تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابعاد قضائي و اجتماعي طرح انضباط اجتماعي در دادستاني كشور بررسي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: ابعاد قضائي و اجتماعي طرح انضباط اجتماعي در دادستاني كشور بررسي مي شود
دادستان كل كشور در جلسه كميته تعامل قوه قضائيه و ناجا طي سخناني بر حمايت دستگاه قضائي از اقدامات قانونمند ناجا در ارتقاي امنيت اجتماعي تأكيد كرد .


به گزارش سرويس اجتماعي برنا،دادستان كل كشور در جلسه كميته راهبردي تعامل قوه قضائيه و ناجا در دادستاني كل كشور تشكيل شد،گفت: تأمين و ارتقاي انضباط و امنيت اجتماعي از جمله وظايف ذاتي قوه قضائيه و ناجا است از وظايف خطير خود كوتاه نمي آييم .

وي افزود: دادسراهاي سراسر كشور ضمن تعامل هدفمند با ناجا مصمم براي ارتقاي همه جانبه امنيت اجتماعي و مبارزه قاطع با عوامل مخل آن هستند

آيت الله دري نجف آبادي اظهار داشت: براي ايفاي وظايف ذاتي، هيچكس را نبايد مؤاخذه كرد؛ در نوع و كيفيت اقدامات البته بايد قانون و ضابطه حاكم باشد و ضمن صيانت از حقوق شهروندي، امنيت و انضباط اجتماعي به نحو مقتضي تأمين شود .

وي افزود: بايد از پليسي كه وظيفه ذاتي خود را انجام مي دهد سپاسگزار بود و در جهت برقراري امنيت و نظم اجتماعي ـ امنيت ناموسي ـ امر به معروف و نهي از منكر از پليس حمايت كرد .

دادستان كل كشور خواستار حمايت همه دستگاهها از ارتقاي قانونمندي و انضباط اجتماعي جامعه شده و گفت: انتظار مي رود همه مسئولان از اتخاذ تدابير قاطع در جهت ارتقاي امنيت جامعه پشتيباني كنند البته ناجا نيز بايد استراتژي روشني براي خود داشته باشد و مطابق عدالت و بر مبناي قانون عمل كند .

وي با بيان اينكه در ايام خاص بايد تدابير ويژه اي در نظر گرفته شود اظهار داشت: در انتخابات ـ ايام خاص نوروز ـ چهارشنبه آخرسال بايد استراتژي روشني داشته باشيم و با عبرت از گذشته اقدامات متناسبي معمول داريم.

وي افزود: مراكز فرماندهي فساد و فحشا بايد هدف قرار گيرد تا زمينه آلودگي از بين برود موضوع مبارزه قاطع با قاچاق موادمخدربايد مورد توجه قرارگرفته و مديريت شود .

وي اظهار داشت: شبكه هاي آلوده در هر بعدي بايد شناسايي شود و عناصر فاسدي كه با بي انضباطي و قانون گريزي ، فساد را به جامعه تسري مي دهند هزينه تخلف و ارتكاب جرم را بالا ببينيد بايد براي افزايش هزينه جنايت و تخلف در جامعه تدابير قاطعي معمول داريم .

دري نجف آبادي گفت: قوانين براي تسهيل امور است و لذا بايد با مديريت هوشمند پليس خصوصاً در مواقع اضطرار به نفع مردم استفاده شوند.

وي افزود: نگذاريم دست جنايتكاري براي تعدد جرم باز باشد؛ورودي ها را كاملاً مراقبت كنيد ـ موادمخدر و مشروبات الكلي ـ فضاي مجازي بسيار مهم است ـ بايد تالاب هاي فاسد را بشناسيم و چتر امنيتي را در سراسر كشور بطور متوازن پهن كنيم ـ در تشكيل پرونده ها بيشتر دقت شود؛ موضوع مجازاتهاي جايگزين ـ متوقف كردن خودروهاي متخلف ـ قرارگرفتن در ليست سياه ـ فشارهاي جانبي و اهرمهاي بازدارنده ديگر از جمله مواردي است كه انتظار مي رود مورد توجه قرار گيرد .

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//206 - 90 - 44//www.BornaNews.ir

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن