تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816328141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// خاتمي شايد آمدن ميرحسين موسوي را بپذيرد// توطئه جديد «جند الشيطان» در تاسوكي// بازداشت مردي كه ادعا مي كرد پيامبر است// چاپ پوسترهاي خاتمي و ميرحسين در كنار هم


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// خاتمي شايد آمدن ميرحسين موسوي را بپذيرد// توطئه جديد «جند الشيطان» در تاسوكي// بازداشت مردي كه ادعا مي كرد پيامبر است// چاپ پوسترهاي خاتمي و ميرحسين در كنار هم
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (20 اسفند)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

خاتمي شايد آمدن ميرحسين موسوي را بپذيرد

فارس- لطف ا... ميثمي عضو جبهه ملي مذهبي درباره احتمال دستيابي به اجماع از سوي اصلاح طلبان اظهار داشت: شايد خاتمي آمدن مير حسين را بپذيرد و كروبي نيز گفته كه تا نزديكي انتخابات و پس از سفر هاي استاني صبر مي كند تا مشخص شود كه اقبال مردمي به سمت كدام كانديدا ست.

مرعشي: كرباسچي رئيس ستاد كروبي نيست

مهر- مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران گفت: آقاي كرباسچي رياست ستاد انتخاباتي كروبي را نپذيرفته است.

كروبي: اجماع رخ نمي دهد

مهر- مهدي كروبي رئيس حزب اعتماد ملي صبح ديروز در يك نشست خبري در اروميه با بيان اينكه در انتخابات آتي اصلاحات بيشترين آرا را به خود اختصاص خواهند داد، گفت: اگر تمامي كانديداهاي اصلاحات در مسير معيارهاي شناخته شده حركت كنند شايد اجماع رخ دهد، اما به نظر بنده اجماعي در كار نخواهد بود.

اعلمي هم اعلام كانديداتوري مي كند

فارس- اكبر اعلمي امروز سه شنبه كانديداتوري خود را براي انتخابات رياست جمهوري اعلام مي كند.

ستاد حمايت از كانديدا توري اكبر اعلمي در انتخابات رياست جمهوري ديروز در دعوتنامه رسمي كه به دفتر خبرگزاري فارس در تبريز ارسال شده است، آمده است: «اكبر اعلمي روز سه شنبه 87/12/20 ساعت 10 صبح پيرامون انتخابات رياست جمهوري و اعلام كانديداتوري مصاحبه مطبوعاتي دارد».

نامه داودي به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي

باشگاه خبرنگاران- عزت ا... يوسفيان ملا عضو ستاد مبارزه با مفاسد از تشكيل نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي خبر داد و گفت: به دليل حاضر نشدن نمايندگاني از دولت و مجلس و قوه قضاييه در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي و نرسيدن به حد نصاب، اين جلسه برگزار نشد.

توطئه جديد «جند الشيطان» در تاسوكي

ابنا- عمليات جديد گروهك تروريستي مالك ريگي در منطقه تاسوكي خنثي و تعدادي از اشرار اين گروه به هلاكت رسيدند.

گفته مي شود افرادي كه كشته شده اند، پس مانده هاي «ريگي» هستند كه به قصد ارتكاب جنايت ديگري شبيه تاسوكي با تجهيزات قابل توجهي وارد ايران شده بودند. آنان يك بار ديگر بنا داشتند تا انسانهاي ديگري از مظلومترين افراد جامعه اعم از دانش آموز، دانشجو و بازاري را به بهانه مبارزه با نظام در راستاي اهداف دشمنان اسلام با گرفتن پول هنگفتي به شهادت برسانند.

آخرين خبرها حاكي است كه تعداد تروريستهاي كشته شده 15 نفر بوده است. ضمن اينكه 6 نفر از مرزداران و جان بركفان ميهن اسلامي هم زخمي شده اند.

كارگزاران به دنبال حامي براي خاتمي

رجانيوز- به دنبال تعدد كانديداها و تقسيم آرا در جبهه دوم خرداد، اعضاي حزب كارگزاران درصدد همسو جلوه دادن هاشمي رفسنجاني با خاتمي و افزايش احتمال پيروزي وي در انتخابات هستند. در اين باره خانجاني عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران به فارس گفت: هاشمي، خاتمي را خيلي قبول دارد.

گسترش تحركات فرقه هاي شيطان پرست

شبكه خبر دانشجو- سردار روزبهاني، رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا گفت: هم اكنون تعداد فرقه هاي شيطان پرستي در كشور در سطح پاييني است اما اين فرقهها در حال گسترش و سازماندهي خود هستند.

بازداشت مردي كه ادعا مي كرد پيامبر است

شهاب نيوز- بيمار رواني كه با پخش اعلاميه در خيابان گيشا، خود را مدعي پيامبري معرفي مي كرد، از سوي مأموران پايگاه دوم اطلاعات امنيت تهران دستگير و روانه تيمارستان شد.

رونمايي نشان انتخاباتي ستاد ميرحسين

قلم- نشان انتخاباتي ستاد ميرحسين موسوي نخست وزير دوران دفاع مقدس رونمايي شد.

محمدمهدي حيدريان رئيس كميته فرهنگي- هنري ستاد ميرحسين گفت: در اين نشان تبليغاتي كه برگرفته از پرچم ملي جمهوري اسلامي ايران است از يك نماد درخت به نشانه بالندگي و باروري درخت تناور انقلاب اسلامي و نماد پرنده سفيد به نشانه صلح، دوستي و آزاديخواهي مردم ايران كه با نگاه اميدوار به افق هاي دور دست مي نگرد، در مركز نشان استفاده شده است.

احضار دوباره نمايندگان مرتبط با پرونده پاليزدار

شهاب نيوز- با برگزاري اولين جلسه دادگاه عباس پاليزدار شنيده شد نمايندگاني كه در ارتباط با پرونده او چندين بار مورد بازجويي قرار گرفتند بار ديگر احضار مي شوند.

يك ملي مذهبي: احمدي نژاد بازنده انتخابات است

فرارو- عليرضا رجايي، فعال سياسي اصلاح طلب و از نيروهاي موسوم به ملي مذهبي معتقد است:«احمدي نژاد يقيناً در انتخابات خواهد باخت.»

سفر قريب الوقوع يك هيأت ايراني به مراكش

مهر- يك روزنامه عرب زبان در شماره ديروز خود ادعا كرد: به زودي ايران يك هيأت رسمي را به مغرب با هدف حل بحران موجود بين تهران و رباط مي فرستد.

به گزارش روزنامه السفير، اين روزنامه چاپ بيروت در ادامه خاطرنشان كرد: ايران در تلاش است از هر گونه موضعگيري كه منجر به ايجاد تنش در روابطش با كشورهاي عربي شود، دوري گزيند.

تجليل از كردان در ساري

فردا- سايت محلي شمال نيوز در خبري اعلام كرد جمعي از مردم و دوستداران علي كردان در مازندران قصد دارند با برپايي مراسمي در ساري از تلاشهاي 30 ساله علي كردان وزير سابق كشور قدرداني كنند.

شرط عجيب وزير خارجه ايتاليا

پارسينه- شنيده شده است فرانكو فراتيني، وزير امور خارجه ايتاليا شرط حضور خود در ايران را انجام مذاكرات با مقامات ايراني در جزيره كيش قرار داده است تا مهر ويزاي رسمي دولت ايران بر پاسپورت سياسي اش حك نشود!

چاپ پوسترهاي خاتمي و ميرحسين در كنار هم

پلاك نيوز - ستاد ائتلاف جبهه دوم خرداد پوسترهايي را براي جمع آوري نظرات مسؤولان استاني خود منتشر كرد.

در اين اقدام، ستاد ائتلاف جبهه دوم خرداد جهت جمع آوري نظرات مسؤولان استاني خود، پوستري چاپ شده كه عكس ميرحسين موسوي و خاتمي در كنار هم قرار گرفته را به صورت محرمانه منتشر و به استانها فرستاده شده است.

براساس آخرين نظرسنجي اين ستاد، خاتمي با كاهش محبوبيت مواجه است و بايد به نفع ميرحسين كنار بكشد.

توزيع كتب ضدشيعي در اطراف مسجدالنبي

شيعه آنلاين- منابع آگاه در عربستان اعلام كردند: نيروهاي وابسته به هيأت امر به معروف و نهي از منكر، در چند روز اخير توزيع گسترده و رايگان كتب ضدشيعي در اطراف مسجدالنبي(ص) را آغاز كرده اند.

اين منابع آگاه افزودند: اين كتاب ضد شيعي توسط «سليمان صالح خراشي» از چهره هاي سرشناس وهابيت در سال 2007 ميلادي نگاشته شده و بر پشت كتاب نوشته اند: منتشر كردن مطالب اين كتاب در هرجايي از كره زمين بدون كم كردن و يا زياد كردن مطلب جديدي بلامانع است.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن