تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813230987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزمايش مشترك آمريكا و كره جنوبي در شبه جزيره كره آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رزمايش مشترك آمريكا و كره جنوبي در شبه جزيره كره آغاز شد
پكن - با وجود مخالفت ها و هشدارهاي كره شمالي ، نيروهاي ارتش آمريكا و كره جنوبي روز دوشنبه رزمايش مشترك سالانه خود را در شبه جزيره كره آغاز كردند.


به گزارش روز دوشنبه خبرگزاري " يونهاپ "، 26 هزار نيروي نظامي آمريكا و 50 هزار نظامي كره جنوبي در اين رزمايش موسوم به " كي ريزالو و فول ايگل " شركت دارند.
اين رزمايش از امروز تا بيستم مارس ( سي ام اسفند ماه ) ادامه مي يابد و هدف از آن تقويت توانايي هاي نظامي دو كشور عنوان شده است.
نزديك به 14 هزار نظامي آمريكايي از پايگاه هاي ديگر اين كشور در خارج به كره جنوبي انتقال مي يابند تا در رزمايش شركت كنند.
ارتش كره شمالي چندين بار از آمريكا وكره جنوبي خواسته بود تا اين رزمايش را لغو كنند. كره شمالي در اعتراض به برگزاري اين رزمايش اين ارتباطات نظامي را قطع كرد.
در همين حال امروز كره جنوبي نيز از اقدام پيونگ يانگ در خصوص قطع ارتباطات نظامي دو كشور ابراز تاسف كرد. سئول خواستار از سرگيري دوباره اين ارتباطات شده است.
تحليلگران و آگاهان سياسي معتقدند كه برگزاري اين رزمايش بيش از آنكه به تقويت توان نظامي آمريكا و كره جنوبي منجر شود ؛ به بي ثباتي و تنش در منطقه شبه جزيره كره كمك مي كند.
آساق/275/2100 - 1535

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن