تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816408379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر ومصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر ومصاحبه
فتح‌ا...زاده: فرقي نمي‌كند فينال كجا برگزار شود
شاهين را حذف مي‌كنيم، نه فيروز كريمي را!

ايران ورزشي- علي فتح‌ا...زاده معتقد است براي استقلال فرقي نمي‌كند كه ديدار فينال جام حذفي در كجا برگزار شود چرا كه اين تيم تنها به دنبال قهرماني در اين جام است. مديرعامل باشگاه استقلال پس از صعود اين تيم به ديدار پاياني رقابت‌هاي جام حذفي گفت: «من به تيم شهرداري ياسوج تبريك مي‌گويم. آنها پيش از اين براي چند تيم ليگ برتري ديگر مشكل‌ساز شده و موفق شده بودند كه آن تيم‌ها را حذف كنند. واقعا تيم دونده‌اي بودند و من فكر مي‌كنم كه آنها مي‌توانند در ليگ برتر هم حضور داشته باشند. متاسفانه بازيكنان ما اين‌گونه تيم‌ها را دست كم مي‌گيرند اما خوشبختانه توانستيم اين بازي را ببريم و حالا به قهرماني در جام حذفي نزديك‌تر شده‌ايم.»فتح‌ا...زاده درباره اين گفته عزيزمحمدي كه فينال جام حذفي در زميني بي‌طرف برگزار مي‌شود، گفت: «براي ما هيچ فرقي نمي‌كند. هرطور سازمان ليگ تصميم بگيرد ما از آن تبعيت مي‌كنيم و فقط به فكر قهرماني هستيم.»فتح‌ا...زاده درباره ديدار با شاهين در فينال جام حذفي هم گفت: «شاهين هم تيم بسيار خوبي است كه مربي خوبي مثل فيروز كريمي دارد. مطمئن باشيد ما آنها را حذف مي‌كنيم. البته فيروز كريمي را حذف نمي‌كنيم بلكه تيمش را حذف مي‌كنيم.»

هيچ كجا نمي‌روم
جباري: قبول دارم شانس با ما بوده

اين حرف‌ها را هيچ‌كس غير از مجتبي جباري جرات ندارد بيان كند. اين بازيكن درخصوص بازي مي‌گويد: «در اين بازي فرصت‌هاي زيادي به دست آورديم كه گل نشد. شايد اگر از اولين موقعيت گلزني‌ استفاده مي‌كرديم راحت‌تر به كارمان ادامه مي‌داديم.»او با اشاره به جدايي فرهاد مجيدي ادامه مي‌دهد: «جاي مجيدي واقعا در استقلال خالي است و اميدوارم در غياب اين بازيكن بزرگ بتوانيم جام قهرماني را به هواداران تقديم كنيم. تمام تلاش ما اين است در جام حذفي قهرمان شويم. براي رسيدن به هدفمان يك بازي سخت در پيش داريم و اگر قهرمان شويم كار بزرگي انجام داده‌ايم. قبول دارم شانس با ما يار بوده است اما بازي با پرسپوليس كه يك مسابقه سنگين بود را پشت سر گذاشتيم. شهرداري ياسوج تيم بزرگي است كه دو تيم ليگ برتري يعني فولاد و تراكتورسازي را حذف كرده بنابراين نمي‌‌توان گفت صددرصد شانسي به فينال رسيده‌ايم.»كاپيتان استقلال در مورد پيشنهاد العين و جدايي خود از اين تيم مي‌گويد: «اين مساله صحت ندارد و من خبر جدايي‌ام از استقلال را تكذيب مي‌كنم. اين فصل در خدمت استقلال هستم.»

مشكل مالي ندارم
رحمتي: باشگاه برود گلر بياورد

ايران ورزشي- سوالي كه بارها و بارها مطرح شده اين‌بار مهدي رحمتي را مجبور به واكنش مي‌كند. خبرنگار مي‌پرسد اگر شما مصدوم شويد چه اتفاقي براي استقلال مي‌افتد و رحمتي پاسخ مي‌دهد: «مگر تقصير من است كه استقلال دروازه‌بان ذخيره ندارد.» دروازه‌بان استقلال در خصوص بازي مي‌گويد: «بازي با تيم‌هايي كه در دسته يك حضور دارند سخت‌تر است چون شرايطشان فرق مي‌كند. در اين بازي موقعيت‌هاي زيادي داشتيم، خدا را شكر كه توانستيم ببريم و به فينال برسيم. آنها تيم خوبي بودند و بازيكنانشان تلاش زيادي كردند و فكر مي‌كنم پتانسيل ليگ برتري شدن را دارند.»جدايي فرهاد از استقلال محور بعدي صحبت‌هاي رحمتي است: «مجيدي بازيكن بزرگ و معرف حضور همه است. نبودش شايد ما را اذيت كند اما ساير بازيكنان استقلال هم پتانسيل خوبي دارند و تمام تلاش خود را مي‌كنيم تا جاي خالي او احساس نشود.» دروازه‌بان استقلال كه به تازگي از بند مصدوميت رها شده است در خصوص احتمال مصدوميت مجدد مي‌گويد: «مگر مي‌شود بازيكن مصدوم نشود. هيچ كس به من زنگ نزده تا شرايطم را بپرسد. برخي روزنامه‌ها به جاي زنگ زدن به خودم تخيلات ذهني خود را مي‌نويسند. من گرفتگي عضلاني در ناحيه كمر داشتم كه با زحمات دكتر نوروزي و خانم محمدي توانستم اين مشكل را حل كنم.»
رحمتي با اشاره به شرايط دروازه‌بان‌هاي استقلال ادامه مي‌دهد: «فصل تمام شد و ما بايد به فكر فصل بعد باشيم اما هنوز اين سوال از من پرسيده مي‌شود. مگر تقصير من است كه از من مي‌پرسيد، اين سوال را از كادر فني بپرسيد. باشگاه برود گلر بياورد. من چكاره هستم؟»رحمتي در پايان در جواب اين پرسش كه آيا مشكل مالي دارد يا خير مي‌گويد: «فعلا مشكل مالي ندارم.»

به فتح‌ا...زاده گفتم فصل بعد با استقلال سفيد امضا مي‌كنم
عمران‌زاده: در تمرين شوت‌هايم به
در و ديوار مي‌خورد!

ايران ورزشي- حنيف عمران زاده پس از پيروزي يك - صفر استقلال برابر شهرداري ياسوج گفت: «خيلي خوب بازي كرديم اما مانند ديدار با نفت آبادان توپ‌هايمان گل نمي‌شد و خدا را شكر كه ما يك گل زديم و پيروز شديم.»وي در مورد اينكه او به رنگ قرمز حساسيت دارد گفت: «اين حرف‌ها اصلا درست نيست. من براي قرمزها احترام خاصي قايل هستم و پرسپوليس هم از بدشانسي‌اش بود كه حريف ما شد و حذف شد.»عمران‌زاده در مورد جدايي مجيدي از استقلال گفت: «او به دليل مشكلات خانوادگي از تيم ما جدا شد. من برايش احترام زيادي قايلم ولي به‌عنوان بازيكن بايد به مسائل داخل زمين بپردازم.» وي در مورد گلي كه زد اظهار داشت: «در تمرين آنقدر شوت زدم كه برخي از آنها به در و ديوار مي‌خورد و بيرون مي‌رفت تا كادر فني به من گفت ديگر شوت نزن و خوشحالم كه امروز در بازي رسمي يكي از آن شوت‌هايم گل شد.»عمران زاده در مورد اخراجش از سوي فتح‌ا...زاده در تمرين استقلال گفت: «من به فتح‌ا...زاده گفتم مصدوم هستم و در آن روز نمي‌توانستم تمرين كنم. به ايشان گفتم حاضرم فصل آينده هم قرارداد سفيد با باشگاه امضا كنم. من نمي‌دانم يك روزنامه خاص دنبال چه چيزي مي‌گردد، آنها حتي از قول من اسم واعظ آشتياني را آورده‌اند در حالي كه من بخشي از فوتبالم را هم مديون واعظ هستم.»

از نتيجه راضي هستم
غديري: حنيف تا آخر عمرش چنين گلي نمي‌زند

ايران ورزشي- جمشيد غديري، سرمربي شهرداري ياسوج پس از شكست يك - صفر مقابل استقلال در نيمه نهايي جام حذفي گفت: «اين برد را به پرويز مظلومي و هواداران استقلال تبريك مي‌گويم. مظلومي در جام حذفي و ليگ برتر نشان داده كه مربي با دانشي است. البته ما در 13 روز 3 مسابقه انجام داديم و همين فشار باعث شد قواي بازيكنان ما تحليل برود البته به آنها اين مساله را نگفتيم تا روحيه‌شان تضعيف نشود.»غديري با اشاره به مصدوميت مقداد قباخلو گفت: «مقداد قباخلو آقاي گل ليگ دسته اول است كه در دقايق ابتدايي مسابقه مصدوم شد و او را از دست داديم. با اين حال شهرداري ياسوج جوانمردانه بازي كرد و بازيكنان ما زحمت خود را كشيدند. روي گلي هم كه خورديم دروازه‌بان ما مقصر نبود. حنيف عمران زاده در عمرش چنين گلي نزده بود و چنين گلي هم نخواهد زد. اگر اين گل را نمي‌خورديم شايد گل ديگري از استقلال دريافت نمي‌كرديم البته استقلال موقعيت‌هاي گلزني زيادي داشت و ما از اين نتيجه راضي هستيم.»

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 269]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن