تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816405900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقلال - الاتحاد


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: استقلال - الاتحاد
آل اسپورت به استقلال پاداش مى دهد
ايران ورزشى- هفته گذشته در آخرين نشست نمايندگان باشگاه استقلال و نماينده منطقه خاورميانه شركت آل اسپورت، قرارداد نهايى اين شركت با آبى پوشان پايتخت منعقد شد. با قرارداد نهايى ميان طرفين مقرر شد شركت آل اسپورت در ديدارهاى باقيمانده نيم فصل دوم ۸۷-88 و نيم فصل اول ۸۸-89 به ميزان ۲۸۰ هزار دلار البسه و لوازم ورزشى در اختيار باشگاه استقلال قرار دهد.
همچنين در اين توافقنامه گفته شده كه در صورت قهرمانى استقلال در رقابت هاى ليگ برتر ۱۵ هزار دلار و قهرمانى اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا ۲۵ هزار دلار از محصولات خود را به صورت پاداش و فارغ از مبلغ اصلى قرارداد در اختيار باشگاه استقلال قرار دهد.

استقلال در هتل ۵ ستاره
قرار است استقلالى ها به محض ورود به جده در يكى از هتل هاى درجه يك شهر جده اسكان يابند.
تيم فوتبال استقلال به محض ورود به عربستان،در هتل هيلتون شهر جده كه امكانات بسيار مطلوبى دارد مستقر خواهد شد. هتل هيلتون در يكى از مناطق خوب شهر جده قرار دارد كه جهت اسكان و استراحت كاروان استقلال انتخاب شده است. اين هتل ۵ ستاره است.

پاداش ۷۰۰ هزار تومانى براى برد الاتحاد
واعظ آشتيانى و على انصارى كه همراه استقلالى ها در سفر به عربستان حضور دارند شب قبل از بازى طى جلسه اى در جده، درباره ميزان پاداش پرداختى به بازيكنان در صورت برد و تساوى مقابل تيم الاتحاد عربستان تصميم گيرى خواهند كرد. اين درحالى است كه پيش از سفر به عربستان گفته مى شد پاداش ۷۰۰ هزار تومانى براى هر يك از بازيكنان در صورت پيروزى و ۵۰۰ هزار تومانى در صورت تساوى در نظر گرفته شده است.

قلعه نويى ۲۵ اسفند در كميته انضباطى
باشگاه استقلال در تماسى با مجتبى شريفى، از وى خواست به دليل در پيش بودن بازى حساس استقلال مقابل الاتحاد،جلسه انضباطى قلعه نويى به زمان ديگرى موكول شود.
شريفى نيز به دليل شرايط حساس استقلال، با درخواست اميرقلعه نويى موافقت كرده و قرار شد سرمربى استقلال در تاريخ ۲۵ اسفند در اين كميته حاضر شود.

استقلالى ها پنج شنبه به مكه مى روند
ايران ورزشى- استقلالى ها ديشب براى بازى چهارشنبه مقابل الاتحاد راهى عربستان شدند آنها پس از انجام بازى مقابل نماينده عربستان از جده به مكه مى روند تا با حضور در اين شهر ملكوتى و نورانى اعمال حج عمره را به جاى بياورند. با توجه به اينكه آبى پوشان هفته آينده در تهران در دومين ديدار در ليگ قهرمانان مقابل الجزيره امارات قرار مى گيرند، به مدينه نخواهند رفت و ظهر جمعه با پرواز جده- تهران به كشورمان برمى گردند.

ويزاى فرودگاهى استقلالى ها
سرانجام كاروان استقلال بدون همراهى خبرنگاران به عربستان پرواز كرد و ساعت ۲۴ ديشب در فرودگاه جده مورد استقبال قرار گرفت. ويزاى استقلالى ها كه به صورت فرودگاهى صادر شده بود، بامداد امروز در همان فرودگاه براى آبى پوشان صادر شد و پس از آن راهى هتل شدند تا به استراحت بپردازند.

روزنامه الوطن: صدرنشين ايران آمد
روزنامه الوطن چاپ عربستان در شماره شنبه خود با اشاره به جايگاه استقلال در ليگ برتر ايران نوشت: استقلال بعد از اينكه صدرنشينى خود را در ليگ ايران تثبيت كرد به ديدار الاتحاد آمد.
اين روزنامه در ادامه نوشت: «كالدرون سرمربى تيم الاتحاد برنامه ويژه خود را براى آماده سازى تيمش و رويارويى با استقلال از ديروز به اجرا درآورد.»
كالدرون تأكيد كرده است هيچ يك از بازيكنان حق غيبت در تمرينات اين هفته الاتحاد را ندارند.

ميليونر عربستانى همه بليت هاى بازى را خريد!
آناليز بازى هاى استقلال اولويت كالدرون
تمرينات تيم الاتحاد عربستان، حريف تيم استقلال در ليگ قهرمانان آسيا از روز شنبه آغاز شده و بازيكنان اين تيم زير نظر كالدرون به تمرين پرداختند. تمرينات الاتحاد در اين روزها شكل تازه اى به خود گرفته است. قبل از تمرين بازيكنان به همراه كادر فنى، بازى تيم استقلال برابر تيم هاى ذوب آهن، پيكان و پرسپوليس را آناليز كردند و نكات فنى به بازيكنان گوشزد شد.

مصدوميت طلال اسيرى و عمر سلطانى
طلال اسيرى كه از مهره هاى كليدى الاتحاد محسوب مى شود به دليل مصدوميت در تمرين عصر شنبه الاتحاد حضور نداشت. اين بازيكن نمى تواند تيم را تا آخر فصل همراهى كند. به غير از طلال برخى از بازيكنان الاتحاد نيز دچار مصدوميت شده اند. 2 بازيكن الاتحاد احتمال دارد تا ۲ هفته ديگر نيز نتوانند تيم را همراهى كنند. عمر سلطان يكى از ستاره هاى تيم است كه به دليل مصدوميت شديد از ناحيه پا يك ماه از ميادين دور خواهد ماند.
عبدل مطلب الطريدى يكى ديگر از بازيكنان با تجربه الاتحاد به شمار مى رود. اين بازيكن نيز شنبه غايب بود اما از ديروز به جمع ببرهاى خشمگين اضافه مى شود و در تمرين شركت خواهد كرد.

بليت رايگان براى تماشاگران الاتحاد
منصور البلوى يكى از هواداران متعصب الاتحاد تمام بليت هاى ورزشگاه امير عبدالله فيصل جده را خريدارى كرد تا در روز بازى هواداران به صورت رايگان بازى را تماشا كنند. هر بليت ۴۰۰ ريال عربستان ارزش دارد. اين ورزشگاه ۲۷ هزار نفرى است. البته استقلالى ها مى توانند از ۱۰ درصد ورزشگاه كه در اختيارشان قرار مى گيرد استفاده كنند.

استقلالى ها شكايتشان از عنايت را پس گرفتند
در حالى كه واعظ آشتيانى مديرعامل استقلال خيلى سفت و سخت عنوان كرده بود كه از عنايت شكايت مى كند و حتى پاى رييس كميته داوران را به دادگاه هم مى كشاند و امير قلعه نويى هم در تاييد صحبت هاى مديرعامل گفته بود كه خودش به صورت جداگانه از عنايت شكايت مى كند اما استقلالى ها برخلاف تمام اين ادعاها به كميته انضباطى رفتند و شكايتشان از عنايت را پس گرفتند.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن