تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816263104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«احساسات كاذب» در گالري اثر به نمايش درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «احساسات كاذب» در گالري اثر به نمايش درآمد
خبرگزاري فارس: تازه ترين آثار رضا عظيميان با عنوان «احساسات كاذب»، عصر جمعه نهم دي در گالري اثر به تماشاي مردم گذاشته شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، «احساسات كاذب» عنوان اين نمايشگاه است كه چهارمين نمايشگاه انفرادي اين هنرمند محسوب مي‌شود و در آن ده تابلو از مجموعه نقاشي «دانلودهاي» عظيميان براي نخستين بار به روي ديوارهاي گالري رفت، رضا عظيميان كه در دو سه سال اخير با موفقيت‌هاي بين المللي قابل توجهي روبرو شده است درباره تم موضوعي «احساسات كاذب» ‌گفت: «اين نقاشي‌ها درباره بي ربطي و بي منطقي است كه زاييده روزگار ماست و همه ما به نوعي به آن دچاريم.»

«احساسات كاذب»، درباره اختلالات و شوك‌هاي روحي- رواني است كه شايد همه ما به نوعي گرفتار آن هستيم. اين مجموعه درباره آدم‌هايي است كه خالي از احساسات، بيشتر اوقات نمي‌دانند در چه مورد مي‌انديشند و بدتر از آن به آن چه مي‌گويند، مرددند و در پي تأييد و تمجيد ديگران هستند. اين نقاشي‌ها درباره دوگانگي‌هاي شخصيتي است.

عظيميان كه دانشجوي جامعه شناسي است، درباره عنوان‌هاي عجيب تابلوهايش نظير «بنزوديازپين‌ها، موارد منع مصرف،‌ راهنمايي‌هاي عمومي، از توصيه به ديگران خودداري نماييد...» گفت: «عنوان اين تابلوها احتمالاً هيچ ربطي به مضامين بوم‌ها ندارد، حتي از اين مهم‌تر در درون بوم‌ها هم، سوژه‌هايي كنار هم قرار گرفته‌اند كه هيچ ربطي به هم ندارند و اين اقدامي در راستاي تم موضوعي است كه براي «احساسات كاذب» درنظر داشتم. ممكن است بيننده‌اي بنا بر تجربيات شخصي، تعبيرها و تفسيرهايي از اين همنشيني‌هاي بي ربط انجام دهد اما مقصود من، القاي همين بي‌ربطي محض است كه در هر رفتار روزمره ما رد پايش ديده مي‌شود.»

نيمي از آثار اين نمايشگاه دو تكه و سه تكه هستند، عظيميان درباره چند لت بودن نقاشي‌هايش گفت:«چند تكه بودن بوم‌هايم، از چند پارگي تفكر ما نشأت مي‌گيرد. اين روزها به سبب تشتت افكار، نمي‌توانيم بر روي يك موضوع تمركز كنيم و اين نيز يكي ديگر از دردهاي امروزين ماست.»
او درباره اين كه كاراكترهاي نقاشي‌هايش را وارونه كشيده و آنها را در هر بوم، تنها و در فضايي خلاء‌گونه گرفتار كرده توضيح داد:‌ «اين هم از بي ربطي حاكم بر اين مجموعه مي‌آيد،‌ در عين اين كه از منظر هنري نيز در فقدان اصول و معيارهاي جامع و مانع، معلوم نيست كه اين آثار نقاشي واقعي‌اند يا آثاري كه هويت را داعيه داري مي‌كنند يا آنها كه ادا و اصول‌هاي جديد را پي مي‌گيرند. به قول استادم،‌ مشكل نقاشي اين است، كه هنر بي صداست، اگر مثل موسيقي صدا داشت، مي‌شد فهميد چه كسي درست مي‌زند و چه كسي خارج.»

رضا عظيميان، آبان ماهي كه گذشته براي نخستين بار به حراج كريستيز راه يافت و اثرش هفت هزار دلار در كريستيز دوبي به فروش رسيد، او در سال 1388 در گالري استپس لندن نمايشگاه انفرادي برپا كرد، در سال 1389 در آرت فرهاي «كانتمپوري استامبول و آرت دوبي حضور داشت و چند ماه پيش در سال 90،‌ اثرش در گالري «مجيك آو پرشيا» دوبي به تماشا درآمد.
نمايشگاه «احساسات كاذب» رضا عظيميان تا 28 دي ماه در گالري اثر داير خواهد بود و علاقه مندان مي توانند از اين آثار (غير از جمعه ها) 11 صبح تا 8 بعدازظهر ديدن نمايند. گالري اثر در خ ايرانشهر روبروي خانه هنرمندان پلاك 16 واقع است.
انتهاي پيام/

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن