تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد زمينه شكوفايي استعدادهاي جوانان موجب پيشرفت و شكوفايي كشور خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايجاد زمينه شكوفايي استعدادهاي جوانان موجب پيشرفت و شكوفايي كشور خواهد شد
استاندار گيلان گفت : ايجاد زمينه شكوفايي استعدادهاي جوانان موجب پيشرفت و شكوفايي روز افزون منطقه و كشور خواهد شد .


به گزارش خبرنگار برنا از گيلان روح الله قهرماني صبح امروز در هشتمين جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان كه با هدف بررسي اقدامات انجام شده براي ارتقاي هويت جوانان گيلاني در محل استانداري گيلان برگزار شد با اشاره به نقش جوانان در جامعه اظهار داشت : باتوجه به نقش جوانان در خلاقيت ها و نو آوري هايي كه منجر به پيشرفت كشور مي شود ، فراهم نمودن زمينه حضور پررنگ آنان در جامعه امري اجتناب ناپذير است .

وي با تأكيد براشاعه و معرفي هويت ملي و اسلامي در بين جوانان افزود: هويت ديني و ملي يكي از اولويت هاي مهم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان بشمار مي آيد .

استاندار گيلان ادامه داد: استكبارجهاني با بكارگيري روش هاي مختلف و هجمه هاي فرهنگي و استفاده از ابزار الكترونيكي تغيير و بي هويتي جوانان ما كه سرمايه و آينده سازان كشور هستند را مي خواهد بنابراين وظيفه همه انيست كه در مقابل توطئه هاي دشمنان ايستادگي كنند تا هويت اسلامي جوانان حفظ شود .

وي تصريح كرد: مديران بايد ساختار شكني مثبتي در تعامل با جوانان داشته باشند و منعطف با تفكرات آنان بسوي توسعه گام بردارند زيرا جوانان آينده سازان كشور و استان گيلان هستند و بايد نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود را آزادانه بيان كنند .

قهرماني با تأكيد برلزوم مشاركت جوانان در امور اجرايي گفت : توجه ويژه به جوانان لازمه توسعه استان است و جوانان گيلاني ، نسلي نو با انديشه هاي مثبت و كار آمد هستند كه گسترش ارتباط با اين قشر امري ضروري محسوب مي شود .

استاندار گيلان در پايان خاطر نشان كرد : تمامي دستگاههاي اجرايي استان مي بايست گزارشي از عملكرد شان را كه در راستاي امور جوانان است به كار گروه ستاد ساماندهي امور جوانان ارائه دهند تا ميزان مشاركت آنان در بخش امور جوانان مورد بررسي قرار گيرد .

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//133 - 133 - 68//www.BornaNews.ir

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن