تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806620664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تروريسم فرهنگي ـ هنري و ذوق‌زدگي ما


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تروريسم فرهنگي ـ هنري و ذوق‌زدگي ما
يكي از بينندگان «تابناك» درباره حضور هاليوودي‌ها و رئيس آكادمي اسكار در پايتخت ايران نوشته است:
تصور مي‌شود كه مسئولان سياسي ما احتمالاً كم فيلم مي‌بينند، چرا كه اگر غير از اين بود، امروز شاهد حضور رئيس آكادمي اسكار و حواريون‌اش در تهران نبوديم.
البته چشم‌ باز برخي علما و اصحاب رسانه نگذاشت كه مسئله حضور هاليوودي‌ها درتهران از نظر‌ها دور نگاه داشته شود كه خود جاي بسي خوشحالي است.

در زمان آغاز حمله رژيم صهيونيستي به غزه و به خاك و خون كشيدن مردم مسلمان آن ديار در آستانه سال نو مسيحي، هاليوود به پشتيباني صهيونيست‌ها آمد و در همان زمان نيز طي يادداشتي اين مطلب را يادآور شديم. هاليوود درآن زمان با به پرده كشاندن يك سري از گران‌ترين فيلم‌ها سعي نمود چشم‌ها را به جاي نظر كردن به وقايع غزه، جذب پرده هاي سينما نمايد. آنان حتي پا را از اين هم فراتر گذاشتند و فيلم «مقاومت» كه بر اساس داستان مقاومت يك گروه يهودي در جنگ جهاني دوم در مقابل آلمان هيتلري ساخته شده بود، براي تقويت روحيه اسرائيلي‌ها از يك سو و يادآوري هولوكاست از سوي ديگر به پرده بردند.

در حالي كه در ساليان اخير مسئله هولوكاست توسط ايران به شدت به چالش كشيده شده است شاهد آن هستيم كه دوباره سيل فيلم‌هايي با موضوعيت هولوكاست در دستور كار هاليوود قرار گرفته است تا با مهندسي شبكه باور مردم جهان، جبران به چالش كشيدن صحت هولوكاست را در اذهان و قلب جهانيان بنمايد.

در همين جشنواره اسكار به بازيگر زن فيلم The Reader «خواننده» كيت وينسنت، جايزه بهترين بازيگر زن را مي‌دهند و آن فيلم را مطرح مي‌كنند، فيلم نيز براساس موضوع هولوكاست ساخته شده است.
چند روز قبل و در حين حضور عوامل «تروريسم فرهنگي» در تهران خبري بر روي خبرگزاري‌ها آمد كه اگر كسي فيلم «زاغه‌نشين ميليونر» را ديده بود، چشمانش از حدقه در مي‌آمد. خبر اين بود: «فيلم زاغه‌نشين ميليونر ميهمان نوروزي شبكه يك سيما!!!»
فيلمي كه توهين مستقيم به مسلمانان دارد. مطمئن هستيم هيچ يك از افرادي‌كه راجع به اين فيلم در ايران اظهار نظر كرده‌اند، هنوز فيلم را نديده‌اند!!!

فيلم حكايت ازسه بچه مسلمان دارد (بازيگران آن نقش‌ها اصلاً‌ مسلمان نيستند) و يك عشق مثلثي در ميان آن سه نفر كه دو برادر و يك دختر ديگر هستند، برقرار مي‌شود. يكي از برادرها كه شخصيتي كاملاً شرور دارد، در ادامه فيلم قبل از آنكه براي كشتن (ترور) فردي اعزام شود، نماز مي‌خواند و در پايان هنگام سلام دادن مي‌گويد: خدايا مي‌دانم كه گناه مي‌كنم اما...
برادر دومي كه شخصيتي آرام دارد و در حقيقت ستاره فيلم است اصلاً اهل نماز نيست و مادرشان توسط هندوها كشته شده است، در پاسخ پليس مي‌گويد: اگر راما و الله نبودند، الان مادر من زنده بود. و نكات فراوان ديگري كه اشاره به تروريست بودن و... مسلمانان دارد، صحنه‌هايي كه برخي از آن‌ها را راقم شرم دارد از بيان آن.

و سپس در پايان مي‌بينيم اين فيلم كه به ‌خاطر توهين آن به مسلمانان، جايزه اسكار را اخذ مي‌كند با آب و تاب فراوان در لواي پوشش دادن به اخبار اسكار، در رسانه‌هاي ما، كانون توجه قرار مي‌گيرد.
چند سال پيش برنامه ققنوس كه از سيماي جمهوري اسلامي پخش مي‌شد حاكي از آن داشت كه هاليوود و هاليوودي‌ها را اكثراً صهيونيست‌ها تشكيل داده‌اند و بازيگران، كارگردانان، فيلم‌نامه نويس ها و... يا ازآنانند و يا جيره‌خوار آنها.

هاليوود يك مركز تروريسم فرهنگي هنري است به موازات سازمان CIA، موساد و ديگر سازمان‌هاي تروريستي. دست‌اندركاران آنان نه سربازان ناتوي فرهنگي و نه شواليه‌هاي آن (سرباز و شواليه القاب بسيار مقدسي هستند و براي انسان‌هاي وارسته به‌كار مي‌روند) بلكه تروريست‌هاي فرهنگي ـ هنري هستند.

و حالا آنان در قالب ديپلماسي عمومي خانم رايس به تهران آمده‌اند تا براي توسعه علمي و ارتقاي شغلي اعضاي جامعه اصناف سينماي ايران سمينار و كارگاه تخصصي برگزار كنند.
نمي‌دانم اگر امروز شهيد آويني در ميان ما بود چه مي‌گفت اما حتماً خار در چشم و استخوان در گلو به اين صحنه‌ها مي‌نگريست.
نمي‌دانم جواب خون شهيدان غزه را چگونه بدهيم در حاليكه تروريست‌هاي فرهنگي- هنري، (هم‌آنان كه با پنبه سر مي‌برند و تروريسم نرم را رقم مي‌زنند) در خاك پاك ايران اسلامي، حضور دارند.

فيلم‌هاي هاليوودي به وفور در اسرع وقت (به روز!!!) در حاشيه‌هاي «ميدان انقلاب» باقيمت هزار تومان (بهاي بليط يك سينما) در اختيار مردم است و تروريست‌هاي فرهنگي ـ هنري هاليوودي جايزه اسكار دهنده (سد گانيس، رئيس آكادمي اسكار و اعطا كننده جايزه آن) نيز در صدر آنان در تهران آن‌‌هم در زماني كه كنفرانس غزه در پايتخت برگزار است. آن يكي را با آب تاب بازيگر فيلم زيباي آمريكاي مي نامند همان كه در فيلم به شوهرش خيانت مي كند و همسرش را هم مي كشد و شوهرش هم دنبال برقراري رابطه با همكلاسي دختر خودش است.در همان فيلم است كه فيلم برداري غير مجاز را از ديگري القاء مي‌كند. يك فيلم كه ماهيت آن حيازدا از جامعه اسلامي را القاء مي‌كند.

نمي‌دانم اگر غايت سينماي ايران، هاليوود است كه وامصيبتا و اگرنيست تنها دين، كودكان، زنان، مردان و... شهيد به خاك و خون كشيده شده فلسطين بر گرده هنرمندان سينماي ما، ساخت يك فيلم سينمايي درقواره «پيانيست -اثر رومن پولانسكي و يا «فهرست شيندلر اثر اسپيلبرگ» است، فيلم‌هايي كه وقتي آن‌را مي‌بيني، باور مي‌كني كه هولوكاست رخ داده است.

مقام معظم رهبري در سخنراني خود در همايش غزه فرمودند: «بايد اين طلسم مصونيت صهيونيست‌ها شكسته شود» و يكي از راه‌هاي آن سينماست. اما نه سينماي هاليوودي.
مسبب رخنه فرهنگي هر كه باشد، بايد جبران نمايد و از مردم مسلمان عذرخواهي كند.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن