تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813228877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شير يارانه‌اي به مهدهاي كودك رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: شير يارانه‌اي به مهدهاي كودك رسيد
رييس كميته شير مدارس آموزش و پرورش شهر تهران از توزيع شير يارانه‌اي در مهدهاي كودك تا ۲۰ دي ماه جاري خبرداد.

ولي خاني در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: توزيع شير در مهدهاي كودك شهر تهران آغاز شده و تا ۲۰ دي ماه تمامي مهدها شير يارانه‌اي را دريافت مي‌كنند.

وي افزود: در مرحله اول توزيع شير براي هر كودك ۱۰ عدد شير در نظر گرفته شده و همه نوبت‌هاي شير بر اساس برنامه اعلام شده در مهدهاي كودك توزيع مي‌شود.

به گزارش ايسنا، پيش از اين سيدعلي يزديخواه ـ رييس سازمان آموزش‌وپرورش شهر تهران، گفت: براساس تصميم كميته شير مدارس شهر تهران در سال تحصيلي جاري ۷۶۰ هزار دانش‌آموز اعم از دختر و پسر در مقطع ابتدايي وراهنمايي و همچنين نوآموزان مهدهاي كودك و پيش دبستاني‌ها كه تحت پوشش سازمان بهزيستي و آموزش و پرورش هستند از شير يارانه‌اي برخوردار مي‌شوند.

وي عنوان كرد: بر اساس برنامه شير مدارس، هر دانش‌آموز۷۰ نوبت و در هر نوبت ۲۰۰ سي‌سي شير پاستوريزه يا استريليزه دريافت مي‌كند و به طور ميانگين در طول سال هر دانش‌آموزي ۱۴ كيلوگرم شير دريافت مي‌كند.

وي تاكيد كرد: تاثيرات مثبت مصرف شير در بين كودكان دانش‌آموزان در شهرهاي بزرگ از جمله كلان شهري مثل تهران كه در برخي از ايام سال با آلودگي‌هايي مواجه است و ميزان سرب هوا در آن با ارقام متفاوت عنوان مي‌شود نيازمند تامين سلامت دانش‌آموزان است كه اين طرح مي‌تواند يكي از طرح‌هاي خوب در جهت بهبود سلامت دانش‌آموزان باشد.

به گزارش ايسنا و طبق گفته مسوولين آموزش و پرورش شهر تهران و با همكاري موسسه استاندارد و وزارت بهداشت همواره كيفيت و سلامت شيرهاي مدارس را از طريق آزمايشگاه‌ها كنترل و رصد مي‌كند تا عاري از هرگونه آلودگي و ميكروبي باشد.

يکشنبه|ا|11|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن