تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون برنامه ريزي فرماندار ي شهرستان پاكدشت: اشتغال وسرمايه گذاري مهمترين ركن اساسي توسعه درهر كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: معاون برنامه ريزي فرماندار ي شهرستان پاكدشت: اشتغال وسرمايه گذاري مهمترين ركن اساسي توسعه درهر كشور است
پاكدشت - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: معاون برنامه ريزي فرماندار پاكدشت بابيان اينكه اشتغال و سرمايه‌گذاري مهمترين ركن اساسي توسعه در هر كشور است گفت: دولت در سالجاري تمام تلاش خود را معطوف به ايجاد اشتغال پايدار در كشور كرده است.
امامي در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري اين شهرستان كه در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، در سخناني ضمن تسليت ايام محرم وشهادت سيدالشهدا(ع) اظهارداشت: استكبار جهاني در 32 سال گذشته با روش‌هاي مختلف از جمله جنگ تحميلي و جنگ نرم براي ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي وارد شد و امروز نيز با حربه تحريم و جنگ اقتصادي وارد ميدان شده است.
وي با تاكيد بر تلاش براي فراهم كردن رفاه و آسايش مردم، ايمان، اعتقاد، باورداشتن و گسترش روحيه جهادي را از الزامات جهاد اقتصادي دانست و افزود: بايد اين باور داشته باشيم كه نياز امروز جامعه ما كار و تلاش بوده از اين رو مديران ادرات ايمان، اعتقاد و باور به جهاد اقتصادي و تلاش در اين زمينه را داشته باشند.
اين مسوول تصريح كرد: پتانسيل لازم براي ايجاد تعداد21هزار شغل در شهرستان وجود دارد و با آماده سازي بسته‌هاي مختلف در بخش‌هاي گوناگون و طراحي طرح هاي لازم براي ايجاد اشتغال ، مي توان به اين هدف دست يافت.
امامي ادامه داد: ‌براي رفع موانع از راه سرمايه گذاران بخش هاي مختلف ، بايد عزم عمومي ايجاد شود و شناسايي موانع و مهيا سازي سازوكار هاي لازم، سرمايه گذاري از سوي افراد را آسانتر كنيم و قطعا با كاهش مشكلات سرمايه گذاري، ايجاد اشتغال در شهرستان نيز رونق بيشتري خواهد گرفت.
وي با بيان اينكه خوشبختانه عزم راسخ براي ايجاد اشتغال در مناطق مختلف كشور در دولت وجود دارد، ابراز داشت: بايد بررسي كرد و ابزار هاي لازم را مهيا كرد تا تكليفي كه بر عهده ادارات و نهادهاي مختلف در خصوص ايجاد اشتغال گذاشته شده است ، به صورت صحيح و كامل اجرا شود.
معاون برنامه ريزي فرماندار پاكدشت از نحوه همكاري بعضي از دستگاههاي اجرايي جهت درج اطلاعات در سامانه رصد گلايه نمود و با تعيين يك بازه زماني از مديران خواست تا نسبت به به روزرساني اطلاعات در سامانه مذكور روند منسجم تري را پيش بگيرند و در صورت مواجه با مشكل، دبيرخانه كارگروه اشتغال را جهت حل و فصل و پيگيري مطلع نمايند.
وي ملاك ارزيابي فعاليت دستگاههاي اجرايي در اين زمينه را سامانه رصد معرفي نمود. گفتني است در ادامه دستگاههاي اجرايي نسيت به اقدامات انجام شده در بحث اشتغال گزارشي ارائه نمودند و در پايان از ادارات فني و حرفه اي، بهزيستي، فرهنگ و ارشاد اسلامي و مسكن و شهرسازي بخاطر جذب سهم تعهدي خود در بحث اشتغال تقدير و تشكر گرديد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن