تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816432216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
تاكيد لهستان بر ادامه استقرار
سيستم موشكي آمريكا

نخست وزير لهستان بر ادامه استقرار سيستم دفاع موشكي آمريكا در خاك اين كشور تاكيد كرد. به گزارش مهر به نقل از آسوشيتدپرس، "لخ كاژينسكي" گفت: من بر اين باورم كه آمريكا به توافق خود براي ساخت سيستم دفاع موشكي در اين كشور متعهد باقي خواهد ماند. اين اظهارات در حالي است كه زمزمه هايي شنيده مي شود كه آمريكا به سبب بحران مالي در صدد كنار گذاشتن استقرار اين سيستم دفاع موشكي است.

كرزاي وزراي جديد را
معرفي كرد

«حامد كرزي»، رئيس جمهوري افغانستان يك استاد دانشگاه و يك مقام پيشين دولت مجاهدين را به عضويت كابينه خود درآورد. به گزارش"ايلنا" به نقل از بي بي سي، در بيانيه اي كه توسط دبيرخانه شوراي وزيران افغانستان منتشر شده آمده است كه كرزي، «حميدالله فاروقي»، استاد اقتصاد در دانشگاه كابل را به وزارت حمل و نقل و «محمد صديق چكري»، را به وزارت حج و اوقاف برگزيده است. چكري، به جاي «نعمت اله شهراني» معرفي شده است.

دولت عراق با سران حزب بعث
مذاكره نمي كند

مشاور نخست وزير عراق اخبار منتشره درباره مذاكره دولت با سران و اعضاي حزب بعث را تكذيب كرد. به گزارش مهر به نقل از راديو سوا، " ياسين مجيد " بحث آمادگي دولت عراق براي گفتگو با اعضا و هواداران حزب منحله بعث در چارچوب تلاش براي فعال كردن طرح آشتي ملي عراق را رد كرد. مشاور سياسي نوري المالكي دراين باره تصريح كرد : گفتگو تنها با كساني صورت مي گيرد كه به قانون اساسي و دموكراسي و انتخابات عراق ايمان دارند و از تفكر و ايده هاي حزب بعث دور هستند. همچنين نيروهاي امنيتي عراق طي 24 ساعت گذشته 67 مظنون را در استان ذي فار در جنوب بغداد دستگير كردند.

هشدار چاوز نسبت به تحركات نظامي كلمبيا در مرزهاي ونزوئلا

سخنان وزير دفاع كلمبيا مبني بر تعقيب شورشيان فارك از سوي نظاميان اين كشور در كشورهاي همسايه، موجب شد تا رئيس جمهور ونزوئلا نسبت به اين گونه اقدامات هشدار بدهد. به گزارش مهر به نقل از شبكه خبري بي.بي.سي، "هوگو چاوز" درمورد اظهارات "خوان مانوئل سانتوز" وزير دفاع كلمبيا مبني بر اينكه نيروهاي اين كشور احتمال دارد در تعقيب شورشيان فارك به كشورهاي همسايه نيز وارد شوند، هشدار داد. چاوز در نطق راديويي خود هشدار داد، تجاوز نيروهاي كلمبيايي به خاك ونزوئلا با واكنش سريع نظامي آن كشور روبرو خواهد شد.

نگراني اسرائيل نسبت به نزديكي
روابط انگليس و حزب الله لبنان

رژيم صهيونيستي از نزديكي روابط بين انگليس و حزب الله لبنان به شدت ابراز نگراني كرد. به گزارش ايسنا، به دنبال پيشنهاد علني دولت انگليس مبني بر آمادگي جهت برگزاري مذاكرات با جناح سياسي حزب الله لبنان و واكنش حزب الله به اين پيشنهاد كه آن را گامي در جهت صحيح خوانده بود، رژيم صهيونيستي از اين نزديكي ديدگاه ها بين انگليس و حزب الله لبنان ابراز نگراني كرد. سخنگوي وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: ما به شدت از اين نزديكي احساس خطر مي كنيم.

اختصاص 130 ميليون دلار
براي آموزش نيروهاي امنيتي عباس

دولت جديد آمريكا 130 ميليون دلار جهت آموزش نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين اختصاص داده است. به گزارش ايسنا، منابع اردني اعلام كردند كه دولت جديد آمريكا به رياست باراك اوباما، به جاي 70 ميليون دلاري كه طي تصميمات دولت قبلي آمريكا در سال 2008 قرار بود به اردن براي پيشبرد برنامه ي آموزشي نيروهاي امنيتي تشكيلات خودگردان فلسطين ارايه شود، تصميم دارد اين مبلغ را به 130 ميليون دلار افزايش دهد.

افزايش فشارها بر رهبر اپوزيسيون ژاپن براي كناره گيري

رهبر حزب مخالف ژاپن كه به طور گسترده از وي به عنوان نخست وزير آينده ياد مي شد، با فشارهاي بيشتر براي كناره گيري از سمت خود مواجه شده است. به گزارش ايسنا، نتايج نظرسنجي ها حاكي از اينست كه پس از دستگيري رييس دفتر ايچيرو اوزاوا، رهبر حزب مخالف ژاپن به اتهام رسوايي هداياي سياسي، نيمي از مردم ژاپن خواستار كناره گيري وي از سمت خود هستند. به گزارش شبكه خبري بي .بي. سي اوزاوا هر گونه عمل خلاف را تكذيب كرده و مي گويد: اين اتهامات عليه معاون وي ناعادلانه است و وي از سمت خود استعفا نخواهد داد.

سفر وزير دفاع آلمان
به ازبكستان و افغانستان

وزير دفاع آلمان سفر سه روزه خود به افغانستان و ازبكستان را آغاز كرد.به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاري دويچه وله، «فرانتس يوزف يونگ»، وزير دفاع آلمان در حالي سفر خود به ازبكستان و افغانستان را آغاز مي كند كه ديدار از واحدهاي آلماني مستقر در اين 2 كشور را در دستور كار خود دارد. بنا براين گزارش، يونگ نخست وارد ازبكستان مي شود و در پايگاه نيروي هوايي «ترمس» با «كوربيل برديف»، همتاي ازبك خود ديدار و گفت وگو مي كند. يونگ همچنين فردا ازبكستان را به مقصد افغانستان ترك خواهد گفت.

چين هرگز دموكراسي غربي را نمي پذيرد

رئيس پارلمان چين در پاسخي آشكار به برخي دعوت هاي خارجي و داخلي مبني بر تجديد ساختار سياسي در اين كشور گفت كه چين هرگز دموكراسي غربي را نمي پذيرد. به گزارش"ايلنا" به نقل از آسوشيتدپرس، «وو بانگو»، رئيس پارلمان چين در نشست سالانه 9 روزه كنگره ملي و مردمي از برخي تلاش ها كه سعي مي كنند، ساختار سياسي تك حزبي كمونيستي چين را به چالش بكشند و آن را با سيستم چندحزبي غرب مقايسه كنند، انتقاد كرد.

كيم جونگ ايل در انتخابات پارلماني پيروز شد

منابع خبري كره شمالي از پيروزي رهبر اين كشور به اتفاق آرا در انتخابات پارلماني خبر دادند. به گزارش"ايلنا" به نقل از آسوشيتدپرس، خبرگزاري مركزي كره شمالي بعد اعلام نتايج اوليه انتخابات پارلماني اين كشور گزارش داد:«تمامي واجدين شرايط، آراي خود را براي «رهبر عزيز» به صندوق ها ريختند تا بار ديگر حمايت خلل ناپذير خود را از وي اعلام كنند.»

دوشنبه|ا|19|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 260]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن