تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موبايل ايراني پيش‌بيني جابه‌جايي ظرفيت شبكه در ايام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: موبايل ايراني پيش‌بيني جابه‌جايي ظرفيت شبكه در ايام نوروز
مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت: در ايام نوروز امسال متناسب با جابه‌جايي مردم و ترافيك شبكه ظرفيت‌هايمان را پيش‌بيني مي‌كنيم.
وحيد صدوقي در گفت‌وگو با «ايسنا»، اظهار كرد: براي ايام نوروز سال 88 نيز مثل سال گذشته در تلاشيم كه جابه‌جايي‌ها را كنترل كرده و تناسب ظرفيت‌ها را پيش‌بيني كنيم. مديرعامل شركت ارتباطات سيار ايران افزود: به‌عنوان مثال اگر بيشترين جابه‌جايي و ترافيك در شهرهاي اصفهان و شيراز باشد ما نيز سعي مي‌كنيم ظرفيت‌ها را در آن مسيرها تحت كنترل داشته باشيم؛ در واقع براساس رفتار مشتركان اين كار را انجام دهيم و در مسيرها يا شهرهايي كه تعداد بيشتري از مسافران مي‌روند در آنجا برنامه‌ريزي و كنترل ظرفيت بيشتري داشته باشيم.
تكميل پوشش تاليا در مترو تهران در سال آينده
رييس هيات‌مديره و مديرعامل مجتمع صنعتي رفسنجان از تكميل پوشش شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا در مترو تهران در سال آينده خبر داد.
حسين بهرام‌پور با اشاره به مذاكرات و توافقات حاصله با مسوولان مترو تهران اظهار كرد: هم‌اكنون در ايستگاه مفتح مترو تهران تجهيزات تاليا به صورت آزمايشي نصب و در حال آزمايش فني قرار دارد و به محض تكميل تست شبكه، كار نصب آنتن‌ها در ساير ايستگاه‌هاي مترو نيز آغاز مي‌شود.
وي درباره ورود سرمايه‌گذار جديد به شبكه تاليا هم گفت: مذاكراتي با سرمايه‌گذار جريان دارد كه در صورت تاييد بخش حقوقي عملياتي و توسعه شبكه تسريع خواهد شد. بنا بر اعلام شبكه مستقل تلفن همراه اعتباري تاليا كه هم‌اكنون مراكز استان‌ها و شهرهاي پرجمعيت كشور را تحت پوشش دارد تاكنون حدود 900‌هزار سيم‌كارت در كشور واگذار كرده است.

يکشنبه|ا|18|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن