تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813060761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نرم افزار سامانه مديريت عملكرد شاغلان دور كار راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نرم افزار سامانه مديريت عملكرد شاغلان دور كار راه اندازي مي شود
تهران- مشاور وزير و رئيس مركز نوسازي و تحول اداري گفت: نرم افزار سامانه عملكرد شاغلان دور كار راه اندازي مي شود.


به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي "محمد رضا كاوياني"در نخستين نشست تبادل نظر در مورد اجراي طرح دوركاري با ساير دستگاه ها و اعضاي گروه كارشناسي دوركاري وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و مسئولان وزارت نيرو،ضمن اشاره به اينكه اجراي صحيح دوركاري باور و اعتقاد مديران را مي طلبد،افزود: نرم افزار سامانه مديريت عملكرد شاغلان دور كار به صورت پايلوت در مركز نوسازي در حال اجرا و بهره برداري مي باشد كه پس از رفع اشكالات احتمالي موجود در آينده نزديك در اين وزارتخانه قابل اجرا خواهد بود.

وي اظهار داشت: كارمندان دور كار از اين نرم افزار جهت انجام امور محوله، تعيين مرخصي يا مأموريت با ورود به اين سيستم از طريق اينترنت مي‌توانند به راحتي كارهاي ارجاع شده توسط مدير مربوطه را دريافت و پس از اقدامات لازم ارسال كنند.

كاوياني ضمن اشاره به روند اجرايي شدن عمليات دوركاري،افزود: آئين نامه دور كاري در تيرماه سال 89 ابلاغ و از آذرماه همان سال توسط وزارت كار و امور اجتماعي سابق اجرايي و تا مرداد ماه امسال دور كاري در اين وزارتخانه اجرايي شد.

وي افزود: بعد از ادغام سه وزارتخانه تعاون، كار و اموراجتماعي و رفاه اجتماعي به علت ساماندهي وضعيت كارمندان سه وزارتخانه دوركاري به مدت 2 ماه در وزارت كار و امور اجتماعي سابق متوقف شد تا برنامه ريزي منسجم و مناسبتري صورت گيرد.

مدير كل مركز نوسازي ضمن اشاره به اينكه پس از تشكيل كار گروه تخصصي دوركاري يك نظرسنجي و بررسي در مورد اجراي طرح دوركاري در مرحله نخست در دستور كار قرار گرفت، گفت: كه نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي استقبال كارمندان از دوركاري را نشان مي‌دهد.

به گفته وي،هم‌اكنون اجراي طرح دوركاري در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در مرحله دوم خود در حال اجرا مي باشد و مدت اين دوره سه ماهه است.

اقتصام ** 9123 **1319

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30741844

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن