تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زاكاني:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: زاكاني:
خبرگزاري فارس: رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به تشكيل اين جبهه و تلاش براي هم‌افزايي گفتمان‌هاي اصولگرايي در قالب طيف‌هاي مختلف، تلاش جبهه متحد را استفاده از ظرفيت‌هاي تمامي اصولگرايان براي رقابت در عرصه انتخابات دانست.


عليرضا زاكاني در گفت‌وگوي تفصيلي با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اصولگرايان معتقد به ارزش‌هاي اصولگرايي هستند و يكي از اين اصول‌هاي آن اهتمام به وحدت است كه در اولويت جبهه متحد اصولگرايان قرار دارد.
وي از وحدت به عنوان يك استراتژي و مبنا براي اصولگرايان نام برد و تصريح كرد: وحدت مبتني بر ارزش‌ها و اصول يك تاكتيك جدي براي رقابت اصولگرايان با رقباست.
زاكاني تبعيت‌پذيري، ولايت‌پذيري و ولايت‌مداري و ارزش‌محوري را نمونه‌اي از ارزش‌هاي اصولگرايي خواند و عنوان كرد: موضع اصولگرايان شفاف است و مرزي مشخصي در بين آنها و فتنه، انحراف و فساد وجود دارد.
به گفته رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان، در درون نيز قائل به همگرايي، همكاري و پيگيري امور با تشريك مساعي همه اصولگرايان خواهيم بود.
وي خاطرنشان كرد: تقويت وحدت در بين اصولگرايان روند بهتر و روزافزوني دارد و اگر چه به تازگي فعاليت جبهه متحد اصولگرايان در استان‌ها آغاز شده اما شرايط به گونه‌اي است كه از يك اقبال خوبي برخوردار است.

* چشم اميد دشمنان به انتخابات مجلس است

وي از انقلاب به عنوان نعمت بزرگي نام برد كه روز به روز رونق مي‌يابد و خاطرنشان كرد: با همين تفكر انقلابي شيعيان لبنان در جنگ 33 روزه و سني‌هاي غزه در برابر حملات رژيم صهيونيستي به پيروزي رسيدند.
زاكاني با عنوان اينكه نه ما با دشمنان و آنها با ما سر سازش دارند، افزود: پس بايد از آن صيانت كرد نه اينكه به آن خيانت كرد و زمينه را براي تحقق خواسته‌هاي نامشروع دشمنان هموار كرد.
وي يادآور شد: منشأ بيداري اسلامي جهان نيز انقلاب اسلامي و صدور گفتمان‌هاي اين انقلاب است كه عرصه را براي تلاش ناصواب دشمنان پهن كرده است تا جايي كه توطئه‌هاي جهاني آنها دچار چالش شده و حتي در كشورهاي خود نيز از امنيت كامل برخوردار نيستند.
رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان ادامه داد: دشمنان اكنون به هر ابزاري براي سركوب ريشه‌هاي بيداري اسلامي متوسل مي‌شوند و در حال حاضر نيز چشم اميد آنها به انتخابات مجلس در سال جاري است تا بلكه در مقابل نظام اسلامي صف‌كشي نمايند.
زاكاني در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج وحدت را بهترين گزينه براي مقابله با توطئه‌هاي آنان خواند و گفت: اين را نبايد فراموش كرد كه شكست‌هاي پياپي دشمنان و پيروزي‌هاي ملت بزرگ ايران به خاطر حفظ وحدت بوده و بايد زمينه تقويت اين مولفه اقتدار و عظمت كشور را فراهم نماييم.

* كانديداهاي اصولگرايان به جريان فتنه، انحرافي و فاسد وابسته نيستند

وي خاطرنشان كرد: كانديداهايي از سوي اين جبهه معرفي مي‌شوند كه علاوه بر برخورداري از تعهد، تخصص، خدمتگزار مردم و فسادستيز، بايد از اقبال مردم نيز برخوردار باشند.
رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان اضافه كرد: كانديداهاي اصولگرايان بايد چهار شرط ايجابي اعتقاد به اسلام، انقلاب و اهداف نظام، اعتقاد به سيره و روش امام راحل(ره) و اعتقاد و پايبندي به ولايت فقيه و تبعيت و پيروي از مقام معظم رهبري داشته باشند.
وي تصريح كرد: عدم وابستگي به جريان فتنه 88، عدم وابستگي به جريان انحرافي و فاسد هم از شرايط سلبي است كه كانديداهاي اصولگرايان بايد از آن برخوردار باشند.
زاكاني يادآور شد: علاوه بر اين شرايط، كانديداهاي مد نظر اصولگرايان در كارگروه‌هاي استاني با 12 پارامتر سنجيده مي‌شوند و افرادي كه اقبال عمومي و اصلح‌تر باشند به مردم معرفي خواهند شد.
وي گفت: اميد است اين مسئله به نوعي پيش برود كه ماحصل آن انتخاب نمايندگاني اصلح و در نهايت مجلسي كارآمدتر از گذشته باشد.

* دوم خردادي‌ها هزينه قانون‌شكني و نفي اراده مردم را مي‌دهند

زاكاني ادامه داد: دوم خردادي‌ها در جريان فتنه 88 تصميم و اراده مردم و حضور بي‌سابقه آنها در انتخابات را ناديده گرفتند و با قانون‌شكني مسيري را انتخاب كردند كه با چراغ سبزشان به بيگانگاني كه به آنها دلبسته بودند، خودشان را از دايره نظام اسلامي جدا كردند.
وي خاطرنشان كرد: علي‌رغم تلاش‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر اينكه از اين اتفاق جلوگيري شود، اما اين اتفاق نيافتاد و آنها به هر دليلي كه اينجا محل بحث آن نيست، مسير انحرافي خويش را دنبال كردند و امروز هزينه قانون‌شكني و نفي اراده مردم را مي‌دهند.
رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان يادآور شد: اكنون بخشي از آنها دچار توهم شده‌اند و مي‌خواهند باج‌خواهي گذشته را باج‌خواهي امروز با پيش كشيدن تحريم انتخابات و گذاشتن پيش‌شرط‌هايي براي حضور در اين عرصه جبران نمايند كه بايد بدانند پاسخي را نخواهند شنيد.
وي اضافه كرد: بخشي از اين افراد معتقدند كه اگر در انتخابات شركت نكنند توسط مردم حذف مي‌شوند فلذا بر مشاركت در اين انتخابات نيز اصرار دارند.
زاكاني سناريوي طرح تحريم انتخابات را استمرار حركت فتنه 88 در راستاي خدمت به بيگانگان و جواب به خواسته‌هاي آنان خواند و تصريح كرد: اين افراد بايد هزينه اين حركت را در مقابل مردم پرداخت كنند.
به گفته وي، اگر چه نظام در حق آنها لطف بزرگي كرد اما بخشي ديگر از فتنه‌گران مي‌خواهند كه نظام به خاطر ايجاد آن آشوب‌ها و التهابات گسترده توسط اين افراد از آنها عذرخواهي كند كه بدون شك دچار توهم شده‌اند.

* تحريم انتخابات محروميت مردم از حق تعيين سرنوشت خود است

رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان عدم شركت در انتخابات و يا تلاش براي حضور حداقلي از سوي برخي از افراد را همسو با رويكرد دشمنان دانست و گفت: آنها مي‌خواهند با اين عمل مردم را از حق تعيين سرنوشت خود با حضور در انتخابات محروم كنند.
زاكاني يادآور شد: اين افراد به دنبال اداي دين خود نسبت به بيگانگان هستند اما مردم ايران اسلامي با حضور پرشور و گسترده‌تر از انتخابات قبلي جواب دندان‌شكني به آنان خواهند داد.
وي عنوان كرد: نبايد اين را فراموش كرد كه هر زمان كه پيام ناصواب تحريم انتخابات و يا مشاركت حداقلي از حلقوم آنها بيرون آمده است مردم حضور بيشتري داشته‌اند و جواب نه را با مشاركتي مثال‌زدني داده‌اند.
رئيس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرايان در پايان شور و نشاط انتخاباتي براي حضور حداكثري و انتخاب افرادي اصلح از طيف اصولگرايان را از اولويت‌هاي اين جبهه در جريان انتخابات ذكر كرد و افزود: دامنه اين فعاليت و تلاش در استان‌ها نيز جريان مي‌يابد و اميدواريم مردم يك بار ديگر حماسه‌اي بزرگ را خلق و جداي از مشاركت حداكثري در انتخابات، افرادي اصلح‌تر را هم انتخاب و به مجلس بفرستند.
انتهاي پيام/صا10

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن