تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805672793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
برگزاري ديدار فينال جام حذفي در زمين بي طرف
پس از صعود تيمهاي استقلال تهران و شاهين بوشهر به ديدار پاياني جام حذفي، عزيزالله محمدي، رئيس سازمان ليگ برتر از برگزاري بازي نهايي در زمين بي طرف خبر داد. وي گفت: تك بازي فينال قطعا در زمين بي طرف برگزار مي شود اما هنوز ميزبان مشخص نشده است.
قطعي شدن رفتن دروازه بان پيروزي به روسيه
باشگاه روبين كازان روسيه با رقم پيشنهادي باشگاه پيروزي براي صدور رضايت نامه عليرضا حقيقي موافقت كرد و به اين ترتيب، انتقال دروازه بان جوان پيروزي ظرف روزهاي آينده انجام خواهد شد. باشگاه روبين كازان روسيه كه پيش از اين خواهان تمديد مهلت پاسخگويي به پيشنهاد باشگاه پيروزي شده بود، چهارشنبه شب در پايان مهلت تعيين شده از سوي مقام هاي اين باشگاه، همانطور كه پيروزي خواسته بود در نامه اي رسمي موافقت خود را با اين پيشنهاد اعلام كرد. مسئولان دو باشگاه پيروزي و روبين كازان طي روزهاي آينده نسبت به عقد قرارداد رسمي عليرضا حقيقي اقدام خواهند كرد و نحوه انجام كار، ظرف روزهاي آينده در توافق طرفين مشخص خواهد شد.
تمديد قرارداد مجيدي با استقلال
مديرعامل باشگاه استقلال از تمديد قرارداد فرهاد مجيدي با اين تيم خبر داد. علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال در اين خصوص گفت: صحبت هايي كه در اين چند روز پس از جدايي مجيدي از استقلال مطرح شده باعث نگراني هواداران شد. در اين بين بازتاب صحبت هاي وي با روزنامه قطري باعث شد براي اولين بار اعلام كنم كه مجيدي پس از اين كه از استقلال رضايت نامه گرفت يك سال ديگر قراردادش را با ما تمديد كرد. بنابراين، اين بازيكن پس از پايان قرارداد 4 ماهه اش با الغرافه قطر بار ديگر به استقلال برمي گردد. قرار است روز شنبه (امروز) قرارداد مجيدي را به فدراسيون و هيئت فوتبال ببريم و آن را ثبت كنيم تا جنبه رسمي پيدا كند و خيال هواداران نيز آسوده شود.
خالقي فر به صنعت نفت آبادان پيوست
مهاجم پيشين تيم فوتبال سايپاي البرز در فصل نقل و انتقالات نيم فصل با عقد قراردادي به عضويت تيم صنعت نفت آبادان درآمد.اين مهاجم 28 ساله كه سابقه بازي در تيم فجر سپاسي شيراز را هم دارد با عقد قراردادي يك و نيم ساله به تيم صنعت نفت آبادان پيوست. همچنين «عماد زعتره»، بازيكن فلسطيني اصل اين تيم نيز قرارداد خود را با باشگاه صنعت نفت آبادان به ثبت رساند. زعتره با انجام 6 بازي ملي براي تيم فلسطين و به ثمر رساندن دو گل در پست هافبك براي طلايي پوشان آبادان بازي خواهد كرد.
آنري با قراردادي دو ماهه در آرسنال
سرمربي فرانسوي آرسنال اعلام كرد پروسه جذب تيري آنري تقريبا تمام شده است و او با قراردادي دو ماهه به جمع ما خواهد پيوست. آنري كه با ركورد 226 گل زده بهترين گلزن تاريخ باشگاه آرسنال محسوب مي شود بعد از تعطيلي ليگ MLS در ماه نوامبر براي حفظ آمادگي خود به لندن آمد و در تمرينات توپچي ها حاضر شد.
مافياي فوتبال سركرده جريان انحرافي است
سرپرست پيشين باشگاه استيل آذين مدعي شد كه مافياي فوتبال سركرده جريان انحرافي كشور و معاونش است. صادق درودگر گفت: مافياي فوتبال سركرده جريان انحرافي كشور و معاونش است كه در زمان مسابقات جام جهاني 2006 شركتي تأسيس كرد و بودجه فرهنگي هم تعريف شد كه همه آن را زير سؤال بردند. حتي مردمي كه به آلمان سفر نكردند در آن زمان پولشان پس داده نشد.وي ادامه داد: در جام جهاني 2006 صحبت از بردن 30 هزار روسري به آلمان شد اما يك روسري هم سر كسي نديديم. 50 هزار لباس رايگان قرار بود بين تماشاگران توزيع شود كه لباس ها فروخته و بليت هاي رايگان ديدار به تماشاگران مكزيكي فروخته شد.
وضعيت كرار امروز مشخص مي شود
جلسه رسيدگي به وضعيت نهايي كرار جاسم، هافبك عراقي استقلال فردا برگزار خواهد شد. طبق گفته معاون باشگاه استقلال قرار است روز شنبه جلسه اي در ساختمان باشگاه با حضور مديرعامل تيم، كرار جاسم و مدير برنامه هاي اين بازيكن برپا شود تا در نهايت با حضور طرفين تكليف نهايي كرار مشخص شود.
درخواست كريمي از سازمان ليگ
فيروز كريمي سرمربي شاهين بوشهر پس از پيروزي تيمش برابر مس كرمان گفت: مي خواهم بيست و پنجمين جام قهرماني خود را با شاهين بوشهر بگيرم. وي در ادامه يادآور شد: بازي نهايي جام حذفي آنقدر اهميت دارد كه سازمان ليگ دو سه بازي ليگ را جابه جا كند تا فينال به صورت رفت و برگشت برگزار شود.
حضور خلعتبري در پيروزي منتفي شد
مسئولان باشگاه پيروزي با خلعتبري به توافق نرسيدند. پس از اينكه باشگاه الغرافه قطر با فرهاد مجيدي قرارداد بست، خلعتبري را از ليست خود خارج كرد. از همين رو مسئولان باشگاه پيروزي به دنبال جذب خلعتبري بودند اما پس از مذاكرات روز گذشته حضور وي در پيروزي به طور كلي منتفي شد. خلعتبري به سرخپوشان گفته قصد دارد به يك تيم اماراتي بپيوندد.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن