تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816451906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سايت كارگاهي توليدكنندگان تيرچه و بلوك استاندارد در زنجان ايجاد مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سايت كارگاهي توليدكنندگان تيرچه و بلوك استاندارد در زنجان ايجاد مي شود
زنجان - خبرگزاري مهر: به منظور انسجام بخشيدن به توليد كنندگان تيرچه و بلوك سايت كارگاهي توليدكنندگان تيرچه و بلوك استاندارد در زنجان ايجاد مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، بيتا حساسي كارشناس اداره استاندارد و تحقيقات صنعتي استان زنجان بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتي كارگروه كنترل كيفيت مصالح ساختماني استاندارد گفت: توليدكنندگان مصالح ساختماني تا پايان سال 87 بايد نسبت به دريافت پروانه كاربرد علامت استاندارد اقدام كنند، در غير اين صورت ضمن معرفي آنها از طريق جرايد، پروانه توليد آنها لغو مي شود.

بيتا حساسي افزود: تعيين محلي براي تاسيس يك سايت كارگاهي به منظور انسجام بخشيدن به توليدكنندگان تيرچه و بلوك توسط سازمان صنايع و معادن و برگزاري سمينار يك روزه در خصوص اهميت استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و سازها براي كليه مهندسين ناظر استان زنجان با همكاري سازمان نظام مهندسي از جمله برنامه‌هاي آينده كارگروه است.

وي ادامه داد: 26 مورد از واحدهاي توليدي، 7 بازديد از پروژه‌هاي ساختماني و 9 مورد از مراكز عرضه مصالح توسط كارگروه صورت گرفته و 36 جلسه در ارتباط با ارائه راهكارهاي مناسب جهت استانداردسازي مصالح ساختماني و بررسي پرونده‌هاي مربوط به واحدهاي توليدي و اخذ تصميم در خصوص برخورد با واحدهاي توليدي برگزار شده است.

وي خاطرنشان كرد: 26 بازديد از واحدهاي توليدي، 7 بازديد ازپروژه‌هاي ساختماني و 9 مورد از مراكز عرضه مصالح توسط كارگروه صورت گرفته و 36 جلسه در ارتباط با ارائه راهكارهاي مناسب جهت استانداردسازي مصالح ساختماني و بررسي پرونده‌هاي مربوط به واحدهاي توليدي و اخذ تصميم در خصوص برخورد با واحدهاي توليدي برگزار شده است.

حساسي افزود: در پي تصويب دستورالعمل نحوه هماهنگي نمونه برداري اتفاقي و آزمون مواد، مصالح و فرآورده‌هاي مرتبط با ساختمان و نحوه برخورد با متخلفين، اداره استاندارد اقدام به تشكيل كارگروهي متشكل از كارشناسان سازمان‌هاي صنايع و معادن، بازرگاني، نظام مهندسي، مسكن و شهرسازي، شهرداري، سازمان عمران شهري، معاونت عمراني استانداري و آزمايشگاه فني و مكانيك خاك استان كرده است.

وي افزود: اعضاي كارگروه پس از بازديدهاي اوليه از واحدهاي توليدي، پروژه‌هاي ساختماني و مراكز عرضه، موانع و مشكلات موجود را در اين صنعت شناسايي كرده و اقدام به تصميم سازي و ارائه راهكارهاي مناسب جهت اخذ نشان استاندارد واحدهاي توليدي مصالح ساختماني مي نمايند.

حساسي تصريح كرد: صدور پروانه بهره برداري واحدهاي توليدي مشمول استاندارد اجباري توسط سازمان صنايع و معادن، صدور مجوز استفاده از معادن و واحدهاي توليدي سنگدانه با محدوديت زماني جهت توليد 3 ماهه براي كارگاه‌هاي فاقد نشان استاندارد، تشكيل سمينار آموزشي يكروزه در زمينه ترويج فرهنگ استفاده از انواع سيمان در توليد بتن آماده، تيرچه و بلوك، تشكيل دوره آموزشي يكروزه در زمينه نكات مورد توجه در خط توليد جهت توليد سنگدانه استاندارد، تهيه برنامه تلويزيوني به همراه تكه نمايش به صورت ميان پرده در خصوص استفاده از مصالح ساختماني استاندارد است.

كارشناس اداره استاندارد و تحقيقات صنعتي استان زنجان ارائه سهميه سيمان به واحدهاي توليدي بتن آماده براي واحدهاي توليدي و ارائه نشان استاندارد با اعلام نظر كيفي از اداره استاندارد، ارائه سهميه سوخت واحدهاي مصالح ساختماني منوط به تاييد كيفي فرآورده آن واحد توليدي توسط استاندارد از جمله مفاد مورد تاييد در جلسات شوراي استاندارد و كارگروه مصالح ساختمان را از اقدامات مهم در كارگروه كنترل كيفيت مصالح ساختماني استاندارد عنوان كرد.

حساسي يادآور شد: شركت در برنامه نگاه ويژه استان و ارائه نظرات كارشناسي در زمينه مصالح استاندارد، برگزاري جلسات بررسي پرونده شركتهاي توليدي مصالح ساختماني متعهد توسط كارگروه و اتخاذ تصميم در خصوص چگونگي برخورد با واحد توليدي اعم از ابطال پروانه و پلمپ از فعاليت‌هاي انجام شده اين كارگروه دانست.

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1956]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن