تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816496056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت آغاز هفته وحدت؛ادارات كردستان دو ساعت زودتر تعطيل شدند/ بارش باران در جشنهاي ميلاد كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت آغاز هفته وحدت؛ادارات كردستان دو ساعت زودتر تعطيل شدند/ بارش باران در جشنهاي ميلاد كردستان
سنندج - خبرگزاري مهر: در راستاي گراميداشت هر چه بهتر آيينهاي جشن ميلاد پيامبر حضرت محمد (ص) در استان كردستان، ادارات و سازمانهاي دولتي اين استان دو ساعت زودتر از موعد تعطيل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در سندج، در راستاي برگزاري هر چه باشكوهتر جشن هاي ميلاد پيامبر و بنا به تصميم استاندار كردستات، ادارات و سازمان هاي دولتي اين استان امروز دو ساعت زودتر از موعد مقرر تعطيل شدند.

با توجه به اينكه 12ربيع الاول بنا به روايت اهل سنت ميلاد پيامبر است برگزاري جشن هاي خاصي در اين روز به ويژه آيين هاي مولودي خواني در سراسر استان شكوه خاصي دارد و به همين جهت بنا به تصميم مسئولان ادارات استان امروز دو ساعت زودتر تعطيل شدند.

در روز ميلاد پيامبر كه بارش باران زمستاني در استان كردستان نيز آغاز شده است جشن هاي مختلفي در منازل، مساجد و تكيه ها برگزار و نواي خوش مولودي خواني در فضاي استان طنين انداز شده است.

همزمان در سراسر استان توزيع نقل و شيريني در معابر، مولودي كردن گوشت و توزيع آن در بين همسايه ها و افرا نيازمند، سر زدن به بزرگان خانواده و عيادت از افراد مريض در بيمارستان ها نيز در حال انجام است.

همچنين ظهر امروز مسجد جامع سنندج نيز ميزبان مراسم ويژه ميلاد پيامبر بود كه به همت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كردستان برگزار شد.

در اين مراسم كه با حضور نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان، استاندار و جمعي از مسئولان استان، روحانيون جمعي از اقشار مختلف مردم برگزار شد، گروه هاي مختلف مولودي خواني و دف نوازي به اجراي برنامه پراختند.

نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان نيز در سخناني اظهار داشت: تقويت وحدت در جامعه ضامن پيشرفت و اعتلاي ايران اسلامي است و بايد براي نهادينه شدن اين مهم در ميان ساير كشورهاي اسلامي نيز تلاش كرد.

حجت الاسلام سيد موسي موسوي بيان داشت: امروز دشمن از هيچ تلاشي براي ضربه زدن به وحدت ميان ملت هاي مسلمان پرهيز نمي كند كه نقش و جايگاه علما و روحانيون براي آگاهي سازي افكار عمومي در اين عرصه بسيار ويژه و تاثير گذار است.

وي خاطرنشان كرد: برنامه هاي هفته وحدت در سال جاري بايد بسيار گسترده تر از سالهاي گذشته باشد زيرا دشمنان اسلام نيز دسيسه هاي خود عليه وحدت در ميان ملتهاي مسلمان را چند برابر افزايش داده و به كارهايي دست زده و در بحث هاي اعتقادي در پي شبهه و اختلاف قدم بر مي دارند.

استاندار كردستان نيز در اين جلسه افزود: اهميت و مقوله وحدت در جامعه بر هيچ كسي پوشيده نيست و ما بايد تلاش كنيم كه اين وحدت را در جامعه بيش از گذشته ترويج و به صورت عملي براي ادامه اين روند كوشش كنيم.

اسماعيل نجار خاطرنشان كرد: برگزاري آيينهاي ميلاد حضرت محمد (ص) در استان كردستان از گذشته دور تا كنون سابقه داشته و ما بايد از ظرفيت رسانه هاي جمعي به ويژه صدا و سيما براي انتقال اين فضاي معنوي به ديگر نقاط كشور تلاش كنيم.

وي خاطرنشان كرد: يكي از بهترين فرصتها براي نشان دادن ارادت مردم كردستان به اهل بيت هفته وحدت است كه مي توان از حضور مسافران نوروزي براي نشان دادن اين فضاي معنوي در استان كردستان استفاده كرد.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن