تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820958587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي گناباد:300 كيلوگرم ترياك در محور بجستان ـ بردسكن كشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي گناباد:300 كيلوگرم ترياك در محور بجستان ـ بردسكن كشف شد
خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي گناباد گفت: نيروهاي ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد 300 كيلوگرم ترياك در محور بجستان ـ بردسكن كشف كردند.


قاسم قادري امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در گناباد گفت: پرسنل ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد با همكاري پرسنل كلانتري 14 بجستان، از يك دستگاه تريلر كه از محور بجستان به بردسكن حركت مي‌كرد، 300 كيلوگرم ترياك كشف كردند.
وي افزود: اين مواد مخدر كه به ‌طور ماهرانه‌اي در لاستيك‌هاي زير خودرو جاسازي شده بود، با تلاش پرسنل نيروي انتظامي كشف شد.
وي خاطرنشان كرد: با حدود يك ماه كار اطلاعاتي و پيگيري‌هاي مستمر اين مقدار مواد كشف شد.
قادري ادامه داد: در اين ارتباط يك نفر دستگير و تحويل مقامات قضايي شد و براي دستگيري ساير اعضاي باند هنوز پيگيري ادامه دارد.
همچنين فرمانده انتظامي نيشابور گفت: فردي به هويت اصغر.خ به واحد گشتي كلانتري 13 قدس مراجعه كرد و اظهار داشته دو نفر را به عنوان مسافر به مقصد روستاي برف‌ريز سوار خودرويم كردم كه بين راه نامبردگان با تهديد و زور مبلغي وجه نقد گوشي تلفن همراه و خودرويم را سرقت و متواري شدند.
ابوالقاسم باروح اظهار داشت: بلافاصله طرح مهار اجرا و در كمتر از يك ساعت خودروي پرايد به همراه دو نفر سارق به نام‌هاي علي. الف و رضا.ع هر دو 18ساله كشف شد و متهمان به مراجع قضايي معرفي شدند.
وي همچنين از مرگ بر اثر مصرف مواد مخدر در نيشابور خبر داد و اظهار داشت: برابر اعلام مركز پليس 110 مبني بر يك مورد گازگرفتگي منجر به فوت در خيابان مسيح بلافاصله ماموران كلانتري مربوطه و پليس آگاهي به محل عزيمت كردند.
باروح گفت: در بررسي‌ها مشخص شد فردي به هويت ايوب. ز 29 ساله در داخل منزلي فوت كرده كه بنا بر نظريه پزشكي قانوني متوفي به علت استعمال مواد مخدر و گازگرفتگي فوت كرده است.
انتهاي پيام/ص20

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن