تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816895116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب سخت صبا در رياض شروع دوباره پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شب سخت صبا در رياض شروع دوباره پرسپوليس
ايسنا؛ روز نخست مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب امروز با انجام چهار ديدار آغاز مي شود. امروز صباي ايران در عربستان ميهمان الهلال عربستان و پرسپوليس در تهران ميزبان الشارجه امارات است.

الهلال عربستان- صباي ايران، ورزشگاه ملك فهد رياض

بي ترديد نماينده ايران در دومين تجربه آسيايي خود كار دشواري را در رياض پيش رو خواهد داشت. الهلال عربستان با كسب دو عنوان قهرماني جام باشگاه هاي آسيا از پرافتخارترين تيم هاي قاره است و بازي خانگي با صبا را به عنوان فرصتي براي حضور مقتدرانه در ليگ قهرمانان مي نگرد. اين تيم با وجود بازيكناني چون «ياسر القحطاني» و «سئول كي هيون» از خط حمله يي زهردار و آتشين برخوردار است، ضمن آنكه در خط مياني نيز بازيكنان خلاقي چون «ويلهلمسون» و بازيكنان پرسرعتي مانند «شلهوب» مي توانند روز دشواري را براي صبا رقم بزنند.

در درون دروازه نيز مرد بلند قامت فوتبال عربستان «محمد الدعايه» سنگربان آبي هاي رياض است. اما صباي ايران نيز آن تيم بي تجربه سه فصل پيش در ليگ قهرمانان نيست. نبايد فراموش كرد كه سرمربي كهنه كاري چون فيروز كريمي روي نيمكت صبا حضور دارد؛ مردي كه همراه با پاس سابقه قهرماني در جام باشگاه هاي آسيا را دارد و به خوبي با شرايط بازي در عربستان آشنا است. حضور بازيكناني چون غلامرضا رضايي و محمد نوري در صبا سبب مي شود كه اين تيم بتواند حتي به باز كردن دروازه ميزبان قدرتمند خود فكر كند. هرچند واقعيت موجود حكايت از آن دارد كه صبا در درجه اول بايد به دنبال گل نخوردن در بازي امروز باشد.نفراتي چون رضايي و نوري فضاي بازي در ورزشگاه هاي عربستان را تجربه كرده اند اما نكته كليدي براي صبا اين است كه بازيكنان اين تيم تحت تاثير فضاي ورزشگاه رياض قرار نگيرند، همين موضوع مي تواند رمز موفقيت صبا باشد. در هر صورت اين ديدار عيار نمايندگان عربستان و ايران را در گروه اول مشخص مي كند. در ديگر بازي اين گروه الاهلي امارات با پاختاكور ازبكستان در ورزشگاه الراشد دوبي بازي دارد.

پرسپوليس تهران- الشارجه امارات ورزشگاه آزادي تهران، ساعت 15

قهرمان فصل گذشته ليگ برتر ايران در نخستين بازي ميزبان الشارجه امارات است. هرچند پرسپوليس در هفته هاي اخير ليگ برتر فوتبال ايران با نتايج نه چندان خوب به رده چهارم جدول نزول كرده اما اوضاع حريف اماراتي به مراتب بدتر است و آنها در پايان هفته چهاردهم با 15 امتياز در رده نهم جدول ليگ دوازده تيمي امارات قرار دارند. همچنين در شرايطي كه پرسپوليس با بازگشت محسن خليلي و اضافه شدن مهدي رجب زاده توان تهاجمي خود را بالا برده، مصدوميت «اندرسون» بهترين مهاجم الشارجه اين تيم را بيش از پيش براي بازي مقابل پرسپوليس نگران ساخته است. در هر حال اگر پرسپوليس بتواند گره هاي تاكتيكي خود را برطرف سازد، الشارجه تيمي نيست كه در ورزشگاه آزادي توان مقاومت مقابل پرسپوليس را داشته باشد. هرچند هواداران اين نماينده ايراني اميدوارند مانند چند بازي اخير در ليگ برتر پرسپوليس آنها را در ورزشگاه آزادي شوكه نكند. شايد يك پيروزي پرگل مقابل الشارجه عيدي خوبي براي تماشاگران پرسپوليس باشد. در ديگر بازي اين گروه الغرافه قطر با الشباب عربستان در ورزشگاه الغرافه قطر بازي دارد.

وينگادا؛ درست نيست فوتبال ايران را

بالاتر از امارات بدانيم

ادواردو نلو وينگادا سرمربي پرسپوليس پيش از همه از هواداران پرسپوليس خواسته براي تشويق و حمايت از تيم پرسپوليس به ورزشگاه آزادي بيايند و كادرفني و بازيكنان اين تيم را در اين بازي حساس تنها نگذارند.

وي درباره بازي امروز گفت؛ «مطمئناً حضور هواداران پرسپوليس مي تواند شارژ روحي بالايي براي تيم ما باشد. آنها مطمئن باشند كه پرسپوليس بازي زيبايي را به نمايش خواهد گذاشت و مي توانند از تماشاي آن لذت ببرند. معتقدم بازي در ليگ قهرمانان آسيا از مسابقات ليگ برتر متفاوت تر است. البته ما همان بازيكنان حاضر در ليگ را در اختيار داريم. سه نفر كه با برطرف شدن مصدوميت شان به تركيب پرسپوليس اضافه شده اند و دست ما را براي انتخاب بازيكنان در تركيب اصلي بازتر كرده اند. معتقدم پرسپوليس نبايد مثل چند بازي اخير خود در ليگ قهرمانان بازي كند و به واقع ما ديگر نبايد اشتباهات قبلي مان را در اين بازي ها تكرار كنيم.» وينگادا همچنين درباره شناختش از تفكرات توني اوليويرا سرمربي تيم الشارجه گفت؛ «خوشحالم كه دوباره اوليويرا را مي بينم. ما قبلاً با هم همكار بوديم. او دوست صميمي من است. از زماني كه من سرمربي ماريتيموي پرتغال بودم او هدايت تيم بنفيكا را بر عهده داشت و با اين تيم در ليگ قهرمانان اروپا نيز شركت كرد. او مربي بزرگي است اما اكنون ما با هم رقيب هستيم. ضمن احترامي كه به اوليويرا و تيم الشارجه مي گذارم بايد بگويم نقاط ضعف و قوت اين تيم را شناسايي كرده و در تمرينات روي آن كار كرديم. پرسپوليس پتانسيل پيروزي در اين مسابقه را دارد و اميدوارم بتوانيم به اين مهم برسيم.» وي در ادامه پيرامون بازي امروز نيز افزود؛ اين مسابقه پيش از شروع با نتيجه صفر- صفر آغاز مي شود و نام تيم ها نمي تواند عامل پيروزي آنها باشد. همه چيز در زمين مسابقه رقم خواهد خورد و هر تيمي كه تمركز و دقت بيشتري داشته باشد، پيروز مي شود. تا قبل از شروع مسابقات ليگ قهرمانان جايگاه پرسپوليس با ديگر تيم هاي هم گروه فرقي ندارد و درست نيست كه ما سطح فوتبال ايران را بالاتر از سطح فوتبال قطر يا امارات بدانيم اما در ميدان مسابقه سرنوشت بازي رقم خواهد خورد و آنجاست كه سطح واقعي يك تيم مشخص مي شود.

سرمربي شارجه؛ بازي مقابل 100 هزارنفر سخت است

سرمربي پرتغالي تيم فوتبال الشارجه امارات گفت؛ بازي مقابل پرسپوليس در حضور 100 هزار تماشاگر سخت است. توني اوليويرا در نشست خبري پيش از بازي تيم هاي پرسپوليس و الشارجه گفت؛ از اينكه دوباره وينگادا را مي بينم، خوشحالم. همچنين بسيار خرسندم كه تيم الشارجه براي دومين بار در ليگ قهرمانان آسيا حاضر شد و فردا(امروز) بايد مقابل تيم بزرگي چون پرسپوليس بازي كند. به طور صد درصد از سطح اين مسابقات آگاهي كامل دارم، شايد حضور الشارجه در اين ليگ براي بازيكنانش يك رويا بود اما ما سعي خواهيم كرد در شش بازي پيش رو تجربه بازيكنان را به حد بالايي برسانيم. كسب موفقيت در اين مسابقات نيازمند هماهنگي و تمركز بيشتر بازيكنان الشارجه خواهد بود. به هر حال ما تمام تلاش مان را مي كنيم كه نتايج خوبي كسب كنيم و هنوز اميدمان را با توجه به قوي تر بودن رقبا در اين گروه از دست نداده ايم. اوليويرا همچنين درباره تجربه حضور در ورزشگاه آزادي براي بازيكنان الشارجه نيز گفت؛ بازيكنان ما در بهترين حالت در حضور حتي 10 هزار تماشاگر هم به ميدان نرفته اند چه برسد به اينكه فردا(امروز) مقابل پرسپوليس بخواهند جلوي 100هزار تماشاگر بازي كنند. البته من در كارنامه بازيگري و مربيگري ام حضور در برابر چشمان حتي 120 هزار تماشاگر را هم تجربه كرده ام اما خوشحالم كه در رويارويي با پرسپوليس در ورزشگاه آزادي بازيكنان ما به تجربه بيشتري برسند. ما كه نمي توانيم در استاديوم هاي تيم هاي مطرح اروپايي چون منچستر بازي كنيم و بازي كردن در اينجا را از اين نظر غنيمت مي دانيم.

وي ادامه داد؛ من مربي واقع بيني هستم و در روياهايم سير نمي كنم. درست است كه شانس پرسپوليس براي كسب موفقيت روي كاغذ بيشتر از الشارجه است اما گريه نمي كنم و تيمم را براي يك رويارويي قدرتمندانه مقابل پرسپوليس آماده مي كنم. هدف اول ما راهيابي به اين مسابقات بود و در مرحله بعد هم توانستيم دمپوي هند را از پيش رو برداشتيم. در حال حاضر هم سطح مسابقات گروهي در اين مرحله بالاتر از ديدار با تيم هندي است و ما تمام تلاش مان را خواهيم كرد تا بهترين نتيجه را در اين مسابقات كسب كنيم.

كريم باقري؛ فشردگي مسابقات باعث افت من شده است

كريم باقري كاپيتان پرسپوليس در پاسخ به سوالي مبني بر افت جسماني اش در مقطع كنوني نسبت به اوايل فصل گفت؛ درست است شرايط جسماني من نسبت به هفته هاي ابتدايي ليگ پايين تر آمده است اما توجه داشته باشيد كه فشردگي مسابقات ليگ و حضور من در تيم ملي مهم ترين دليل اين مساله بوده است. اما خوشبختانه با مرخصي كه از پرسپوليس گرفته ام و استراحتي كه انجام داده ام شرايطم بهتر شده و البته سعي مي كنم در تمرينات به وضعيت ايده آل گذشته برسم.

وي افزود؛ هر بازيكني در طول فصل نوسان دارد و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. در حال حاضر تنها به اين مي انديشم كه با آمادگي كامل در تركيب پرسپوليس مقابل تيم الشارجه بازي كنم. باقري در پاسخ به سوال خبرنگار ديگري پيرامون شرايط پرسپوليس نسبت به ديگر رقباي همگروهش تصريح كرد؛ به هر حال همه تيم ها كه در اين جام حضور دارند، تيم هاي خوبي هستند. آنها خود را براي شروع قدرتمندانه در اين ليگ آماده كرده اند و دوست دارند به عنوان تيم اول به مرحله بعد صعود كنند. طبيعتاً پرسپوليس هم چنين عنواني را دوست خواهد داشت و براي رسيدن به آن تمام تلاش خود را به كار مي گيرد.

علي كريمي؛ در ليگ آسيا نبايد هيچ حريفي را دست كم گرفت

علي كريمي گفت؛ تمام بازيكنان پرسپوليس براي پيروزي مقابل الشارجه امارات متحد شدند و از هواداران مي خواهيم ما را در اين بازي تنها نگذارند. بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس ديروز در جمع خبرنگاران گفت؛ «فردا(امروز) نخستين بازي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسياست كه ما اميدواريم با حضور و حمايت هواداران مان شروع خوبي را در اين جام داشته باشيم. تمام بازيكنان با يكديگر متحد شده اند تا الشارجه امارات را در اين بازي شكست دهند. روحيه تيم ما حتي با وجود شكست اخير مقابل مقاومت سپاسي بسيار خوب است و ما تمام تلاش مان را براي برد خواهيم كرد.» وي درباره شرايط جسماني خودش نيز گفت؛ «مدتي به علت آسيب ديدگي با بازيكنان تيم تمرين نكردم اما اكنون وضعيتم بهتر شده و البته با كمي مدارا تمريناتم را دنبال مي كنم. اميدوارم تا اين مسابقه مشكل خاصي پيش نيايد و بتوانم براي پرسپوليس به خوبي بازي كنم.»

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن