تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812807519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سبحاني نيا در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»: ديپلمات‌هاي ايراني با گفتن «حرف نوي انقلاب اسلامي»، مانع زمين گير شدن انقلاب‌ها شوند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: سبحاني نيا در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»: ديپلمات‌هاي ايراني با گفتن «حرف نوي انقلاب اسلامي»، مانع زمين گير شدن انقلاب‌ها شوند
عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: ديپلمات‌هاي ايراني با تبيين آرمان‌هاي انقلاب باعث ايجاد شجاعت در نيروهاي انقلابي شده و مانع زمين گير شدن انقلاب‌هاي منطقه شوند.


حجت الاسلام حسين سبحاني نيا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، با بيان اين مطلب كه براساس نگاه مقام معظم رهبري دستگاه سياست خارجي بايد براساس عزت، حكمت و مصلحت عمل كند، خاطرنشان كرد: وزارت خارجه و دستگاه ديپلماسي بايد همواره اين سه ركن اساسي را در روابط خود با ديگر كشورها مدنظر قرار دهد.

وي با تاكيد بر اينكه موضع ما بايد موضع اقتدار در عرصه بين المللي باشد، تصريح كرد: كشور ما پيشرفت و توسعه‌هاي بسياري را در عرصه علمي، فناوري و سياسي به دست آورده لذا به هيچ عنوان پذيرفتني نيست كه نماينده جمهوري اسلامي ايران در ساير كشورها مرعوب فضاي سياسي شود كه دشمنان عليه ما در عرصه خارجي طراحي كردند.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به اينكه سفراي ايران در ساير كشورها بايد دفاع شايسته و بايسته‌اي را از انقلاب اسلامي داشته باشند، افزود: نمايندگان ايران بايد از دستاوردهاي مهم جمهوري اسلامي در عرصه ديپلماتيك به خوبي بهره برداري كرده و تكميل كننده مواضع اصيل انقلاب اسلامي در دنيا و كشورهاي منطقه خاورميانه باشند.

سبحاني نيا با بيان اين مطلب كه بايد سفراي ايران به درستي مواضع ايران را در عرصه بين المللي تبيين كنند، گفت: به همين دليل است كه مقام معظم رهبري در اجلاس اخير سفراي خارجي به آنان توصيه كرد كه مواضع جمهوري اسلامي ايران را به خوبي به گوش جهانيان برسانند؛ چرا كه امروز در برابر توطئه جنگ نرم دشمنان قرار گرفته‌ايم و تلاش دارند از هر طريق ممكن فضاي بين المللي را عليه ما تحريك كنند و ديپلمات‌هاي ايران بايد اين فضا را در هم بشكنند.

وي به بيداري اسلامي در منطقه و تاثيرپذيري اين انقلاب‌ها از جمهوري اسلامي ايران اشاره و با بيان اين مطلب كه تبيين اين مسئله و زيرساخت‌هاي آن بايد از طريق سفراي ما در خارج از كشور صورت گيرد، تاكيد كرد: بايد با تبيين حمايت جمهوري اسلامي ايران اطمينان خاطر و قوت قلبي در دوستداران انقلاب اسلامي و انقلابيون ايجاد كرده و در مقابل تصوير نامناسب توطئه گران عليه ايران را خنثي كنيم.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه حمايت سياسي، تبليغي و معنوي جمهوري اسلامي ايران از كشورهاي انقلابي بسيار تاثيرگذار است، افزود: اين امر مايه دلگرمي نيروهاي انقلابي خواهد شد؛ چرا كه عوامل وابسته خارجي به دنبال آن هستند كه با ايجاد ياس در انقلابيون، انقلاب‌هاي منطقه را زمين گير كنند لذا ديپلمات‌هاي ايراني بايد با تبيين دقيق مسائل شهامت، جرات و دلگرمي را به نيروهاي انقلابي بدهند تا آنان در ادامه مسير احساس ياس و دلزدگي نكنند.

به گفته سبحاني نيا ابلاغ پيام انقلاب اسلامي از سوي دستگاه ديپلماسي، يكي از راه‌هاي دلگرمي دادن به انقلابيون و ادامه جنبش‌هاي بيداري اسلامي خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه اقدامات دستگاه سياست خارجي در راستاي تبيين مسائل، چندان مطلوب نبوده است، بيان داشت: به همين دليل بايد اين مجموعه طراحي جديدي را جهت تبيين مواضع و اصول انقلاب اسلامي براي كشورهاي منطقه و همچنين در دفاع از دستاوردهاي نو و مدرن و به روز جمهوري اسلامي ايران داشته باشد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن