تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805548974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سومين جشنواره فيلم شهر در پايان راه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سومين جشنواره فيلم شهر در پايان راه
برگزيدگان سومين جشنواره فيلم شهر، ادامه ابهام پيرامون اكران نوروزي و آغاز دوسالانه ملي نگارگري عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه بيستم اسفندماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با مهرشاد كارخاني كارگردان "گناه من" و گپي با مدير نشر افكار. بازسازي 14 هزار صندلي در برابر پرده‌هاي نقره‌اي، ادامه تصوير برداري "اشك‌ها و لبخندها"، آغاز دوسالانه نگارگري از امروز، فصل پاياني جشنواره فيلم شهر، مشخص شدن اكران نوروزي قبل از تصويب آئين‌نامه جديد و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با كريم عارفي خالق مجموعه عكس "نگاهي به تخت جمشيد"، گپي با ياسمين سينايي درباره دشواري‌هاي آموزش هنر، نگاهي به نمايش "روز، داخلي، 12 شب" و اخبار كوتاه. آخرين سكانس جشنواره فيلم شهر، پايان نخستين جشنواره سراسري طرح نو، گپي با لاله اسكندري بازيگر تلويزيون و سينما و اظهار نظر مدير عامل خانه سينما درباره تعيين تكليف اكران نوروز 88 در اداره نظارت و ارزشيابي در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به نگاهي به مسائل و مشكلات گروه‌هاي كر و يادداشتي درباره مخاطبان آلبوم و كنسرت‌هاي موسيقي. سينماي ايران در ايستگاه پاياني سال 87 و نگاهي به مستند "حياط‌ خلوت خانه خورشيد" در صفحه سينما و پايان سومين جشنواره فيلم شهر، پايان فيلمبرداري "آناهيتا"، آغاز دوسالانه ملي نگارگري، همايش موسيقي ملي ايران در ساري و اخباري كوتاه از اسكندري، شاهوردي، خلج، مؤتمن و طالبي در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به سري جديد برنامه "كلاه قرمزي" در شبكه دو، اختتاميه سومين جشنواره فيلم شهر، معرفي فيلم‌هاي برگزيده انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، يادداشت و اخبار كوتاه. مطلبي درباره دوبله مجموعه "قصه‌هاي جزيره" و نگاهي به شخصيت‌ها در اين مجموعه در صفحه راديو و تلويزيون و نشست خبري هفتمين دوسالانه ملي نگارگري ايران و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"خورشيد" در صفحه موسيقي و تجسمي مي‌پردازد به گزارشي از يك استوديوي ضبط موسيقي زيرزميني، معرفي برترين‌هاي تجسمي جشنواره هنري نوآوران، گفتگو با فرهاد فخرالديني، نشست بزرگداشت منوچهر احترامي و اخبار كوتاه. چند يادداشت و معرفي بهرام عظيمي به عنوان چهره روز در صفحه پاياني آمده است.

"اعتماد ملي" در صفحه سينما مي‌پردازد به مطلبي در حاشيه فيلم "درباره الي" به بهانه نمايش در جشنواره شهر، تحليلي بر كارگرداني آن، چرايي شبيه نبودن اين فيلم به "ماجرا" آنتونيوني، يادداشت و اخبار كوتاه. سايه نظارت بر اكران نوروزي، تقدير از بيضايي و 64 سينماگر در جشنواره شهر، مروري بر رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان و اخبار كوتاه در صفحه فرهنگ منعكس شده است.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به آغاز بهار با عكس‌هاي كيارستمي، حل مشكل "كتاب قانون" براي اكران، تعيين تكليف اكران نوروز 88 در اداره نظارت و ارزشيابي، بازسازي سينما جمهوري به شرط حل مسائل قانوني، پخش "مردان آهنين" از شبكه سه در ايام نوروز، كامل شدن آئين‌نامه تعيين دستمزد بازيگران، يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به وقايع‌نگاري حاشيه‌هاي سفر اعضاي هيئت آكادمي اسكار به ايران، مروري بر مجموعه‌هاي نوروزي تلويزيون و اخبار كوتاه. سرنوشت نامعلوم اكران نوروزي سينماها، پايان سومين جشنواره فيلم شهر، افتتاح دوسالانه ملي نگارگري، كنسرت عليرضا عصار، خروج دو عضو از هيئت مديره كارگردانان خانه تئاتر و اخباري از سينماي جهان در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به ايستگاه پاياني جشنواره فيلم شهر، گشايش هفتمين دوسالانه ملي نگارگري، بين‌المللي شدن هفتمين جشنواره تئاتر رضوي، آلبوم جديد عليرضا افتخاري در بازار، روي خط فرهنگ و اخبار كوتاه.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 235]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن