تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816740497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سريال زندگي اولين سفير پيامبر به مدينه ساخته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سريال زندگي اولين سفير پيامبر به مدينه ساخته مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير شبكه جهاني سحر از ساخت مجموعه تلويزيوني اولين سفير پيامبر به مدينه در قالب 13 قسمت خبر داد.


به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مرتضي شمسي مدير شبكه جهاني سحر در نشست خبري كه امروز با حضور شيدا اسلامي‌مهر مدير روابط عمومي اين شبكه و نمايندگان رسانه‌هاي جمعي برگزار شد به تشريح عملكرد اين شبكه در سال گذشته و برنامه‌هاي آتي آن در سال آينده پرداخت.
شيدا اسلامي‌مهر در ابتداي اين مراسم به ارايه گزارشي از عملكرد شبكه جهاني سحر پرداخت و پس از آن مرتضي شمسي گفت: سال گذشته برخي از برنامه‌هايي كه در شبكه جهاني سحر توليد شده بودند مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفتند كه از جمله آنها مي‌توان به انيميشن كودك و اشغالگر اشاره كرد كاري ديگري نيز به نام شكار روباه داريم كه به تازگي به پايان رسيده و موضوع آن درباره انرژي اتمي و تلاش اسرائيل جهت حذف دانشمندان ايراني است كه در قسمت مروري بر آثار ايران به جشنواره فجر راه پيدا كرد.
وي با بيان اينكه شبكه آذري ما در حوزه جمهوري آذربايجان تأثيرگذاري بالايي دارد اظهار داشت: ما در سال گذشته سيماي معارفي با نام سيماي معارفي به زبان انگليسي راه‌اندازي كرديم كه به معرفي دين اسلام و مذهب شيعه مي‌پردازد و از موفقيت خوبي در ميان مخاطبان خود برخوردار است. اين شبكه جزو شبكه‌هاي معدودي است كه ترويج مذهب شيعه را در دستور كار خود قرار دارد.
مدير شبكه جهاني سحر اظهار داشت: در حوزه كردي نيز مخاطبان بسياري به دست آورده‌ايم و شبكه ما در برخي از شهرها 58 درصد از مخاطبان را به خود اختصاص داده است. در حوزه بوسني نيز همين اتفاق افتاد حتي ميزان توجه و علاقه مردم به شبكه سحر از برخي‌ شبكه‌هاي داخلي كرد زبان نيز بيشتر است.
شمسي با بيان اينكه در سال گذشته 5 تله‌ فيلم نيز در دستور كار شبكه سحر بوده است عنوان داشت: فيلم‌هاي تلويزيوني قناري، صفر مرزي، سفر به باكو، راز و روز هفتم از جمله اين فيلم‌هاست كه روز هفتم به دليل قابليت‌هاي ويژه‌اي كه دارد در جشنواره فيلم فجر سال آينده ارائه خواهد شد.
وي درباره سريال مولانا كه قرار بود امسال در شبكه سحر كليد بخورد نيز گفت: اين سريال توسط شهرام اسدي مراحل نگارش خود را مي‌گذارند و تا به حال نيز 7 قسمت از آن آماده شده است اما ما به دليل كمبود بودجه و اعتبار نتوانستيم آنرا كليد بزنيم البته قول‌هايي به ما داده شده است كه اين سريال در سال آينده به مرحله ساخت برسد.
مدير شبكه جهاني سحر درباره ويژه برنامه نوروزي اين شبكه نيز گفت:‌ همزمان با تحويل سال برنامه آذري از شبكه سحر به روي آنتن خواهد رفت و چون نوروز جزو فرهنگ‌هاي مشترك اين منطقه محسوب مي‌شود ما هم برنامه تحويل سال را در سيماي آذري خواهيم داشت و بقيه شبكه‌ها نيز در 13 روز نوروز برنامه‌هاي ويژه‌ايي مختص نوروز خواهند داشت.
شمسي با بيان اينكه اين شبكه روزهاي آغازين ديجيتالي شدن خود را سپري مي‌كند اظهار داشت: ساخت انيميشن 22 روز غزه نيز در دستور كار قرار گرفته كه با استفاده از فرمت مجموعه انيميشن كودك و اشغالگر ساخته خواهد شد كه يك فيلم سينمايي است و در قالب كميك موضوع دفاع كودكان از سرزمين خود را نشان مي‌دهد در حال حاضر مرحله نگارش فيلم‌نامه آن توسط كوروش برزگر سپري مي‌شود و سال آينده در 100 دقيقه توليد شده و در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.
وي درباره فروش محصولات شبكه جهاني سحر به ساير كشورها نيز گفت: فروش محصولات كاملاً به سازندگان اثر مربوط است مثلاً انيميشن كودك و اشغالگر در بازار جشنواره فجر موفق بود و فروش خوبي داشته و حتي قسمت‌هاي بعدي آن نيز در قالب 1000 عدد به فروش رسيده است اما نكته مهمي كه در ساخت چنين انيميشن‌هايي از اهميت بالايي برخوردار است اين است كه در كشورهاي خارجي چنين انيميشن‌هايي با مكمل‌هاي خود در فروشگاهها به فروش مي‌رسند و همراه با انيميشن بازي‌هاي رايانه‌اي و تي‌شرت‌هاي آن نيز به بازار مي‌آيند تا كودكان را جذب كنند كه ما چنين چيزي تا به حال در ايران نداشته‌ايم البته براي انيميشن كودك و اشغالگر در حال مذاكره با شركتي هستيم كه در گام دوم بازي كودك و اشغالگر را هم تا پايان سال آينده وارد بازار كنيم. البته انيميشن كودك و اشغالگر بزودي در بازار ويديويي كشور نيز به فروش خواهد رسيد.
شمسي با بيان اينكه ما در بحث دوبله آذري و كردي حرف اول را در منطقه مي‌زنيم تصريح كرد: هنوز بازار دوبله‌هاي فارسي در اختيار شبكه سحر است همين مسئله هم كمك كرده است كه وقتي سريالي در اين شبكه دوبله مي‌شود مخاطبان خود را پيدا كند. ما چند سريال مانند اغما، روشن‌تر از خاموشي، يك مشت پر عقاب و يوسف پيامبر را در مرحله دوبله داريم كه به زبان اردو نيز دوبله خواهند شد. كار دوبله به زبان فرانسه نيز به تازگي آغاز شده و اميدواريم در سال آينده به نقطه قابل قبولي برسد.
مدير جهاني شبكه سحر در ادامه گفت: ما ضرورت راه‌اندازي سيماي مستقل آذري و كردي به صورت 24 ساعته را اعلام كرده‌ايم الان در همه زبان‌ها بيشتر از 20 شبكه در دنيا به صورت 24 ساعته برنامه پخش مي‌كنند اما همين 4 الي 5 ساعت برنامه را داريم كه قدرت رقابت ما را كم مي‌كند. بسياري از اين شبكه‌ها معاند ما هستند و مخاطبانشان را هم مردم داخل كشور قرار دادند البته اين ضرورت براي زبان‌هاي دري و تاجيكي نيز احساس مي‌شود و هر روز كه به تأخير مي‌افتد لطمه‌اي بر جمهوري اسلامي وارد مي‌كند.
وي با بيان اينكه هنوز نمي‌دانيم بودجه سال آينده افزايش خواهد داشت يا خير و در بهترين شرايط در جايگاه فعلي خود در جا مي‌زنيم اظهار داشت: توليد مجموعه انيميشن آخرين فرستاد در 500 دقيقه در دستور كار ماست كه در فرآيندي 2 ساله به پايان خواهد رسيد و اولين 10 دقيقه آن ارديبهشت ماه سال آينده در شهر بروجردي رونمايي خواهد شد ضمن اينكه توليد تله فيلم 90 دقيقه‌اي از ‌آن نيز در دستور كار قرار دارد.
شمسي افزود: ما كار تاريخي ديگري نيز به صورت مشترك با شبكه هلال كيوي تركيه به نام پرچمدار عشق داريم كه موضوع آن زندگي مصعب ابن عمر از صحابه پيامبر و اولين سفير پيامبر به مدينه است كه در قالب سريال 13 قسمتي به تهيه كنندگي محسن شايانفر ساخته خواهد شد. در حال حاضر نيز عليرضا محمود و شهسواري كار نگارش فيلم‌نامه را برعهده دارند كه از اين سريال نيز يك تله‌فيلم استخراج خواهد شد.
رئيس جهاني شبكه سحر از ساخت طنز 90 شبي به نام روزنامه‌چي‌ها خبر داد و گفت: اين سريال سال آينده به تهيه‌كنندگي سپهر محمدي در سيماي آذري توليد خواهد شد.
شسمي در پايان گفت:‌ ما سال گذشته بازسازي استوديوي پخش را هم آغاز كرديم و از ارديبهشت ماه سال 88 در استوديوي جديد استقرار خواهيم يافت.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن