تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812677180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از حاشيه‌هاي همايش جبهه پايداري در ساري


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از حاشيه‌هاي همايش جبهه پايداري در ساري
خبرگزاري فارس: علي‌اصغر زارعي گفت: جبهه متحد اصولگرايان و جبهه پايداري در انتخابات، شكل‌گيري درست مجلس نهم را پيگيري مي‌كنند و نگراني دوم خردادي‌ها و اظهاراتي كه در روزنامه‌ها و سايت‌ها دارند، اين مسئله را بزرگ كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، شب گذشته همايش جبهه پايداري در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران در ساري برگزار شد.
حجت‌الاسلام روح الله حسينيان، علي اصغر زارعي و حجت الاسلام سيد محمود نبويان از مهمانان اين مراسم بودند.
پس از پايان سخنراني‌ها، اين سه شخصيت پاسخگوي سوالات حاضران بودند.
گزارش فارس را از حاشيه‌هاي اين مراسم مي‌خوانيم:
حسينيان در پاسخ به سوال يكي از حاضران درباره اعلام موضع در برابر 7+8 گفت: جبهه پايداري قصد وحدت‌شكني و جدايي نداشته و براي ارائه ليست با 7+8 بارها مذاكره كرديم، اما از طرف آنها استقبال نشد.
وي اضافه كرد: نبايد از وحدت‌شكني بترسيم بلكه بايد بر اصول خود پافشاري كنيم، اگر بناست در معادلات سياسي زود تسليم شويم پس جبهه پايداري چه مزيتي مي‌تواند بر گروه‌هاي ديگر داشته باشد.
نماينده مردم تهران در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه جبهه پايداري مورد حمايت علما قرار نگرفته، ادامه داد: ما خودمان عين علما هستيم.
وي يادآور شد: هيچ جبهه‌اي به اندازه جبهه پايداري داراي روحاني نيست اگرچه توقع و انتظار ما اين بود كه علما هم حمايت كنند كه نشد، بسياري از علما ما را تحت فشار گذاشتند.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري خاطرنشان كرد: ذات جبهه پايداري بر علم علما و روحانيان شكل گرفته است.
اين مسئول با بيان اينكه ما در انتخابات از همه چيز خودمان گذشتيم، گفت: علي اصغر زارعي آنقدر تلاش كرد كه دچار سكته گوش شد و يكي از گوش‌هايش 70 درصد شنوايي‌اش را از دست داد.
حسينيان ادامه داد: دو عمل از احمدي‌نژاد يعني تعلل در بركناري مشايي و خانه‌نشيني احمدي‌نژاد ما را به فكر راه‌اندازي جبهه انداخت.
حسينيان اضافه كرد: تصور ما بر اين است حالا كه احمدي‌نژاد مرتكب خطا شده اما تفكر سوم تير نبايد از بين برود.
وي يادآور شد: به ما اتهام زدند كه با جريان انحرافي هستيم كه اين بسيار غيرمنصفانه است.
علي اصغر زارعي درباره ديدگاه‌هاي مختلف نسبت به جبهه پايداري اظهار داشت: تبليغات منفي زيادي عليه جبهه پايداري صورت گرفته كه با جريان انحرافي رابطه داريم و يا اينكه احمدي‌نژاد اين تشكيلات را به راه انداخته و اعلام مي‌كنيم كه همه اين شايعات بي‌حساب است.
اين نماينده مجلس درباره سوالي كه گفته شده بود علما از جبهه پايداري حمايت نكردند به حضور آيت‌الله مصباح در صدر اين جبهه اشاره كرد و گفت: آيت الله جنتي هم در شوراي نگهبان است و براي اينكه ايجاد شبهه نشود، كمتر درخواست حضور داشتيم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در استان به ويژه در بابل ليست ارائه مي‌كنيد يا نه، اضافه كرد: جبهه تاكنون در هيچ استاني كسي را تاييد نكرده و قرار نيست براي استان‌ها تصميم بگيريم.
زارعي با اشاره به اينكه آماري كه تا دو شب قبل به بنده دادند اين بود كه سرشناس‌هاي اصلاح‌طلب ثبت‌نام نكرده‌اند، بيان داشت: معمولا اصلاح‌طلبان در حوزه‌ها بالا مي‌آيند چون تعداد اصولگرايان زياد است و راي يكديگر را مي‌شكنند و بايد اين را درمان كرد.
اين مسئول با بيان اينكه قبل از راي‌گيري همه كانديداهاي اصولگرا تصور مي‌كنند راي اكثريت را دارند، يادآور شد: اما پس از اعلام آرا متوجه مي‌شوند كه تصور درسته نداشته‌اند.
زارعي در پاسخ به اين سوال كه آيا حجت‌الاسلام حسينيان براي حضور در انتخابات ثبت‌نام كرده، ابراز داشت: حسينيان جراحي قلب باز انجام داده، در مجلس فشار وارد مي‌شود و تحمل فشار مجلس هم سخت است.
وي با بيان اينكه برخي دوستان شرط را بر اين گذاشته بودند كه اگر حسينيان ثبت‌نام كند آنها هم حضور خواهند داشت، اضافه كرد: براي ثبت‌نام با آقاتهراني و حسينيان به وزارت كشور رفتيم، اما حين ثبت‌نام دوستان، حسينيان رفت و ثبت نام نكرد و ما مورد هجمه دوستان قرار گرفتيم؛ اما در نهايت در رشت رازي به ثبت‌نام شد.
حسينيان در همين باره گفت: فكر كرديم جزء بارگ‌هاي عالم هستيم، اما ظاهراً رگ نداشتيم.
اين مسئول با بيان اينكه پنج رگ قلبم شامل سه رگ اصلي و دو رگ فرعي دچار گرفتگي شد، ادامه داد: پس از جراحي يكي از رگ‌ها مجددا بسته شد كه اين از بركات مجلس است، از نظر قند خون هم وضع من خراب است، آرتروز دارم و فقط به درد جنازه شدن در تعذيه مي‌خورم.
حسينيان با اشاره به اينكه دوستان به حرفم گوش نكرده و من را مجبور به ثبت نام كردند، يادآور شد: مي‌بينيد كه هيچ اختياري از خودمان نداريم و مثل مردهاي زن ذليل كه هرچه همسرشان بگويد عمل مي‌كنند، من هم هرچه دوستان گفتند عمل كردم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر موضع جبهه متحد اصولگرايان درباره جبهه پايداري، بيان داشت: فكر نمي‌كرديم آقايان بر نظرهاي خود اصرار داشته و به نظرهاي ما بي‌تفاوتي نشان دهند.
زارعي گفت: اين دو جبهه در انتخابات هدف شكل‌گيري درست مجلس نهم را پيگيري مي‌كنند و نگراني دوم خردادي‌ها و اظهاراتي كه در روزنامه‌ها و سايت‌ها دارند، اين مسئله را بزرگ كرده است.
اين مسئول در پاسخ به اين سوال كه چرا مشايي مدتي است در رسانه‌ها ديده نمي‌شود، يادآور شد: اينكه مشايي رسانه‌اي نيست و اين روزها كمتر در رسانه مشاهده مي‌شود لابد حساسيت بچه‌هاي حزب‌اللهي را حس كرده‌اند و حداقل كار عاقلانه‌اي كه كردند اين بود كه حساسيت‌ها را كم كنند.
حسينيان درباره ارائه ليست براي استان‌ها و حمايت‌هاي مالي تصريح كرد: قصد نداريم از تهران در كار استان‌ها دخالت كنيم و اگر مشورت داشته باشيم به استان‌ها اعلام مي‌كنيم.
وي ادامه داد: كمك ما به استان‌ها كمك مادي نيست، ما وابسته به هيچ قدرتي نيستيم و رفت و آمدها هم با پول خودمان انجام مي‌شود تازه مي‌خواستيم بگوييم دوستان در شهرستان‌ها به ما هم كمك كنند تا كاري انجام دهيم.
حجت الاسلام نبويان درباره جريان انحرافي گفت: فقط به ذكر اين نكته بسنده مي‌كنم كه آيت الله مصباح در سال 84 افرادي را فرستاده بود كه ببينند مشايي كيست، از همان موقع به انحراف پي برده بود.
انتهاي پيام/ن۱۰

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن