه پي برده‌اند و براي وارونه جا انداختن امام زمان (عج) در ذهن جوانان بسيار فعال هستند و سعي دارند ذهنيت بشر را در مورد امام زمان (عج) منفي كنند.


به گزارش خبرنگار برنا از گيلان، حجت‌الاسلام والمسلمين رضا رمضاني شب گذشته در همايش مهدويت در مجتمع خاتم ‌الانبيا (ص) رشت اظهار داشت: تمام حركت‌هاي انبيا و اوصياي الهي در مهدي (عج) خلاصه شده و انتظار باوري است كه در عمل بارور مي‌شود و اين در تمام كتاب‌هاي آسماني وعده داده شده است كه صالحان حكومت جهاني را بر عهده مي‌گيرند.

وي با اشاره به جريان جهاني‌سازي افزود: سه دهه است كه جريان جهاني شدن و جهاني‌سازي در دنيا مطرح شده و بسياري به دنبال اين هستند كه جهاني شوند تنها ديني كه چهارده قرن است مسئله جهاني‌سازي را مطرح كرد، اسلام بود كه براي بحران‌زدايي در جهان راهكار دارد.

نماينده مقام معظم رهبري در كشور اتريش تصريح كرد: براي عبور و حل بحران بايد برنامه داشته باشيم و رسانه‌ها وظيفه دارند در زمينه فرهنگ‌سازي ديني فعال باشند اگر مي‌خواهيم فرهنگ واحد كه برخاسته از فطرت بشر است را داشته باشيم نياز به اصول مشترك دارد.

وي با بيان اينكه سرپرستي جامعه بخشي از مسئوليت امام است، بيان كرد: حفاظت و پاسداري از دين و تربيت نفوس بشري از ديگر وظايف امام است.

به گفته رمضاني در حال حاضر نه تنها فقر مادي بلكه فقر اعتقادي و فكري نيز در جهان حاكم است.

رئيس موسسه امام علي (ع) وين در اتريش با بيان اينكه به واسطه ناهنجاري‌هاي موجود بايد به سمت جهاني شدن برويم، تاكيد كرد: آنچه كه بايد دنبال كرد جامعه مهدويت است زيرا آن حركت عظيمي كه در نهايت جهان بشريت را فرا مي‌گيرد اين نوع نگرش و تفكر بوده و عدالت و آزادي را به ارمغان مي‌آورد.

وي با اشاره به عملياتي كردن ظهور حضرت مهدي (عج) بيان داشت: دستورهاي آن حضرت مشخص است و فقط ديدن ايشان وظيفه اصلي يك منتظر نيست بلكه مسئوليتي كه رهبران ديني بر عهده ما گذاشتند بايد بتوانيم انجام دهيم.

رمضاني خودسازي را آماده شدن براي انتظار عنوان كرد و گفت: بايد جايگاه خود را بشناسيم كه اگر صالح شديم آن موقع مي‌توانيم مصلح شويم.

نماينده مقام معظم رهبري در اتريش با بيان اينكه تنها با دعاي ندبه خواندن زمينه ظهور فراهم نمي‌شود، تصريح كرد: بايد براي كارها برنامه داشت دشمن بيدار بوده و به شدت فعاليت مي‌كند كه نتيجه آن جريان باطل‌گرايي توسط مسلمانان در جهان است.

وي وظيفه منتظران مهدي موعود (عج) را شناخت جامع و دقيق نسبت به امام در رهبري جامع دانست و اظهار داشت: تهذيب نفس شناخت را به دنبال مي‌آورد و براي انسان توليد معرفت مي‌كند معرفت به دنبال خود محبت مي‌آورد و همه محبت‌ها به ذات خداوند منتهي مي‌شود.

نماينده مقام معظم رهبري در اتريش ولايت‌پذيري را امري ماندگار توصيف كرد و گفت: بعد از پيامبر (ص) نبوت و وحي قطع شد و آنچه كه نبوت و امامت را به هم وصل مي‌كند بحث ولايت است.

وي به روز بودن ولايت‌پذيري را سبب مصون و محفوظ ماندن جامعه اعلام كرد و بيان داشت: اين ولايت پذيري در مسير ولايت الله است.

رمضاني با بيان اينكه كسي كه ولايت پيامبر (ص) و امام (عج) را بپذيرد در حقيقت ولايت الله را پذيرفته است، افزود: اگر ولايت امام در جامعه بشري پذيرفته مي‌شد ظهور امام عصر(عج) خيلي زودتر صورت مي‌گرفت.

وي آمادگي و شجاعت را بر گرفته از عبوديت و بندگي دانست و اظهار داشت: بحث جهاد فرهنگي بايد در جامعه جدي گرفته مي‌شود.

رمضاني تصريح كرد: دشمن به شكل‌هاي مختلف عمل مي‌كند و اكنون استعمار فرا نو وارد عرصه شده كه اين استعمار فقط فريب است و در عصر استعمار فرا نو بايد ببينيم چقدر توطئه‌هاي دشمن را شناسايي كرده‌ايم و متوليان فرهنگي بايد به روز در مقابل هجمه‌هاي دشمن عمل كنند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//133 - 133 - 73//www.BornaNews.ir

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن